• Xperia

Missed abort

Isabellee skrev 2010-12-02 22:50:26 följande:
    Hej alla!!

Det har gått så bra som det kan göra.
    Var hos läkaren för en vecka sen. Då såg han att allt var borta och jag blödde bara i 3 dagar. Han såg även att jag skulle få ägglossning 4-5 dagar senare så min kropp har forthoppningvis återställt sig :)
    Se där - det verkar som att din kropp är på g igen :)
  • Xperia
    airamanna skrev 2010-12-03 08:15:22 följande:
    Åh vad härligt, jag längtar med skräckblandad förtjusning till nästa torsdag då jag ska få se... tänker dock massa dumma katastroftankar om att det inte ska vara ok, men jag hoppas så klart att det är det....

tycker dock att jag fick ett "gott" tecken idag, mådde mer illa än jag gjort tidigare och frukosten vände i magen.... om nu det är nått att vara glad för, fast jag är faktiskt det Glad
    Lycka till på torsdag nästa vecka! Håller tummarna!
  • Xperia
    airamanna skrev 2010-12-09 11:35:21 följande:
    Goda nyheter Glad
    MiniHjärta finns och hjärtat slår, var lite mindre än enligt beräkning men det spelar ju mindre roll 

så nu blir det fokus på att stressa ner och göra vad jag kan för att få mini att stanna kvar 

kram till er alla! 
    härligt!Hjärta{#emotions_dlg.flower}
  • Xperia
    mammiz83 skrev 2010-12-09 18:08:24 följande:
    Jippi!!!! Skrattande

jag är faktiskt också ganska glad idag, för teoretiskt sett är jag faktiskt lite gravid idag. Var på IVF-kliniken och fick två små "pingviner" återförda. Hoppas nu att åtminståne en av dom bestämmer sig för att bo kvar där inne i si så där 9 månader.
    Håller tummar och tår för dina pingviner :) Får hoppas att de bygger en liten igloo :D
  • Xperia
    beingboring skrev 2010-12-10 07:07:04 följande:
    Gjorde så ett digitalt test imorse och "GRAVID"! Känns helt overkligt. Så lustigt att det tog sig den här gången när jag var så säker på att så inte var fallet..hehe. Får stryka sjätte sinne från listan också alltså Men som flera andra skrivit innan så är det ju inte samma känslor den här gången som förra. Hoppas att allt går vägen nu men fortfarande inte hoppas för mycket för att inte bli besviken... Är det knäppt att tänka så? Hoppas det går över om man kommer förbi typ 15 veckor...

Idag skulle vi ha haft BF och så får jag reda på att jag är med barn på samma dag... tror ni det betyder något? Hjärta
    STORT GRATTIS! KRAMAR!Hjärta
  • Xperia
    beingboring skrev 2010-12-12 21:06:20 följande:
    Verkar dock som att glädjen blir kortvarig.. har blödit lite igår och idag och känner verkligen inga symptom alls. Har en akut gyntid imorgon men är osäker på vad de kan se så här tidigt. Känns så orättvist men jag antar samtidigt att det är bättre att det sker nu än mycket senare som förra gången.. Gråter
    Nej! Så ska det inte behöva vara! Håller tummar och tår för dig i morgon!! Vilken tid är det (så jag kan hålla tummarna)?
    Oceaner av lycko- och styrkekramar!Hjärta
  • Xperia
    beingboring skrev 2010-12-13 15:52:47 följande:
    Varit på läkarbesök och hon kunde inte se någonting under ultraljudet. Det behöver ju inte betyda det värsta eftersom det är så tidigt menmen...

Fick lämna blodprov för att mäta HCG-nivån och ska tillbaka igen på onsdag för att göra om det igen. På torsdag eller fredag får vi besked via telefon om hormonet ökar som det ska eller inte.

Så om ni orkar får ni gärna fortsätta hålla tummarna tills dess...
    Klart vi orkar hålla tummarna! Kramar i miljarder!
  • Xperia

Mammiz: så klart det blir en igloo! (pekar med handen och ser väldigt bestämd ut) kramar!

• Xperia
    mammiz83 skrev 2010-12-15 21:27:14 följande:
    xperia: hahaha, vad rolig du är!

beingboring: det här kommer gå jättebra!!!
     mammiz83 heh - tack Glad
  • Xperia
    bomullshuve skrev 2010-12-23 09:24:39 följande:
    God Jul på er alla, och nu ska ni veta att 2011 blir ett fantastiskt år för oss alla!!! (Jag känner det i lilltån, hihi).

God Jul och Gott Nytt 2011!!!!!
    Hänger på bomullshuve och önskar er alla en.....

alldeles fantastiskt GOD JUL och ett alldeles underbart GOTT NYTT ÅR!

lite ego: Fick idag veta att jag är gravid!! Livet leker!{#emotions_dlg.flower}Skrattande
Svar på tråden Missed abort