• Xperia

Missed abort

Xperia skrev 2010-12-23 19:28:38 följande:
    Hänger på bomullshuve och önskar er alla en.....

alldeles fantastiskt GOD JUL och ett alldeles underbart GOTT NYTT ÅR!

lite ego: Fick idag veta att jag är gravid!! Livet leker!{#emotions_dlg.flower}Skrattande
    Hej vänner igen,
    Tyvärr fick jag missfall igår, så vår lycka varade typ 2 veckor. Ingen bra början på det nya året för vår del. SUCK och STÖN.
  • Xperia
    Anonym (Me to) skrev 2011-01-06 16:23:05 följande:
    NEJ vad trist skickar en bamsekram till er!
    beingboring skrev 2011-01-06 16:24:13 följande:
    Åhnej! Fy farao vad livet kan vara orättvist! Har ni fått missfallet konstaterat eller skulle det kunna vara en blödning bara?

Skickar enorma mängder med styrkekramar!
    Hjärta
    Tant Pruselius skrev 2011-01-06 16:29:57 följande:
    *kramom*
    Hej,
    tack för kramar! Tyvärr är det konstaterat missfall. Det är kört på riktigt. Suck. Har försökt sen juni 2008 och börjar bli förbannat trött på detta. Kramar!
  • Xperia
    sommarbebis 2010 skrev 2011-01-06 21:47:21 följande:
    Vad ledsen jag blir för eran skul, jag hoppas verkligen att 2011 blir ert år iaf. Många styrkekramar till er! Hjärta
    Tack för styrkekramarna!
    sommarbebis 2010 skrev 2011-01-06 22:03:29 följande:
    Vi var på UL igå¨r och det var en livlig liten krabat i min mage
    Vi fick en tid igen den 20/1 för ett UL igen, sen har vi RUL 22/2.
    Fick ingen bild igår då hon inte hade nån skrivare till apparaten, men jag / vi få ju snart se den igen.

Min läkare sa att när hon mätte på VUL så mäter man en viss del av bebis och då är den inte så många mm som det står på olika sidor...
    Våran var dock ca 4 cm mellan huvud och stjärt nu när vi var i v 12+1
    Härligt att höra! GRATTIS till livlig lite krabat!!
  • Xperia
    beingboring skrev 2011-01-10 08:18:04 följande:
    Beklagar verkligen vännen! Förstår att det känns ofantligt tungt och att det är en stor sorg. Skickar ytterligare styrkekramar! Hjärta
    Tack vännen!Hjärta
  • Xperia
    bomullshuve skrev 2011-01-10 15:40:02 följande:
    Hej mina vänner, för ja.. det känns som vi blivit lite vänner här inne!

Jag kikar in för att berätta att jag nu är fru. I lördags sa vi JA till varandra. Det var en fantastiskt fin dag!
    Idag går jag in i vecka 28, tiden börjar gå snabbt nu...

Jag vill gratulera till de + som kommit sen jag var inne sist, men jag vill också beklaga att fler fått uppleva MF igen och att det tillkommit nya till tråden... (alltså anledningen till varför de söker sig till vår tråd).
    Många kramar till er alla!
    Åh GRATTIS till hustru-status! :DHjärta
  • Xperia
    beingboring skrev 2011-01-12 07:52:12 följande:
    Hur mår du nu? Blöder du fortfarande?

Tänker på er mycket och håller tummarna för att det snart (och så fort ni känner er redo) blir dags för att plus igen..

KRAMAR!
    Hej vännen,
    Det är väl lite bättre - anstränger mig för att tänka positivt. Har nästan slutat att blöda och tror att jag eventuellt har ÄL i helgen :D. Hade ju varit inte varit helt fel om vi hade fått till det! Hoppet är det sista som överger människan ...eller nått.. Kramar!
  • Xperia
    sommarbebis 2010 skrev 2011-02-23 19:38:52 följande:
    På tisdag är det 1 år sedan jag födde flickorna, satt och läste min journal idag, Stella var 23 cm lång och Thilde 19. Dom var ganska stora ändå fast ändå så små. Ska göra en liten krans åt dom och tända lite ljus på minneslunden.

Till nåt roligare, var på rul igår och är nu 18+1 idag. Krabaten ville dock inte sammarbeta så vi ska tillbaka för att kolla hjärtat igen och även kanske få se om det är en pojk eller flicka, inte för att det spelar nån roll :)

Kram till alla!
    Hej,
    Vill först beklaga din sorg över dina flickor! Orden räcker inte till!
    Sen vill jag ge dig ett STORT GRATTIS till din lilla livliga krabat!

Kramar i mängder!
  • Xperia

Smyger försiktigt in för att berätta en liten nyhet som jag knappt tror på själv.... vi har lyckats bli spontant gravida!!!
    {#emotions_dlg.flower}

• Xperia
    sommarbebis 2010 skrev 2011-02-24 07:58:08 följande:
    Xperia, GRATTIS!! Så himla glad för er skull! När är det bf? Kramar
    Bebislängtan82 skrev 2011-02-24 08:08:41 följande:
    Grattis
    Tack för grattis . BF ( om nu allt går vägen - har ju en del mf bakom mig- HJÄLP!) är runt 11 oktober :D

kramar!
Svar på tråden Missed abort