Klädpoker....
Vad har ni för erfarenheter av klädpoker?
Hur mycket åkte av?
fullföljde ni till alla var nakna?
Vad har ni för erfarenheter av klädpoker?
Hur mycket åkte av?
fullföljde ni till alla var nakna?
Jo det är klart att det är fritt fram att komma överens om regler. bara man gör det i förväg. Gäller faktiskt även vad som gäller när man tagit av sig, en del försöker ju hålla för ändå. Stor grej på den tiden när man var fjorton-femton år, men intresset för klädpoker avtar rätt snabbt med åldern haha.
Det spelade jag och min man (eller kasta tärning inte poker) när kläderna var borta fick man bestämma vad den andre skulle göra med en eller sig själv i 1 minut.
Detta som en "vårt sexliv är dött och vi kan inte skylla på småbarn längre"-grej. Jag har läst många trådar här där ena parten tappat lusten. Vi var lite annorlunda. Vi ville väldigt gärna bägge två, så det var två istället för en som tjurade och tjatade.
Det är ganska pinsamt men sexigt på samma gång. Funkade väldigt bra och vi lärde oss mycket om varandra. Så numera är sexlivet halvbra vilket är helt fantastiskt jämfört med inget sexliv alls. Tackvare klädtärning :)
Haha klädtärning ????.
Det blir ju lite annorlunda spel om man enbart spelar med sin partner jämfört med en grupp.
Inte bättre eller sämre bara just annorlunda!
Tjejen som tyckte att tjejer kunde sluta vid ett plagg kvar jämförde att visa bröst med en slak kuk.
Om hon skulle visa allt så ville hon se killarna styva om de förlorade....
Länge sedan. Har varit med så jänge att jag fick visa brösten och en kille som var helnaken. Tror jag va 15 då :)
Länge sedan. Har varit med så jänge att jag fick visa brösten och en kille som var helnaken. Tror jag va 15 då :)
Stackars kille! Jag var i samma ålder när jag med dunkande stånd försökte spela mot just en fnissig topless flicka. Det var hemskt besvärligt med ömmande pung
Min flickvän var tuffare än mig. En gång spelade hon mot två killar. Det gjorde så att de sa på förhand vilket plagg de skulle satsa och om de inte tog hem spelet fick de ta av det eller de plaggen. När de hade spelat ner henne till bh och strumpbyxor satsade hon bh:n. Men då vände det och hon behövde inte ta av sig mera utan båda killar gav upp när de satt med stånd i bara kalsongerna. Jag frågade efteråt varför hon inte satsade strumpbyxorna först, men hon ville visa sig tuff så att de inte skulle tro att hon tänkte vika sig.
Blev sittande i bara trosorna och förlorade igen. Klarade inte av att ta av mig trosorna, det var bara för mycket.
Då fick jag välja mellan att ta av mig trosorna eller att få smisk över trosorna liggandes över de andra spelarnas knän. Trosorna åkte av då och jag trodde jag skulle dö!
Detta när jag var 15.
Så kan det vara :) vi va två tjejer och två killar. Spelet tog slut när de fått se brösten :)