• N duro

Klädpoker....

Vad har ni för erfarenheter av klädpoker?
    Hur mycket åkte av?
    fullföljde ni till alla var nakna?

• Svar på tråden Klädpoker....
  • Anonym (Allin)
    Anonym (Linnsy) skrev 2019-04-19 18:51:18 följande:

Oj 10 kanske! Japp

Det var många! Hur gick det för dig då?
  • Pussan
    Anonym (Fru) skrev 2019-04-19 07:33:21 följande:
    Lite trångt i soffan när alla ville sitta nära och se och känna på bröst och mer.Tyckte det var orättvist med bara mig naken så jag fick killarna att klä av sig med.
    Ja det låter ju rättvist. Nöjde ni er med detta?
  • BlueAdam

Gillar kvinnor som stolt visar upp sig och låter sig tittas på. Allt för att sukta sig själva och oss män <3

• Anonym (Fru)
    Pussan skrev 2019-04-19 22:45:04 följande:
    Ja det låter ju rättvist. Nöjde ni er med detta?
    Nej,det blev mer.Svårt att låta bli faktiskt.
  • Pussan
    Anonym (Fru) skrev 2019-04-19 22:51:57 följande:
    Nej,det blev mer.Svårt att låta bli faktiskt.
    Omöjligt skulle jag tro
  • Anonym (Linnsy)
    Anonym (Allin) skrev 2019-04-19 21:47:52 följande:

Det var många! Hur gick det för dig då?

Underkläder kvar trots protester.... Tillräckligt genant
  • Anonym (konfalägret)
    Anonym (Linnsy) skrev 2019-04-20 00:05:01 följande:

Varför protester liksom? Förlorade så att du borde tagit av dig mer egentligen? Om man sig i leken ger så får man väl leken tåla liksom, fast nu vet jag ju inte att det var så att du egentligen förlorade mer plagg. 

• Anonym (Linnsy)
    Anonym (konfalägret) skrev 2019-04-20 01:35:25 följande:

Varför protester liksom? Förlorade så att du borde tagit av dig mer egentligen? Om man sig i leken ger så får man väl leken tåla liksom, fast nu vet jag ju inte att det var så att du egentligen förlorade mer plagg. 

Jaa hur hade du själv känt?
  • Anonym (konfalägret)
    Anonym (Linnsy) skrev 2019-04-20 01:41:29 följande:
    Jaa hur hade du själv känt?

Ja nu har jag ju inte spelat sedan konfalägret, men då var det ju lite pirrigt förstås om man skulle få se eller få flasha upp sig sjäv. Alla är väl med för att man hoppas någon/några av motsatta könet skall få ta av sig, men risken är ju att man åker dit själv. Nu åkte jag inte dit själv någon gång.

Jag tycker bara att man får tåla leken om man ger sig in i den. Inget spel har bara vinster. På konfalägret var det en tjej som fick erfara det på ett ganska hårdhänt sätt, sådär som man kan göra i den åldern när någon inte följer reglerna, utan bara reser sig upp och går istället för att droppa det sista. Min vi var några stycken som skipade rättvisa två dagar senare.  

• Anonym (Allin)
    Anonym (Linnsy) skrev 2019-04-20 00:05:01 följande:

Trots protester?

Du menar att du skulle blivit naken egentligen men fegade ur eller?
  • BalkanBoy85
    Anonym (Fru) skrev 2019-04-17 11:22:16 följande:

Dom ville se hur jag smekte mig själv och det tände mig en hel del att visa,så bara att fortsätta när pirret kom.

Du gjorde helt rätt ifrån dig. Man får en grym känsla av det hela. Att någon tittar medan man tillfredställer sig eller har sex med en partner...hoppsan, nu händer nåt där nere hos mig,uuupppssss
Svar på tråden Klädpoker....