• N duro

Klädpoker....

Vad har ni för erfarenheter av klädpoker?
    Hur mycket åkte av?
    fullföljde ni till alla var nakna?

• Svar på tråden Klädpoker....
  • Anonym (Allin)

kanske ska lägga en kortlek i påskägget på påskfesten och se om någon vill spela kort....????

• Anonym (Fru)
    BalkanBoy85 skrev 2019-04-10 03:05:55 följande:
    Hoppsan Kerstin...hur gick det till?

Orgasm får man inte bara sådär
    Dom ville se hur jag smekte mig själv och det tände mig en hel del att visa,så bara att fortsätta när pirret kom.
  • Pussan
    Anonym (Fru) skrev 2019-04-17 11:22:16 följande:
    Dom ville se hur jag smekte mig själv och det tände mig en hel del att visa,så bara att fortsätta när pirret kom.
    Härligt, vilken kick! Det är sånt man  blir kåt av igen och igen av att tänka på. 
    Och meningen med klädpoker är ju att förlora, tycker jag....som gillar att vara naken bland karlar..... Fast klädpoker var rätt många år sedan nu.
  • Anonym (Fru)
    Pussan skrev 2019-04-17 23:12:45 följande:
    Härligt, vilken kick! Det är sånt man  blir kåt av igen och igen av att tänka på. 
    Och meningen med klädpoker är ju att förlora, tycker jag....som gillar att vara naken bland karlar..... Fast klädpoker var rätt många år sedan nu.
    Ja absolut en kick det! Dom andra tjejjerna blev inte inbjudna till nästa gång. Loosade igen och helnaken med fyra nyfikna killar. Klädde inte på mig efteråt utan njöt av intresset!
    Och meningen med klädpoker är ju att förlora, tycker jag....som gillar att vara naken bland karlar..... Fast klädpoker var rätt många år sedan Ja absolut en kick!
  • Pussan
    Anonym (Fru) skrev 2019-04-18 17:44:51 följande:
    Ja absolut en kick det! Dom andra tjejjerna blev inte inbjudna till nästa gång. Loosade igen och helnaken med fyra nyfikna killar. Klädde inte på mig efteråt utan njöt av intresset!
    Och meningen med klädpoker är ju att förlora, tycker jag....som gillar att vara naken bland karlar..... Fast klädpoker var rätt många år sedan Ja absolut en kick!
    Nej det räckte väl bra med dig... Fick killarna visa mer än intresse?
  • Anonym (Linnsy)

En gång på skidresa o aldrig mer.

• Anonym (Allin)

Jasså gick det inget bra eller?

Varni mångasom spelade, kände du de andra väl?

• Anonym (Fru)
    Pussan skrev 2019-04-18 22:06:23 följande:
    Nej det räckte väl bra med dig... Fick killarna visa mer än intresse?
    Lite trångt i soffan när alla ville sitta nära och se och känna på bröst och mer.Tyckte det var orättvist med bara mig naken så jag fick killarna att klä av sig med.
  • Anonym (Allin)
    Anonym (Linnsy) skrev 2019-04-18 23:15:12 följande:

Hahah vem fråga du

Frågan var riktad till dig ????
Svar på tråden Klädpoker....