Hatar min jävla skitkropp! PCO och annat
Jag är lite inne på att prova bidrottning igen men är osäker för jag har ju trots allt regelbunden mens. Zonterapi är som massage när de trycker under fötterna om jag minns rätt? Det låter ju skönt om inte annat.
LCHF måste jag sätta mig in i. Kan man vara vegetarian och äta lchf? Jag är ganska smal men min mage är tjock, har ni andra pco:are samma utseende? Det stör mig så mycket.

Jag kollades med ul både vid 25 och 28 vet jag med säkerhet och säkert flera gånger än det och ingen gång sa gyn att jag hade pco och jag tog inte p-piller vid de tillfällena och hade inte tagit det på ett bra tag.
Jag tror att vi alla är på samma sida men uttrycker oss olika, vad jag förstår så tror vi alla att p-piller kan sparka igång pco-s och att vi kanske inte hade fått det om vi inte hade tagit p-piller? Att det bara hade legat latent i kroppen utan djävulspillrena. Missförstår jag vad ni säger? Det är vad jag säger iaf, att det är p-pillrens fel att jag nu har pco-s (om jag nu har haft pco latent i kroppen innan det) .