Inlägg från: mammailund85 |Visa alla inlägg
  • mammailund85

Vi fortsätter, Bf aug 10

Fin och tänktvärd dikt Pregga! Du är saknad i tråden, det är ganska dött där nu. 

• mammailund85

1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18. Familjen Mu
    19.
    20.
    21.
    22. Malten
    23.
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• mammailund85
    Pregga skrev 2010-02-19 17:06:59 följande:
    Naaw , hehe tack så mkt malten..gullig d e, blir ju rörd här..... har allt haft tankarna på dig å ett par till....hoppas allt e väl med dig å din magge :) Sj så får jag sluta äta saltgurka nu, jisses...vart hos läkaren idag..å har fått en allergichock. det va la inte så sunt å äta typ en burk om dan....hahaha fick röda utslag över hela bröstet som kilade så, sn lite svullen i halsen...so NO MORE SALTGURKA! haha Jo dikten e fin...har hjälp mig en del det sista.... Kraam
    Haha tråkigt med saltgurkan. Du får hitta nya cravings :) Jo allt är väl med mig och magen. Känns så extrem skönt att ha släppt värsta oron över MA efter mitt senaste UL. Mår i stort sett inte illa längre heller, vilket är skönt. Hur mår du själv?
  • mammailund85

Pregga det låter som en kul kväll! Härligt att känna den lille sparka. Jag har ju inte gjort det än, men det är väl inte så vanligt att känna det såhär tidigt. Själv hade vi middag här igår med lite vänner. Jag gick tillslut och la mig vid 01 och då satt mannen och två av hans vänner kvar och drack whiskey och hade seriösa samtal om livet hehe.

• mammailund85
    carohl skrev 2010-02-21 10:14:13 följande:
    Jag blödde imorse klarblod imorse, tillräckligt mycket. Det rann i toan. Jag blev hysterisk som fan det får inte hända nu jag är i v 14!! Jag ringde 1177 med detsamma, de skulle ringa upp mig 11 min senare. Min karl sov och var ovetandes. Jag ringde hysterisk och grät till vår kära Pregga medan jag väntade på deras samtal. Hon är underbar. Jag har snackat med 1177 nu och de vill att jag ska vila och om jag löder mera eller får ont så ska jag åka in. Jag är mindre orolig, blöder inget och har inte ont. Jag väckte min karl och han lugnade mig lite. Håll tummarna för mig nu jag fixar inte mista en till liten.
    Åh vad jobbigt Carohl. Jag håller alla tummar och tår för att det inte är nån fara! Det bådar ju absolut gott att du slutat blöda och inte har ont. Jag hade ju själv en klarröd blödning som droppade i toan i v9 och enligt UL senast i måndags är allt bra med den lille. Skickar massa kramar till dig!
  • mammailund85

Carohl- Ja det var troligen bara nåt blodkärl. Känner du du lugn nu eller ska du ändå försöka få till en undersökning? 

Själv ska jag snart iväg och träna afro. Brukade träna det innan jag blev gravid och det är verkligen jättekul. Har försökt googla på om det är okej och enligt nån frågespalt var det ok. Nån som sett, hört nåt om det? Tänkte ta det lite lugnare än vanligt och undvika hopp.  
  • mammailund85
    carohl skrev 2010-02-21 14:57:16 följande:
    nej jag åker inte in då det känns ok. Jag ska iaf på ett vul på torsdag morgon. Jag tror att det är ok att träna men studsa inte så mycke bara.
    okej vad skönt att du ändå har ett VUL inbokat. Det gick bra på afron, skippade hoppen bara. 
  • mammailund85

Jag har inte känt sparkar än, men jag ska testa ditt tips Pregga =) Ang. symptom har jag inte så många längre. Brösten har jag inte ont i, men har inte haft det innan heller, varken i denna grav, förra eller vid mens ex. De har varit lite ömma bara ibland. Och växt har de inte gjort heller nämnvärt. Vägde mig igår och hade gått upp nåt kilo sedan inskrivningen.  

• mammailund85
    Pregga skrev 2010-02-21 20:31:56 följande:
    En fråga till.....ngn mer som blött ngt fr tarmen när ni varit hårda i magen?
    Japp jag har gjort det...
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10