• t0va

Vi fortsätter, Bf aug 10

jag skrev i den andra att vi kan fortsätta här, får hoppas att alla hänger med över nu. 

• t0va
    1.
    2.
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.
  • t0va

Jag har fått cravings på pommes nu, gillar inte det annars är det inte något speciellt nu 

• t0va
    Pregga skrev 2010-02-20 16:13:23 följande:
    T0va haha crawings på pommes? den va ngt nytt =) Guu va kul att så många reggat sig på listan, jag ska bara ge ett par till möjlighet att skriva in sig på den sen blir det in i trådbeskrivningen med den =)
    hejsan pregga, jo den hade jag inte förväntat mig. Allt annat fett smakar apa, och pommes funkade inte alls i början men i veckan när vi skulle iväg på ett möte så fick jag ett sånt frukansvärt sug så vi fick stanna på Max, när vi var och handlade i går så satt en man och åt pommes på en resturang, det var svårt att inte gå fram och fråga om jag kunde få några ;) 
  • t0va

Och jag bestämte precis att vi stannar inne idag, vi har stått 20min och kollat på en dåre som försöker ta sig till sin parkering, skickar ut frun och 2 barn att knuffa bilen och föraren har ingen som hellst koll på hur man kör i snö. Så han fastnar om och om igen... 

Vill inte sitta fast för att det är sånna dårar som blockerar vägen. 
    Nu ska min hane få massera lite och klämma och se om det är mina muskler som smärtar eller kanske något annat. Har såååå ont nu. 
  • t0va
    Pregga skrev 2010-02-20 22:34:50 följande:
    haha jaa asså man har ju hört om chocklad,godis mm...men pommes? haha va kul =)
    jo, men jag är ju inte helt normal heller ;) 
    Choklad har jag sån avsmak för, förutom icas trippelchokladglass, den är underbar. Äter det som lite mys nu istället för godis för lite extra måste man ha ibland. 
  • t0va

Hoppas du får sova och vila ut carohl och att allt är som det ska. 

• t0va
    Malten skrev 2010-02-21 14:45:20 följande:
    Carohl- Ja det var troligen bara nåt blodkärl. Känner du du lugn nu eller ska du ändå försöka få till en undersökning?  Själv ska jag snart iväg och träna afro. Brukade träna det innan jag blev gravid och det är verkligen jättekul. Har försökt googla på om det är okej och enligt nån frågespalt var det ok. Nån som sett, hört nåt om det? Tänkte ta det lite lugnare än vanligt och undvika hopp.  
    det är säkert ok, jag fick info om att man kan göra sånt man gjort förut men försöka att undvika lite hopp och tacklingar. Jag får tex. inte spela innebandy eller tennis längre för att det är så stora och snabba rörelser och tacklingar, men dans, löpning och sånt är bara att köra så länge som det känns ok. 
  • t0va
    Pregga skrev 2010-02-21 17:11:19 följande:
    Tjejer, fick mig en host attack i sängen å hostade rejält å fick skitont....på framsidan av magen.. ngn mer som känner igen det? e det ligamenten?
    helt klart ligamenten, jag har det väldigt ofta, så det är inget att oroa sig för. 
  • t0va
    Pregga skrev 2010-02-21 17:26:59 följande:
    En fråga till jag har ju inte haft några symtom alls mer än ömma bröst, å nu har det me släppt rätt så mkt? Har ni andra fortfarande ont i boobsen ?
    lite, mest så är det bröstvårtorna som får kärlkramp. Är inte så jätteöm nu så jag har kunnat ligga på mage nu för att sova. 
    Resten av symtomen har lugnat ner sig, är nog bara de där huggen jag får i magen lite då och då som är det starkaste. Och nu då foglossningen om det är det. 
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10