• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-03-02 16:10:09 följande:
    upp uuuppp försök inte! jag vet nog vad du gör, lägg dig på soffan genast!!! hahaahaha
    Nix jag ska inte lägga mig på soffan jag ska nog åka till uppsala snart för att köpa en ny datorn niiiice!! Christian ringde nyss hehe roligt!
    Ska bara kladda på lite smink sen lämnar jag av det vackra lilla trollet sen bär det av..

Hörs ikväll tjejer!
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100818~☆*★~
  • carohl

Hej tjejer!!

Nu är jag hemma igen efter att ha varit i uppsala och köpt en data yeiiiiijjjjj hihi...

Aja tänkte fråga om någon hart sett/hört nå om nallepuhmamma??

• carohl
    knyzzel skrev 2010-03-02 22:02:53 följande:
    Hej hoppas att du hade roligt. Nej inte ett pip från henne nu i kväll i alla fall.
    tack jo det var trevligt! Konstigt att man inte hört nå undrar om hon tog sig iväg nå...
  • carohl

Jag är helt slut efter dagens alla aktiviteter som barnvakt och borrare och resenär (haha) jag loggar ut, skulle bara kika in en snabbis.

Kram på er och sov så gott!

Pregga gumman imorgon kommer allt att gå bra stessa INTE upp dig före, vi höres, kram.

• carohl

God morgon tjejer! Jag är på väg till jobbet nu, jobbar bara en kortis. Ser att ni snackar om ul. Jag ska på mitt rul den 22:a och som alla andra längtar ihjäl mig efter att se lilla skatten som bor i magen :)

~*~Våran lilla skatt väntas 100818~*~
  • carohl
    Pregga skrev 2010-03-03 11:53:10 följande:
    Saknar min latinska  här inne nu......
    Hej babe!

Nu är jag här men inte du.... {#lang_emotions_frown}

Jag är vrålhungrig nu ska länsa kylen nu!! Hihi....

Hoppas ni alla har haft en bra dag. Jag ha hjobbat och är helt slut nu.
  • carohl
    sofie och laura skrev 2010-03-03 14:54:00 följande:
    Hej tjejjer, förlåt om jag inte hört av mig men mest av min lathet?Min lathet skyller jag på men har BLIVIT så nojjig att mitt barn inte lever längre =(Har nojjat uppp mig totalt.. Tänker o tänker o tänker  Tänk om mitt barn dött!Försöker ligga på rygg som min söta Pregga REKOMENDERADE PUFFA LITE PÅ MAGEN MEN KÄNNER BARA NGT HÅRT INGA SPARKAR ELLER FLADDER IGÅR ELLER IDAG =(iNGET FLADDER....Ska på öppna mottagningen imorgon!Försöker att känna efter men!Sen har suget efter idiotiska ciggaretter kommit tillbaka jag som mådde illa av dem är mer sugnare än VAD?Idiot och skit stöd tack min älsklingar
    Men gumman vi pratade ju igår och hade inte du varit nyss på ul? Det är klart att den lever!! Du såg ju en busunge med händerna mellan benen nyligen ju {#lang_emotions_wink}
  • carohl
    sofie och laura skrev 2010-03-03 15:39:04 följande:
    Vet inte vad det e som oroar mig gumman!Det har dykt upp under natten och dagen=(Vill inte känna så som jag gör!ska tillöppna mottagningen i morgon vill känna bebis ju!
    jag tror inte att det är någon fara med bebisen, men självklart ska du kolla för att lugna nerverna. Blir man orolig är det inte roligt att gå omkring med orostankar.

Min kompis har gett mig ett tips om man börjat kännt bebben röra sig och en dag inte känner den, skulle man äta isglass. Det ska tydligen sätta fart på bebben. Hennes barnmorska hade sagt det till henne.
  • carohl

Nu har jag ätit och dammsugit och städat. Karl lägger nytt golv just nu i bebberummet, det blir jättefint! {#lang_emotions_laughing}

Pregga: Har du berättat om måtten? Hihi...

• carohl

Haha ok jag börjar...

Tjejer: Vi mätte våra magar idag... Så att måttbandet möttes på naveln.

Innan jag blev gravid var mitt mått där 60 cm och nu v 16 är det 85 cm.... Jag har ökat 25 cm!! Har ni mätt era magar?

Pregga skrev 2010-03-03 20:24:49 följande:
    hehe nej gumman, jag väntade på dig ju...hihihih
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10