• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-03-04 09:53:22 följande:
    mjo men jag sov tills nu..hon fick fixa sig sj idag....jag e fortfarande rasande på henne!! å jag hade änteligen efter läkaren börjat slappna av igår å tänka enbart positivt! men som du sa den lille ligger ju bra skyddat! men det där jäkla staketet e total förbjudet nu!
    Jag förstår det, ja ta bort det där staketet nu så slipper det hända nå liknande igen.

idag är jag hemma med min sessa som var mådde dåligt imorse men det var då, nu är det inga fel på henne. Morr nu missar jag ett helt dygnspass på jobbet.... aja så kan det vara...
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100818~☆*★~
  • carohl
    den kära leken skrev 2010-03-04 09:56:25 följande:
    Cahrol: Självklart ska man ju snittas om det händer något eller man från början vet att det inte kommer att gå. Men det är väl det som är min skräck då, att det ska hända något. Pregga: God morgon på dig. Tråkigt att du sovit dåligt. Hoppas du kan ta igen dig under dagen =)
    Jo det är jag med rädd för, att man skulle bli tvungen att ta ett akutks men aja som sagt vi får se då. Jag tror att det går bra för oss! {#lang_emotions_laughing}
  • carohl

Hahaha 7 år??? Om det är 7 år kvar för Pregga är det 9 år kvar för mig... suck!

Min sessa kan vara ett riktigt monster ibland med som man skulle kunna skänka bort ibland och ändå har hon inte kommit in i riktiga hormonsvängen än. Jag bävar inför det för min sessa har temperament så det heter duga åt det!
    men for det mesta är hon underbar...

• carohl
    den kära leken skrev 2010-03-04 10:19:18 följande:
    Sådan mor sådan dotter kanske? Haha. Nä men det går ju lite upp och ner under de åren.
    Hahaha jodå när jag var i tonåren var jag HEMSK på riktigt! Det är väl därför jag är rädd för hur min flicka ska bli. får se när hon får sin mens, hon fyller 9 i maj. Så det måste dröja ett tag till men jag fick tuttar då jag var 9 år och min mens fick jag i present på min 11-årsdag fasiken vad arg jag blev! Hahahahaha jag hoppas att hon får vänta längre med allt...
    Seriöst att gå omkring me tuttar när man är 9 år? det måste bara bli konstigt..
  • carohl
    den kära leken skrev 2010-03-04 10:27:40 följande:
    Ja det låter tidigt. Som 9-åring är man ju fortfarande barn.
    jo det är det jag menar {#lang_emotions_laughing}
  • carohl
    SweetLilly skrev 2010-03-04 10:43:40 följande:
    då får jag  hoppas mitt pyre blir som mig! Jag var jättelugn som liten, där mamma satt mig där satt jag. sen i tonåren var jag rätt lugn också, bara det att jag och min mamma har alltid haft lite problem med varandra, så vi bråkade en del..men annars var jag lugn.Samma med maken, totalt lugn. Hoppas dte smittar av sig
    Min Michelle var jättelugn som bebis underbar det är nu när hormonerna börjar spela in som hon äår humörsvängningar
  • carohl
    carohl skrev 2010-03-04 10:49:05 följande:
    Min Michelle var jättelugn som bebis underbar det är nu när hormonerna börjar spela in som hon äår humörsvängningar
    Som hon får ska det stå. {#lang_emotions_smile}
  • carohl

Här händer det ingenting... dött var det. Är det nån inne?

• carohl
    Belly skrev 2010-03-04 21:05:36 följande:
    Vad syyyynd..:)
    Vad synd? Nu hänger inte jag med.... vad har jag missat?
  • carohl
    puchelina88 skrev 2010-03-05 08:15:51 följande:
    Tror ni det kan vara att Mini ligger nära urinblåsan?för det frösvann när jag fick gå och på toa!!men man vart ju ororlig när man vakna och hade tryck
    Jag får ont på morgonen då jag inte har pinkat på hela natten då. Det går också över när jag pinkar. Som du skriver så har man ju tryck på pinkblåsan.

God morgon tjejer (förresten) {#lang_emotions_laughing}
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10