Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

knyzzel skrev 2010-03-31 23:29:05 följande:
    Allt bra me dej?
    haha jodå, jag mår TOPPEN :) sj?
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-31 23:40:41 följande:
    nä, nu ska jag ut med mina stackars vovvar, sen ska jag sova på soffan lite. Trivs bättre där än i sängen. Sover piss där inne. I natt vaknade jag av att jag inte kunde vända mig. Jätte läskigt. har varit stel hela dagen å i kväll när jag va på promenad me familjen så fick jag håll (tror jag d stavas) rakt framifrån i magen. Gjorde inte ont kanske, men d kändes ordentligt varje steg jag tog. Jag har förvisso moderkakan i framvägg, men kan d vara farligt. Släppte igen i nerförbackarna å nu e d helt väck. har mest ont i bäckenbenet nu. Känns som om jag har hoppat av en herrcyckel för snabbt. Jävla bajs! God natt å sov så gott
    haha det lät som om fogarna eller ligamenten spökade tror INTE det e ngt farligt alls. natti natt sov gött......
  • Bubbis10

Blev nog bortskämmd igår, har inte kännt lilleman idag eller inatt...:(

• Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-04-01 07:35:21 följande:
    han måste ju få sova lite:)
    haha du har såklart rätt...å det ska jag med göra i en tim till innan jag ska iväg på ett möte :) see you later =)
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-04-01 07:41:53 följande:
    okej sov så gott!ja ska någ oxå lägga mig en stund!
    Såå nu har jag vaknat =) ny V idag, hihi välkommen V 21 =)
    Så fort jag la mig så fick jag världens spark, haha
    SweetLilly skrev 2010-04-01 07:46:06 följande:
    ok, nej jag vågar absolut inte chansa.. ska ringa när de öppnar vid 09, hoppas jag kan få en kur isf idag så jag får det över påsk.Det hygger i fram nertill ibland bara jag ligger, antar att det kanske är Pyret som puttar på blåsan, och det är inte skönt..
    Gumman, att det hugger när du ligger ner kan vara liten som e å rycker i dina äggledare eller petar med tårna på dina äggstockar, jag brukar ropa till min son, Nej, låt mammas äggledare vara, det är inga lianer.....hahhaha
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-04-01 08:37:01 följande:
    Godmorgon!Drömde inatt om att jag fick en son,men men det lär vi få se vad dom säjer på ul sen vad det är Detta är iaf 2:a gången man ser/drömmer att det är en pojke
    hehe jaa då e det bara att gratulera :)
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-01 09:10:07 följande:
    Men det gör så jäklarns ont? Jaja, få se om jag får tag i nån BM nu då, få se om de fått svar på odlingen eller ej.. men de svarar ju aldrig, inte ens på teletiden..*suck*
    men va dåligt att du inte får tag på ngn...hm..ja jag hoppas ju såklart för din skull att det inte e uvi :/
    elinnnnn skrev 2010-04-01 09:58:29 följande:
    Belly: lycka till med ultraljudet hoppas er lill* vill visa, det ville inte våran :( hahaoch angående bilbarnstol ska vi också köpa ny. Vi ska köpa en med bas, det där klicksystemet så bilstolen kan klickas på/av barnvagnen också. Jättesmidigt precis som augustibarn10 sa, ifall bebis har somnat i bilen, vilket h*n lär göra så är det bara till att "klicka ur" stolen från basen som man satt fast i bilen och sen bära ur bilen och klicka på vagnen. snabbt och smidigt :DPregga: välkommen till v.21 :D Grattisaugustibarn10: grattis till 50% :D
    heeh tack så mkt gumman :)
    Belly skrev 2010-04-01 10:00:18 följande:
    Pregga: Har du nån hemsida till det stället i Gbg som man kan göra 3D-ultraljud?Lilla Brus i magen ville inte med oss idag heller... syyynd...Ville ju veta..:D
    Mja asså du kan ju söka på mammamia kliniken på calenderska, eller göteborgs barnmorskegrupp. jag tror båda 2 gör 3d ultraljud....
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-04-01 10:02:07 följande:
    åh så typiskt ju när man vill veta!!! haha fy vad våra bebisar är busiga
    haha jag har ju drömt om såda mina barn, hihihi å det har stämt =)
  • Bubbis10

dlaaad påsk på er tjejer, hoppas ni får en toppenhelg :)

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10