Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

asså idag, att jag inte kräktes e ju helt otroligt, fast det va nära....skulle gå in å ge kaninen lite äpplebitar..å ser att han ligger i sin bur bekvämt å tillrätta å äter på ngt-
    SIN EGEN SKIT!!!

fy sjutton va vidrigt. jag ropade till min dotter, men uuuuuuu ta KANINEN, snuskovitch! Varför gjorde han så? har aldrig hänt innan....
    japp jag höll på å kräkas....har svårt å se på stampe på samma sätt igen....

• Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-03 23:02:55 följande:
    ÅH HEJ Gumman. Allt bra?
    heej, allt e bra här...fick ett bryt här hemma innan när jag kissade grönt....eller så e ljuset tvärkasst i badrummet, ska byta lampa...men iallafall rinde till en Bm som sa att det var garanterat inte grönt, inte ens pga medecinen-men att man har ju mer flytningar nu, å dom kan vara lite grönaktiga...uuuuuuu
    nog för att jag inte haft sex på månader men att det börjar komma mossa...fy va vidrigt , hahaha jag började böla. å hon sa att det garanterat inte var grönt, utan ljuset i badrummet....skulle pinka i en burk å kolla i annat ljus...
    knyzzel skrev 2010-04-03 23:07:39 följande:
    Jag vet. har 2 hundar å den ena har allergi som gör att han ibland får MILDA brister på olika vitaminer å mineraler, vilket visar sig när han knappt hinner skita färdig förens han kastar sig bak å äter upp d som nyss kom ut. Tyvärr så kan jag inte se han som så söt å oskyldig som han är efter en sådan incident:0)
    mhmm lite svårt å se lilla stampe som den lille busiga kille han är nu...han smaskade i sig..fy va vidrigt!!!! men uuuuuuuuuuuuuuu din hund....du låter inte han slicka dig i ansiktet va? hahahahhaha
  • Bubbis10
    t0va skrev 2010-04-03 23:16:14 följande:
    öhh... kaniner gör så, det är helt naturligt. Det är för att de inte kan ta upp all näring och alla vitaminer när maten passerar i deras matsmältningssystem. Så det är oftast det mjuka bajset som de äter, det innehåller massa vitaminer och är livsnödvändigt även om man ger dem rätt mat. Så det betyder bara att kaninen är frisk och mår bra. Visst det kan se äckligt ut men är naturligt beteende för dem. Gör de inte så kan de få vitaminbrister och bli väldigt sjuka.
    men va??? fy asså.....hade jag ingen aning om å har aldrig sett han göra så innan, ida var första gng...jaja jag ska inte ta i han, det e ju lillans kanin :) haha å han e tvärsöt{#lang_emotions_heart} fast han e en bajsätare....
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-03 23:20:27 följande:
    Varför inte???????????? Nej vår hundar får inte slicka på någon, tycker att d är vidrigt även om dem är renare i munnen 10 minuter efter att gjort än sådan sak än vad vi är som borstar tänderna 2 gånger om dagen... Lustigt...Nä, men din stackare... ska du aldrig få njuta av din graviditet?! Men grön-aktiga flytningar har jag oxå haft någon gång DENNA graviditeten.... Säker bara för att d är en pojke (från MARS) (marsmänn är väl gröna? INTE?)
    haha men asså jag njute mer å mer av min graviditet å börjar slappna av, men som sagt denna graviditet så har jag haft lite gulgröna flytningar. hade inte det med natta. men jag har inte känt mer än en puff sen igår typ..å därav åxå oro. jag har ju vart lite bortskämd sista dagarna å trodde det skulle hålla i sig nu ju.....
    haha näe det e inte frächt å låta dom slicka en i ansiktet...urk...
    t0va skrev 2010-04-03 23:23:48 följande:
    han har säkert gjort det massa gånger innan, men ofta så gör det så på tidiga mornar läste jag någonstans. Så det är sällan man ser det om kaninen inte sitter där man är. Men mina bollar äter varandras bajs, det kan jag tycka är lite äckligt. Fast de äter toapapper och massa konstigt också.
    jaha, hm..ja där ser man...fick jag lärt mig ngt nytt med ju {#lang_emotions_smile}
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-03 23:30:13 följande:
    Jag hade en liten tuss som åt upp min snuttefilt! han hette "snutteätaren Devil" efter d!
    hahahahaha
    men asså stampe e skitsöt,{#lang_emotions_heart} 

asså tack å lov för Tradera-vilken bra sida :)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-03 23:34:38 följande:
    Jag å min lilla dvärg vädur (svart) hade efter d ett älska/hata-förhållande (jag var 6år)
    haha hon har en svart dvärgvädur här..han e såå söt asså...som en liten hund :)
    Jag gjorde nu som Bm sa åt mig, duchade av mig nertill innan jag kissade, bytte fr lågenergilampa i badrummet till en vanlig å sen kissade i ett glas, jag KISSAR INTE GRÖNT ÄNDÅ =)
    WIIIII, VILKEN LÄTTNAD....MEN JAG HAR INTE KÄNT LILLEMAN SEN IGÅR JU =(
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-03 23:38:13 följande:
    Man kan inte bli FÖR bortskämd under en graviditet:0) hahahaha kom ihåg d. D e bara minder synd om en.
    hahaha ok, ska ha det i åtanke...gu asså jag verkeligen avsyr mitt x just nu...jag ville inte åka spårvagn till läkaren igår med all fylla å ensma med lillan på en lång fre, så jag tänkte att han får banne mig köra upp mig, det e ju viktigt! aset svarade inte ens i tel....såå en väninnas man fick komma sent å åka långt trots att han skulle upp tidigt idag....tack gode gud för vänner...
  • Bubbis10

Typiskt, min data varnar för att den e överhettad...måste stänga av men jag hoppas vi kan höras mer imon, sov göttans med er  å Glad påsk {#lang_emotions_smile}

T0va-kallas du för fru kiwi på tradera?

Kram på er :)

• Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-03 23:45:06 följande:
    Han ligger kanske å sparkar innåt mot din rygg. Då känner du d inte alls. Min har varit i full gång denna vecka, men annar så e jag glad om jag känner av honom 1 gång var 3:e dag:0/  En lite lat unge alltså!
    hahaha jo kan ju vara så sen har jag ju moderkakan i framvägg så...jag har åxå haft uppehåll med att känna, men nu har han vart så aktiv ett par dar..å jag hade hoppats på att det skulle hålla i sig ....
    måste stänga av nu, den börjar lukta bränt datan...hua...
  • Bubbis10
    Belly skrev 2010-04-04 00:50:37 följande:
    Det gör vår kanin också och det är helt normalt..:) Som Tova skrev, det har med vitaminer m.m. att göra... Kanske inte jättefräscht, men det är ju smidigt att dom fixar sina egna "kosttillskott"...
    haha men fy....jaja då vet jag att det e normalt...urk..
    Belly skrev 2010-04-04 00:55:27 följande:
    Har du provat att sitta lite framåtlutad i soffan? Då brukar jag känna jättetydligt att h*n bökar där inuti... Precis som att h*n talar om att det minsann blev lite trångt..:P
    Nu e jag rejält orolig....vaknade 3 gng inatt av att jag sträckte ut meg rejält ända ner till tårna å fick inte ont i ligamenten...å känner INTE lilleman....asså jag brukar ha skitont i boobsen på morrn med....men inte lika mkt idag....
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10