Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Malinski79 skrev 2010-03-31 16:13:06 följande:
    jag är i v 18+0 idag (18+6 enligt mig) och på ul så var bebisen 18 cm..
    Grattis till ditt Rul gumman :)
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-03-31 16:49:36 följande:
    Tack tack!!!! =D
    hihi jag e så glad för alla som det gått så bra för {#lang_emotions_flower} å din lille sprattlar å rör sig, å du har en härlig positiv inställning, kram

Nu ska här lagas mat ,hihi magen kurrar i ren protest...
  • Bubbis10

fick en smärre chock här nu, min dotter skulle förklara en serie som vi tittar på om en kvinna som förförde en gift man å hon börjar med....ja han e psykolog å då skulle denna tjejn gå dit å prata...mm, men sen började hon pussa på honom å tog av sig kläderna...å han med-sen KNULLADE dom!!!!

Jag bara utbrast VA?????
    Natta sånt språk använder vi INTE! det heetr ha sex eller älska......jag e helt...ställd här....

• Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-03-31 17:29:37 följande:
    ja ska göra det. otäckt med avföringsprov hahahaang duschen, det är jättebra smärtlindring! vid alla mina förlossningar så när värkarna blivit för starka för mig att hantera fast ändå har jag kunnat stanna hemma, jag ville inte vara för länge på BB innan bebisen föddes tycker det är jobbigt. men iallafall då har jag satt mig i duschen och låtit duschstrålen hjälpa mig. dvs riktat strålarna på magen med varmt vatten. det har hjälpt mig med smärtan så att jag kunnat slappna av mer vilket i sin tur snabbar på öppningsskedet :)
    haha aa mys värre , hahaha jo men när jag va på BB så låg jag i badet med varmt vatten sirlandes ner på magen....japp det va skönt, tills jag såg lite blod i vattnet, jag for upp som ett skott.
    elinnnnn skrev 2010-03-31 17:31:42 följande:
    åh herregud! :Pjag svär inte själv och ogillar när folk gör det i min närhet. men som tur är så har vi ingen nära som svär. fast ibland får man ju höra både det ena och det andra :S hehebra du sa till henne, tycker inte barn ska bli uppfostrade till att svära, det är viktigt med ett vårdat språk tycker jag och nog många med mig.
    Asså självklart så e det inte accepterat, å om man backar i tråden så ser man att jag använder ordet helsike mm ist för svordomar rakt ut. Gillar inte det heller, sen blev jag ju banad en gng då jag inte kunde hålla igen här inne, men men...jag svär nästa aldrig i mitt vardags språk, å tycker det låter för bedrövligt. Sen lär sig barnen en hel del i skolan, men klart jag håller efter henne. Det är inte ok eller acceptabelt på ngt vis, körde på dåligt samvete å sa-jag blir så besviken när du säjer så natta.....hon fick ju ånger direkt å lova att aldrig mer säja så....så jag hoppas detta var första å sista gng jag hörde henne säja så.
    Det var när hon började första klass som hon kom hem å frågade vad det ena eller andra betydde.....haha jag kan tom komma på mig sj att pika mina väninnor som e grova i munnen, haha men jag gilar det inte. så visst håller jag med....
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-31 17:38:02 följande:
    har vilat några timmar, så skönt! Nu görs det kycklinggryta!Maken sitter i möte på jobbet då de bytt ägare och han är livrädd att de ska avskeda folk eller sänka lönerna, stackaren.. hoppas allt går bra, jag är också nervös här hemma..
    ååkyckling gryta mums...hihi lagar mat här med...skulle gjort biffar igår men det blev kyckling me ris å sås så idag blir det hemmalagade biffar med mos å grädd sås....
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-31 17:41:45 följande:
    nej jag gilla rinte heller scordoar, men när jag är arg svär jag, speciellt i skrift av nån anledning, haha.Jag är uppvuxen med en mamam som svär som vardagsmat men det låter så illa tycker jag, så jag bad mamma vårda sitt språk när jag var liten, haha-
    haha jaa jag har ju med svurit en del innan, men om jag slår mig nu så blir det TUUUUSAN eller attans ist för ngt fult som gärna kom innan, å nu e jag på min dotter med ang detta. det låter inget vidare asså...
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-31 17:48:14 följande:
    Jag var nog lite speciell som liten, jag lyssnade på elvis och hade vårdat språk, medan mamma var knutte, lyssnade på hårdrock och svor, haha.Där fungerade nog avskräckninsprincipen
    hahahahahha åh va kul {#lang_emotions_wink}
    snacka om att typ säja-jag ska inte bli som min mamma..hahaha
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-31 18:05:45 följande:
    Min mamma är en stark kvina som är bra på mycket, men just när det gällde social presentation, där hade jag åsikter Mamma sa det just att när jag var liten så hade hon svårt att lära mig saker och få sista ordet, jag satte henne alltid på plats och snackade över henne direkt haha.Sen ville jag bli psykolog också, hehe
    hahaha aa jag e med mkt stark, både i mina åsikter å mig själv....haha men min dotter kan åxå få mig att häpna ibland, som när jag skojjade med en väninna i luren...min dotter kommer ut i köket å hör bara den sista meningen...tittar på mig å lyfter på ögonbrynet å säjer, du-det där va inget vidare snällt sagt, gillar du inte kim eller?  hahaha som vi skrattade...å igår när jag hade Carohl i tel så pratade vi om ngt, å jag minns inte riktigt vad det va nu.....hm..men min dotter svarar å låter as spydig, med typ....vadå, har Carohl sagt det eller? hahahaha
    men hon menade inget illa med det, så det lät mkt värre än det va menat....haha DÄR e natta mkt lik mig.
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-31 18:27:21 följande:
    ja man undrar hur lik ens barn kommer bli en själv, hehe, då kan jag nog få det jobbigt..
    haha mja men man får sig goa skratt med, man ser en miniatyr av sig själv som liten igen...spiciellt när hon e arg....haha jag försöker å hålla mig för skratt men ibland så går det bara inte.....
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-31 19:55:44 följande:
    Wehooo vi har köpt en jättefin vagn! Och en quadrolift och en skötväska!! Jag är så lycklig. Vagnen vi köpte var en emmaljunga city cross, en svart vagn.
    hihi aa den va jättefin gumman {#lang_emotions_smile}
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10