Vi fortsätter, Bf aug 10
elinnnn: vad ska din flicka heta?
elinnnn: vad ska din flicka heta?

Jag hoppas att jag inte tycker det när det väl är dags...
Tyvärr så verkar alla gå över vilket kan kännas låååååångt men snart så!
Nu tjejer måste jag logga ut då Alexis vill ha min uppmärksamhet 
Jag loggar in en annan gång igen, jag hoppas att ni som väntar på era små ploppar ut de snart så får ni också gosas...
Hej tjejer!
Jag har inte läst bakåt men jag tror inte att jag missat nån bebis?
Igår började mina bröst värka eller mest det högra. Igår kväll började jag må riktigt dåligt så jag tog 2 st alvedon sen jag och sov kl 21.30! Vid 3 vaknade jag av att jag frös ihjäl och samtidigt toksvettades jag så jag hade jordens feber... Min sambo hämtade 2 alvedon till mig.
Hela dagen idag har jag haft feber så hela kroppen har värkt. FY FÖR MJÖLKSTOCKNING!!
Jag fick ordination av amningskliniken att ta 2 alvedon + 1 ipren var 6:e timme...
Hej!
Vad rar du är som tänker på mig 
Jag mår bättre men är fortfarande mycket öm och febern vet jag inte hur det är med riktigt då jag går på mina piller... Den hinner inte ta sig riktigt.
Såg att du hade gett din sessa ers och hon hade sovit bra. Funderar på om min mjölk mättar henne med, Alexis alltså. Jag matar henne heeeeeeeela tiden. På natten brukar det vara kl 23.30, 2 eller 3, 4.30, 6 och det kommer mycket mjölk men mättar det? Jag får kämpa med att rapa henne åtminstone 30 min varjee gång vilket inte blir mycket tid till sovandet. Sen så kräver Michelle inte mycket av mig nu men hon vill hemskt gärna att jag följer henne till skolan varje dag så kl 6.30 när jag fått Alexis att sova får jag börja med nästa unge... Det blir max 3-4 timmars sömn på natt. Under dagen har jag sällan ro att sova. Ska ta upp det med amningskliniken på tisdag då jag bokat tid där...
och jag vill ju HELST inte att de ska få samma födelsedag..Hahaha vad är oddsen på det?? föda två barn på SAMMA jäkla datum?!? Då kanske man ska köpa sig en trisslott oxå isf
Även om MYCKET hinner hända på dessa dagar (hoppas jag)Hej!
Vad rar du är som tänker på mig 
Jag mår bättre men är fortfarande mycket öm och febern vet jag inte hur det är med riktigt då jag går på mina piller... Den hinner inte ta sig riktigt.
Såg att du hade gett din sessa ers och hon hade sovit bra. Funderar på om min mjölk mättar henne med, Alexis alltså. Jag matar henne heeeeeeeela tiden. På natten brukar det vara kl 23.30, 2 eller 3, 4.30, 6 och det kommer mycket mjölk men mättar det? Jag får kämpa med att rapa henne åtminstone 30 min varjee gång vilket inte blir mycket tid till sovandet. Sen så kräver Michelle inte mycket av mig nu men hon vill hemskt gärna att jag följer henne till skolan varje dag så kl 6.30 när jag fått Alexis att sova får jag börja med nästa unge... Det blir max 3-4 timmars sömn på natt. Under dagen har jag sällan ro att sova. Ska ta upp det med amningskliniken på tisdag då jag bokat tid där...