Pregga skrev 2010-07-22 13:52:20 följande:
hahahaah SORRY, *asg* tänkte att då vi pratar flytningar å hemmisar så va detta inte såå farligt, hahaha
ok,ok, dåå e jag med, du lugnar honom...hahahahahaha DÖÖÖR av skratt här :)
men gumman, buss på honom på mån å hoppas på att lillan vill stanna liiite till då :)
Ha det bäst så hörs vi :) ska sj hoppa in i duchen här, kraam
Belly skrev 2010-07-22 13:49:15 följande:
Grattis alla som går in i ny vecka idag!
Tack så mkt gumman

hahahahaha ja det är klart :)
ja lugnar honom, precis. nu har du fattat grejen ;) *asg*
vi har redan fixat med vagnen... mamma är bäst hon gjorde det på 10 minuter hahaha
ha en skön dusch då gumman :) kram tbx
Belly skrev 2010-07-22 13:53:25 följande:
Haha... ja, det är helt galet.. men så många fläktar har jag här.. samlade ihop allt vi hade för jag står inte ut!
Här i Hstd är det mkt svalare idag,..hoppas det kommer till dig med!!
åh tackar :) fast tror det behöver bli mkt svalare för att jag ska känna nån effekt faktiskt haha. men det är lugnt jag kan sitta här på soffan hela dagen i fläktblåset ;););)
Nallepuhmamma skrev 2010-07-22 14:01:54 följande:
Ja tajat så mycket du kan och hjälper inte BM så hör på FL...
elinnnnn skrev 2010-07-22 13:31:56 följande:
naw, söte du själv ;)
ja, alltså jag har inte så stort val hahaha
vi hade dessa val: föda i libanon, föda i sverige, föda i saudi.
om jag skulle fött i libanon hade jag fått bo hemma hos svärisarna i typ 2 månader innan BF
i saudi hade jag visserligen varit tillsammans med maken, men nä jag vill helst inte föda där :S
eller att föda i sverige på svenskt sjukhus där jag känner mig säker och dessutom få ca 2 månaders umgänge med min familj som jag inte sett på ett år?
inte så stort val ;););)
självklart hade jag önskat att min man var här med mig under tiden, men han kunde omöjligt ta ledigt från jobb i 3½ månad ;) vi planerar ju att stanna här i ca 1½ månad efter att bebisen är född
haha hoppas han går med på det, vilket övertalningssätt du än väljer ;)
Ja jag hade nog också valt att föda i sverige faktist.
ja annars får jag ta min man när han sover

Hehe ja men då är bebben redo att komma ut till sin mamma och pappa
Det hade bara varigt underbart för mig hehe ja inte nu men när jag varigt i din vecka
Mitt vatten gick ju med sonen men viste då att jag var lite öppen iaf.
Med dottern började det med värkar.
Får se vad det börjar med denna gången.
Hoppas själv man börjar öppna sig liiiite iaf innan så man är lite öppen innan allt startar...
jo de e klart. skulle vara skönt ändå att bara vara gravid tills på måndag.. jag vill bara ha tillbaks min kropp igen och sätta igång och bygga upp den igen. och helst av allt vill jag inte ge mer tid åt viktökningen, redan uppe i 22kg plus!!! sen är ju prinsessan ändå färdigbakad i stort sett så....fast det är ju bara så enkelt att jag önskar ensamtid med maken först innan hon kommer :) fast kanske ändras det sen när han väl kommer hehe