Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Mandy86 skrev 2010-04-05 11:00:22 följande:
     Går in i v.24 idag :D Kram till alla, hoppas det blir en bra start på dagen
    Åå grattis på dagen typ, haha längtar med tills v 24 ju, å helst 34..hahaha{#lang_emotions_flower}
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-04-05 11:06:11 följande:
    Har du så du kan sätta på högtalarfunktionen på din mobil/telefon?Isåfall kan du ju spela in det med en mobil/inspelare sen.Eller skit i att svara på hans samtal och låt han smsa istället rötägget.
    jo jag har högtalar tel men jag tror det hörs när man sätter på den att det typ ekar, men jag ska göra det nästa gng, om jag ens svarar då...
    Mandy86 skrev 2010-04-05 11:09:53 följande:
    Låter som att oavsett hur du gör kommer han fortsätta och det kommer nog bli värre och värre, se upp så han inte börjar hota dig med en massa saker..Jag hade inte hört av mig till killen.. då har han dig precis där han vill
    jag ska inte höra av mig mer, men måste kolla så det inte kan slå tillbax på mig sj, så det inte låter-ja men du har inte vart samarbetsvillig till att låta fadern vara delaktig emot hans vilja bla bla....jag tror faktiskt inte han kommer prata skit om mig till vårt barn, låter det naivt? mm ,men jag vet fööör mkt om honom. så det låter han nog bli.jag skulle inte tveka en sek att begära en umgänges tätts utredning om han kom med sånt till vårt barn, för då skadar han bara honom, å det skulle inte ngn familjerätt anse vara ok.
    elinnnnn skrev 2010-04-05 11:13:18 följande:
    ja livet är verkligen inte lätt att överleva. men det går och allt svårt vi upplever "idag" kan vi använda till att bygga upp styrka för morgondagen.det är så sant som dina vänner säger, han kan bara göra dig illa så länge du tillåter det.... ang hans telefonsamtal så kan du se till att bara svara på hans samtal när du har någon nära dig, låt denne lyssna på tlfnsamtalet,  som har gått med på att vittna för din sak vid ev rättegång. det kommer gå jättebra. tack för dina varma ord, jag uppskattar dem verkligen. kram tillbaks
    jo jag ska göra exakt så, svara med högtalaren med en gng så han inte märker ngn skillnad å bara när jag har ngn annan nära mig. alla mina vänner har sagt att dom ställer upp som vittnen om det skulle bli ngt. å visst blir man starkare av sina motgångar, som ngn sa-låter som en klycha men, det som inte dödar det härdar å det stämmer faktiskt. jag e såå glad för din skull att du har funnit lyckan idag, för det e du värd. Du ger mkt omtanke å ödmjukhet, å för det e jag tacksam..det värmer ska du veta..fr hjärtat..tack...kraam
  • Bubbis10

såå nu har jag smattrat klart i tel :) hihi min väninna hare tts å klingande gott skratt :)

• Bubbis10

Tjejer jag visste inte om jag skulle ta upp det i tråden men gör det nu ändå, jag vaknade till ett sms fr Carohl imorse...hon ligger på sjukhus {#lang_emotions_frown}
    blev inlagd inatt, å ska flyttas till ett annan sjukhus. Hon är sitt vanliga glada lugna jag, men jag blir orolig för henne.
    Bebisen mår bara fint, så det har inget med det att göra. Det e nog värre med henne själv, å jag hoppas inte det är allvarligt...fast det lät som om det kunde vara det.

Såå tjejer, jag tänkte att om ni vill så kan vi alla skänka henne en tanke i hennes gb?

Hon har stöttat så många här inne, mig väldigt mkt både här å privat, men även flera andra. Å nu behöver hon få lite omtanke...när jag läste hennes sms så blev jag halt förskräckt, för det låter inte bra...nu väntar jag bara på att hon ska höra av sig, men hon hade dåligt batteri på mob då hon åkte in akut....

å ska dessutom flyttas till ett annat ställer för nya undersökningar.
    Hon har en liten underbar tös hemma som älskar sin mamma mest av allt å behöver allt stöd, tur att hon har mammas kille som e underbar.
    men mamma e ju trots allt mamma...

Det verkar ju inte vara livshotande, å bebis mår som sagt var bra, men för mig låter det allvarligt ändå.
    Ville inte ta upp det på tråden innan idag men jag tror hon behöver stöd å omtanke, kanske en liten mening till henne...

kram på er...

Carohl-nu ser du banne mig till att bli frisk med en gng, å var mer rädd om dig!! Nu huttar jag med fingret, lyssna nu!!!
    Daknar dig på tråden å ditt gluckande skratt i tel, se till å bli bra snart så du får komma hem.
    Vi saknar dig {#lang_emotions_heart}
    Puss gumman....

• Bubbis10
    the jeryds skrev 2010-04-05 12:43:38 följande:
    hej allihop. hoppas ni mår bra! :) Går in i vecka 22 idag elnligt rul. och då är lilla truls numera ett barn och inget foster mer Härligt.är det någon här inne som vet hur man får in en bild direlkt i en tråd och inte en länk? kramar om magarna.
    hey tjejen =)
    har inte en aning om hur man lägger in en bild direkt på tråden.....Grattis till v 22 , hihi den går jag in i på tors =)
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-04-05 14:21:07 följande:
    grattis till v.22. det ska funka om du gör såhär: öppna din profil i ett annat fönster. högerklicka på fotot du vill visa, välj kopiera. gå tillbaks till detta fönstret, klicka i här i "svara i tråden" och högerklicka- klistra in.hoppas det fungerarpregga ang carohl det låter ju inte alls bra. men skönt att bebisen mår bra även om hon inte gör det. hoppas hon blir frisk och utskriven snart och kan skriva här och berätta vad som hänt med sina egna ord.
    Jo jag e glad att bebben mår bra å hoppas att dess mamma gör det snart med. Jag låter som sagt henne berätta själv sedan...
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-04-05 13:41:14 följande:
    Hej brudar :) har haft en ganska lugn påsk då sambon åkte till skåne på träningsläger och en sjuk son. Men var och åt hos svärföräldrarna på påskaftonen och på kvällen kom min älskade sambo hem vi käkade gott  och firade förlovningen sambon gick till o med ner på knä det hade jag inte riktigt räknat med men nu sitter ringarna på fingrarna :) lycka kan jag lova
    ååhh så romatntiskt, hihi blir så glad för din skull {#lang_emotions_flower}
    Tycker en skååål ta mig F** e på plats, haha

Grattis till er förlovning gumman{#lang_emotions_cheers}
  • Bubbis10

Tjejer vi HÖJER VÅRA GLAS Å SLÅR EN STOR SKÅL FÖR LILLABAMBI Å HENNES FÄSTMAN SKÅÅÅÅÅÅLLL

Å GRATTIS =){#lang_emotions_cheers} {#lang_emotions_cheers} HAHA

• Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-04-05 17:06:29 följande:
    Fasen va du är söt :)
    haha tack, jag har mina ljusa stunder {#lang_emotions_wink}
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-04-05 18:01:01 följande:
    Grattis lilla bambi vad romantiskt och myyysigt ju =)Själv sitter man hos sin mamma på en liten försenad påskmiddag tillsamans med mina små Härligt att vara här !!!!Nä nu blir det våffeldags mmm med jordgubbs sylt mmmmmmmmmmmmmmmtjingeling
    åå det lät göttans, själv har man ätit pannkakor till frukost å nu spagetti med köttfärs sås. me vitlök i....det va gött, haha
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10