Vi fortsätter, Bf aug 10
såå nu har jag smattrat klart i tel :) hihi min väninna hare tts å klingande gott skratt :)
Tjejer jag visste inte om jag skulle ta upp det i tråden men gör det nu ändå, jag vaknade till ett sms fr Carohl imorse...hon ligger på sjukhus 
blev inlagd inatt, å ska flyttas till ett annan sjukhus. Hon är sitt vanliga glada lugna jag, men jag blir orolig för henne.
Bebisen mår bara fint, så det har inget med det att göra. Det e nog värre med henne själv, å jag hoppas inte det är allvarligt...fast det lät som om det kunde vara det.
Såå tjejer, jag tänkte att om ni vill så kan vi alla skänka henne en tanke i hennes gb?
Hon har stöttat så många här inne, mig väldigt mkt både här å privat, men även flera andra. Å nu behöver hon få lite omtanke...när jag läste hennes sms så blev jag halt förskräckt, för det låter inte bra...nu väntar jag bara på att hon ska höra av sig, men hon hade dåligt batteri på mob då hon åkte in akut....
å ska dessutom flyttas till ett annat ställer för nya undersökningar.
Hon har en liten underbar tös hemma som älskar sin mamma mest av allt å behöver allt stöd, tur att hon har mammas kille som e underbar.
men mamma e ju trots allt mamma...
Det verkar ju inte vara livshotande, å bebis mår som sagt var bra, men för mig låter det allvarligt ändå.
Ville inte ta upp det på tråden innan idag men jag tror hon behöver stöd å omtanke, kanske en liten mening till henne...
kram på er...
Carohl-nu ser du banne mig till att bli frisk med en gng, å var mer rädd om dig!! Nu huttar jag med fingret, lyssna nu!!!
Daknar dig på tråden å ditt gluckande skratt i tel, se till å bli bra snart så du får komma hem.
Vi saknar dig 
Puss gumman....

Tjejer vi HÖJER VÅRA GLAS Å SLÅR EN STOR SKÅL FÖR LILLABAMBI Å HENNES FÄSTMAN SKÅÅÅÅÅÅLLL
Å GRATTIS =)
HAHA