t0va skrev 2010-04-03 00:15:07 följande:
Även fostret kan ta skada om man går med urinvägsinfektion utan behandling, så de tar sånt ganska allvarligt. Jag fick ju åka in akut förra veckan för att få medicin också. Men hellre det än att ha ont och få sammandragningar och kanske att bebis skadas. Skönt att du togs på allvar nu
mja hon sa faktiskt att fostret inte skadas av uvi men att jag sj kan bli riktigt dålig. så därför tog hon det allvarligt sa hon till mig, å denna medecin var visst för gravida så...
jag har inga Sd eller symtom alls mer än att det luktade konstigt när jag kissade..å de va lite grumligt..men jo skönt att dom kollade direkt..ska snart iväg till apoteket här, men jag e sjukt trött....har inte sovit ordentligt på 2 dar...
Lysmasken skrev 2010-04-03 07:37:52 följande:
Morrn.Igår gick jag upp kl 6 för att ha 1 hel timme själv medans dom andra sov. Då drack jag kaffe å strök gardiner för fullt inför kalaset vid hade igår. Sen ställde jag mig å dekorerade tårtan å sen tog jag toan å städade. Maken vaknade kl 9 fuskit ;) men han fick ta dammsuga & torka golv.Så nu till morgonen ska jag äta smörgås tårta Ska även få lite gäster vid 2-tiden så man får väl röja lite efter ungarna hade lekt igår. Sen är vi bortbjuda på 3-rätters ikväll. Om det inte är så att hon får värkar å ska in till bb. Det är svägerskan som ska ha bebis nu den 9:e.
oj, som du står i..blir ju helt slut av att bara läsa det, hahaha men mat låter göttans =) hoppas ni får trevligt....
puchelina88 skrev 2010-04-03 09:01:19 följande:
Glad Påsk tjejer!!Imorse vakna ja kl 7 kände den sparka där inne till och med sambon kände den såå mysigt;)ne nu ska ja fixa lite här sambon är ute och byter till sommar-däck på bilen;)ha en jätte bra dag alla
Glad påsk gumman! min lillkille håller sig relativt lugn nu...åå jag som vill känna han heeela tiden ju....eller tja iallafall varje dag....fick en knuff igår men sen dess har det vart lungt...