• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • den kära leken

Haha. Bowlingklot?

Pregga skrev 2010-03-05 11:09:05 följande:
    haha du KNIPKULOR?? lär bli STRUTSÄGG!!! hahahhhaha
    BF 100817
  • puchelina88

hej tjejer somna visst en stund skönt;)
    nu ska ja snart äta lite sen blir det duschen och sen göra sig iordning!

• den kära leken

ha det så skoj! Hörs sen

Pregga skrev 2010-03-05 11:14:44 följande:
    Måste rusa , ska på lunchträff....ciao ladies....
    BF 100817
  • den kära leken

Ja men vad gör man? Vad finns det för alternativ?

the jeryds skrev 2010-03-05 11:35:53 följande:
    hatar verkligen knipövningar, nästan mer än krig.
    BF 100817
  • puchelina88

fy faan va varm ja blir!!
    läste om det och de är helt normalt att bli varm när man är gravid!
    har ju mera blod i kroppen nu!!

• Familjen Mu
    Hej tjejer!

Inte varit inne på evigheter men här är jag en liten sväng iallafall {#lang_emotions_tongue_out}
    Hoppas att det är bra med er alla och att alla babysar växer, gror och mår toppen.

Själv vart jag så orolig 1 veckas tid pga värk långt ner samt så kände jag plötsligt inte Mini. Ringde var och varannan dag till KK men blev ignorerad  (min BM fick jag ej tag på). Tillslut så fick jag snackat med en vettig person på KK som bad mig komma in för prover, VUL och UL!

Det visade sig att jag hade lite vita blodkroppar i urinen (kan tyda på urinvägsinfektion) och varför hade jag då inte känt Mini....Jo jag har nämligen moderkakan på  höger framvägg och där låg Mini bakom och busade. Kände dock inte mycket då moderkakan dämpar rörelserna.

Men nu vet jag att Mini mår toppen och så gör även jag nu såklart {#lang_emotions_sunny}

Önskar er nu alla en underbar helg! {#lang_emotions_flower}
    Mamma till en prinsessa född 0707 & Mini i magen BF 100818
  • the jeryds

mammamu, Gud så skönt att få bli tagen på allvar tillslut och att få se att allt är som det ska, förhoppningsvis så vet du nu ifall du inte skulle känna så mkt att det är pågrund av moderkakan. Trisst ändp, man vill ju känns mini. Men den kanske flyttar på sig allt eftersom graviditeten fortlöper? eller vad sa dem?

Många kramar.

• den kära leken

Familjen Mu: Vad roligt att du tittar in och vad skönt att allt är bra. UVI är ju aldrig roligt. Usch.

Ha en underbar helg du med :)

BF 100817
  • Familjen Mu
    the jeryds skrev 2010-03-05 12:34:10 följande:
    mammamu, Gud så skönt att få bli tagen på allvar tillslut och att få se att allt är som det ska, förhoppningsvis så vet du nu ifall du inte skulle känna så mkt att det är pågrund av moderkakan. Trisst ändp, man vill ju känns mini. Men den kanske flyttar på sig allt eftersom graviditeten fortlöper? eller vad sa dem? Många kramar.
    Dem sa inte så mycket ang placerinen på moderkakan faktiskt men jag ska snart på RUL så ska passa på att fråga då. Tror dock inte en moderkaka kan flytta på sig då den sitter fast {#lang_emotions_tongue_out} Men desto större Mini blir desto mer kommer jag säkert att känna honom/henne! Fast när väl Mini sparkar/boxar åt vänster så känner jag ju det iallafall {#lang_emotions_cool} Vilken underbar känsla alltså...
    Mamma till en prinsessa född 0707 & Mini i magen BF 100818
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10