Inlägg från: Perssonlund |Visa alla inlägg
  • Perssonlund

Vi fortsätter, Bf aug 10

Varje kväll tänker jag, undra vems tur det är denna gången? Är det någon som föder idag? Allt är så spännande!!! På torsdag ska jag iallafall till BM, hoppas att hon kan berätta något roligt. Men det tror jag inte... Aja dit ska jag iallafall. Det är tänkt att det ska vara sista besöket annars ska jag dit den 31.... SUCK...

• Perssonlund
    Pregga skrev 2010-08-09 20:14:13 följande:
    haha jaa så tänker jag med, vem blir det härnäst..å när man har ngn i tanken så kommer ngn helt annan å har fått, haha man blir helt paff...jag undrar så vem det blir härnäst...det är verkeligen spännande, aså jag älskar å gå till Bm, å har en tid den 12te...men hoppas jag har bebis då ist, sen har jag en tid den 19de....DEN hoppas jag verkeligen att jag slipper...
    Haha den 12:te är ju på torsdag =) Vilken tid har du? Ja jag älskar också att gå till BM, det är som små mål för mig och får tiden till att gå =) ... Ja,det är klart. Hoppas också att han kommer innan, och att min kommer innan mitt nästa BM besök =)
    Oväntad skrev 2010-08-09 20:15:02 följande:
    Det där tänker jag med Glad.. Blir så glad när man får höra att en bebis kommit och det gått bra..
    Ja verkligen. SÅ nu undrar jag kommer det någon bebis inatt,eller får någon åka in? VEM? Skrattande
  • Perssonlund

OKEJ.... NY STRATEGI!!! Lilla bebis, du får inte komma ut försen BF om du inte kommer ut tills imorgon!! Då får du ALLT STANNA där inne. Det spelar ingenroll om du vill ut, du ska stanna om du inte kommer innan! Nu har du iallafall ett val. Det är bara att välja. PUNKT SLUT!

• Perssonlund
    Pregga skrev 2010-08-09 20:28:59 följande:
    haha jo jag vet att det e på tors å hoppas på att föda innan, hahaha jag har tid kl 09.30 på morrn....aså inte en värk, dom lyser med sin frånvaro, MEN jag vet åxå att det kan dra igång utan en enda värk...som många sagt-lugnet före stormen. puchelina hade ju inga direkta värkar innan...såå man vet aldrig...hm, ska nog ta lite glass här...hahaha
    Okej, jag ska inte dit försen halv två... Han kommer komma som en kanonkula utan ett pip innan... =)
    Pregga skrev 2010-08-09 20:33:38 följande:
    haha fick mig ett gott skratt här Skrattande
    HAHA kunde inte låta bli {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Perssonlund

usch det smärtar till i höften!!! sjukt ont!!

• Perssonlund

Finns det någon lista på när alla har BF? hade varit kul att kunna titta och se vem som är här näst =)

• Perssonlund
    Pregga skrev 2010-08-09 21:32:47 följande:
    haha du....jag tror bara det e du å jag som e inne just nu...haha å jag mår toppen :)
    va bra att du e med, å snart på nästa åxå ...Flört
    haha ja...vad bra att du mår bra... Aaa det är vi snart alla,tro det eller ej men det är faktiskt snart Skrattande
    knyzzel skrev 2010-08-09 21:48:45 följande:
    Nu e jag oxå inne. Hur har er dag varit? Själv så har man köpt en emmaljunga liggvagn, Marinblå med vit klädsel. Super snygg å jätte lätt att köra. Inte ny, men d ser så ut. Fick en vit spjälsäng med alla dess tillbehör oxå för bara 600:- Som hittat.Tungan ute

Ska spara den begie tills d e dax att använda sittvagn.
    Vagnen låter fin =)... Som hittat ju!!! Jag hittade en massa sängar på blocket för ett tag sedan. Billigt och fint men jag köpte inget. Fick täcke och kudde och alla dessa saker så det behövs bara själv sängen =) Men den ska jag köpa på ikea. Bor inte så långt ifrån ikea =) ... Bilder?
  • Perssonlund

Mina värkar startar nu.... blir så irriterad för snart är dom säkert över igen...det trycker på blåsan med så jag kissar stup i kvarten....SUCK!!!

• Perssonlund
    Pregga skrev 2010-08-09 22:03:47 följande:
    snart?? hahaha DU har humor ju....hahahaha
    men det är väl snart? har inte bf försen 28:de... men ändå bara 19 dagar kvar =) .... Äsch vi måste hitta på saker och försöka glömma tiden som är kvar!!! FAST man orkar ju inte så mycket så vad ska man göra? Sova tills bebis vill ut?
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10