Vi fortsätter, Bf aug 10
Kom precis på att MIN lilla bebis kommer att bli det 10:de barnbarnet för mina föräldrar =)
Kom precis på att MIN lilla bebis kommer att bli det 10:de barnbarnet för mina föräldrar =)

LillSkruttet skrev 2010-08-10 14:43:37 följande:

Hallå allihopa!!! Gud det är en massa ni hunnit skriva. Jag vaknade av att jag mådde illa så jag gick till affären och handlade lite gott. Illa måendet håller dock i sig, knas i magen och värkar lite då och då. Jag tror inte att jag hade tänkt så mycket på förlossningen om det inte hade varit för dessa värkar. OM allt otrevligt bara hade kunnat försvinna så jag hade kunnat leva som en prinsessa fram till BF så hade resten inte varit så jobbig... Snart är det max en månad kvar tills bebben är ute =) Dessutom är det min 3:dje v med värkar.....suck!!
Nallepuhmamma - Det beror på. Kan nog inte riktigt svara på det försen man själv står i den sitsen. Om jag verkligen vill föda naturligt så hade jag tagit bricanylen och hade det kvittat så hade jag tagit snitt.
Mandy86 - Är det du som bor i Malmö?
Pregga - Hoppas att det är din tur idag. Vet ju själv hur jobbigt det är med dessa "signaler"... Värst är nog alla värkar som kommer och går....
Elinnnnn - Lycka till idag. Längtar att få läsa om vad som hände....Så spännande. Själv ska jag till BM imorgon =)