Inlägg från: Perssonlund |Visa alla inlägg
  • Perssonlund

Vi fortsätter, Bf aug 10

Kom precis på att MIN lilla bebis kommer att bli det 10:de barnbarnet för mina föräldrar =)

• Perssonlund
    Oväntad skrev 2010-08-10 14:31:46 följande:
    Ja faller inte änglar under shabby chic temat? Borde kunna ge mer än 700:-
    Det priset Pregga satte ut det för tycker jag är riktigt billigt. Jo jag tror att en hel del mer faktiskt. Speciellt när det är så stora och just "ingen" färg.
  • Perssonlund

Magen har sjunkigt mycket!!! Tycker den ser liten ut nu.... Om jag lägger upp en bild här kan jag radera den sen då? Det är en "naken" bild och vill ta bort den efter att jag visat er hur den såg ut för ett litet tag sen....
  • Perssonlund
    Malinski79 skrev 2010-08-10 14:37:40 följande:
    Å jösses På min pappas sida (våra föräldrar är skillda) så blir det tredje, å på min mammas sida blir detta andra å för sambons föräldrar blir det andra
    Men vi är 8 barn =) Jag och min tvilling är dom yngsta. På min sambos sida blir det första barnbarnet eftersom dom bara är 3 syskon och han den äldsta =) För min fosterfamilj blir det också "första" deras egnar har inga...
  • Perssonlund
    Pregga skrev 2010-08-10 14:38:39 följande:
    ja aså jag har sagt åt henne, låt mig vara-jag har pms BIG TIME!

jo jag har haft mkt änglar aså...haha å dom e mkt poppis å svindyra.
    Ja klart, det blir ännu värre när man sagt åt dom kan riktigt tänka mig hur det är...

Jasså? Jag älskar dom vita =) Aaa svindyra, fast jag har bara små inte så många...Fler drakar än änglar men det kommer mer när vi har plats =) Har dessutom ett drakbord som kostade tusenlappar,sista exemplaret =)
  • Perssonlund
    Pregga skrev 2010-08-10 14:42:08 följande:
    jo aså jag sa åt henne nu, låter du inte mig vara ifred nu så åker du ut på utsidan å kommer inte in på en bra stund. min börjar nästa v den 17de, hahahaha weeeehooooo

aså man ska la kunna lyfta ner ängeln utan att det e ngn fara? den väger ju lite men min syster bar ju på sin unge när hon var gravid....

perssonlund

du kan gå in på dina bilder sedan å då finns det forumbilder där ska du kunna ta bort det du lagt upp.
    Skönt att hon börjar snart då =) ... Tror inte det är någon fara bar 15 jävla böcker igår som skulle upp i överskåpet du vet såna som finns i lägenheter åvanför garderoben, och sen en symaskin.... Bara man inte lyfter för ofta...
  • Perssonlund
    SkrattandeLillSkruttet skrev 2010-08-10 14:43:37 följande:
    Får man vara med här? Har läst lite här ibland och hänger i en annan tråd för oss som ska ha i augusti. En del av er känner jag igen därifrån.

BF 25 augusti, mitt andra barn. Har en dotter som snart blir 3,5 år gammal, och som är jordens trotsigaste och samtidigt världens goaste, på samma gång.
    Klart, här  är vi inte dom som är dom inte... Alla är jätte välkomna
    Pregga skrev 2010-08-10 14:42:08 följande:
    jo aså jag sa åt henne nu, låter du inte mig vara ifred nu så åker du ut på utsidan å kommer inte in på en bra stund. min börjar nästa v den 17de, hahahaha weeeehooooo

aså man ska la kunna lyfta ner ängeln utan att det e ngn fara? den väger ju lite men min syster bar ju på sin unge när hon var gravid....

perssonlund

du kan gå in på dina bilder sedan å då finns det forumbilder där ska du kunna ta bort det du lagt upp.
    Hittade det, men då provar jag om ni vill se alltså =)
  • Perssonlund
    Pregga skrev 2010-08-10 15:06:55 följande:
    Flickor, ska ta å vila en stund..å hoppas bli på bättre humör, ses senare..kram på er underbara{#emotions_dlg.flower}
    Det ska jag också göra =) Kram på dig också =)
  • Perssonlund

Hallå allihopa!!! Gud det är en massa ni hunnit skriva. Jag vaknade av att jag mådde illa så jag gick till affären och handlade lite gott. Illa måendet håller dock i sig, knas i magen och värkar lite då och då. Jag tror inte att jag hade tänkt så mycket på förlossningen om det inte hade varit för dessa värkar. OM allt otrevligt bara hade kunnat försvinna så jag hade kunnat leva som en prinsessa fram till BF så hade resten inte varit så jobbig... Snart är det max en månad kvar tills bebben är ute =) Dessutom är det min 3:dje v med värkar.....suck!!

Nallepuhmamma - Det beror på. Kan nog inte riktigt svara på det försen man själv står i den sitsen. Om jag verkligen vill föda naturligt så hade jag tagit bricanylen och hade det kvittat så hade jag tagit snitt.

Mandy86 - Är det du som bor i Malmö?

Pregga - Hoppas att det är din tur idag. Vet ju själv hur jobbigt det är med dessa "signaler"... Värst är nog alla värkar som kommer och går....

Elinnnnn - Lycka till idag. Längtar att få läsa om vad som hände....Så spännande. Själv ska jag till BM imorgon =)

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10