Vi fortsätter, Bf aug 10
Har funderat på detta med nr 2....jag trodde jag va förstoppad,men man skiter ju bara ut överflödet....å det va inte mkt! så jag antar att min kropp suger åt sig en jäkla massa me tanke på hur mkt jag äter...
Har funderat på detta med nr 2....jag trodde jag va förstoppad,men man skiter ju bara ut överflödet....å det va inte mkt! så jag antar att min kropp suger åt sig en jäkla massa me tanke på hur mkt jag äter...
har inte vägt mig nu på ngn V men jag tycker jag står stilla....suck....
Som jag skrev igår så har min dotter en väninna hemma som sovit över, båda har kanin å den andra tösa tog med sin....dom gillar varandra, men stampe blev helt till sig å hoppade upp på tova å ville INTE att han skulle jucka på henne, jag bara vrålade-sära på dom....hahahah ungarna tjöt av skratt å frågade varför han gjorde så, det va inget som natalie hade lärt han sa hon helt upprört, hahaha
jag svarade-för han e en snusk mummrik!
Dom skrattade så....jisses...
Idag fick jag det där jättegoda....MUMS dolmar av en väninna som är turk,kurd....älskar deras mat, spiciellt dessa underbara dolmar...sitter å njuter, å tänker efter en stund,hm vad e det för kött i?
HERREGUD E DET LEVER?????????????
jag ringer fort som attan å frågar, det va det inte. haha mannen i fam svarade lungt att man aldrig har lever i dolmar....
*pustar ut*