Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Min dotter ville spela hockey ett tag, å jag uppmuntrade till det. Men sen så ändrade hon sig, antar att hon bara ville se om hon fick typ...haha
    tycker personligen barn ska få ha den sporten dom trivs med å inte vara så könslåst.

• Bubbis10
    carohl skrev 2010-04-19 12:03:50 följande:
    Haha jag håller mig på den andra sidan denna gång gumman. Vi brukar tycka ganska lika men inte denna gång.
    haha näe här tycker vi inte lika ;)
  • Bubbis10

Ska dock säja det att jag tänker INTE sätta på min son rosa :) hahahahhaha

• Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-04-19 12:07:13 följande:
    Nej detta var ett vanligt UL.Ett 3D/4D kanske jag tar runt v 28-30 bara för att se mer Ja men ni har det aningne bättre som gått aningen längre än mig men det är ju bara att bita ihop Väntar man på något gott väntar man ALLTID förlänge hihi
    haha men längtan e ju lika stor för oss alla...
    Nallepuhmamma skrev 2010-04-19 12:10:18 följande:
    Men pregga nu ska du inte vara sån På med klänning,hårsnoddar,deadem osv allt i rosa till din kille hahahaha
    hahahaha aa typ, stackars liten :)
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-04-19 12:09:08 följande:
    Jag känner mig som en fläskig flodhäst med mina pålagda kilon Vägde ju först 73 kg då jag blev gravid sen gick jag ner till 70 kg och nu är man uppe på 77 kg Kommer ju se ut som en övergödd falukorv i nätstrumpa sen
    hahahahah jag har ju gått upp 12 kg såg jag igår :)
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-04-19 12:43:42 följande:
    Vi kommer inte ta reda på könet. Kommer inte göra nån skillnad för oss ändå. För oss spelar det större roll vilken personlighet barnet har!
    jag tror att det där gäller oss alla :)
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-19 12:32:19 följande:
    tror ni inte man får strömavbrott i 2 timmar när man sitter i telefonkön då..*väldigt fula svordomar*
    haha jag tyckte väl det haglade svordomar, hörde ngn gorma det ena å det andra....det kom en bit utanför gbg tror jag bestämt, hahahaahha
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-04-19 12:45:49 följande:
    Godmorgon alla!!! Sweetlilly: åh herregud vad irriterande!!!! pregga: njae nu är det ju så att det är inte alla som går ner i vikt när dem ammar. det har jag inte gjort förut så det är inget jag förväntar mig att göra denna gången heller. sen är det ju inte säkert att man kommer kunna amma heller. men hur som helst kommer det bli en form av koständring osv efter förlossningen. mer eller mindre strikt beroende på om jag ammar eller inte. för gravid kilona ska bort så fort som möjligt ;) NALLEPUHMAMMA: grattis till tösen! Roligt att den äntligen ville visa sig hihihi. Vem var det mer som kollat kön? Känns som om jag missat någon :S
    ja det är lite olika det där med att man går ner i vikt när man ammar MEN det är mest vanligt, både jag å alla jag känner som ammat har det stämt bra på :)

Grattis till ny vecka gumman, åå så härligt.hihi
    min lille prins har vart såå aktiv idag, haha helt vild..så jag e LYCKLIG :)
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-04-19 12:51:04 följande:
    Fast du sa ju just att du kommer göra skillnad. Nu fattar jag inte.
    sa jag det??? var då någonstans??
    jag sa att-DET SKULLE INTE SPELA MIG NGN SOM HELST ROLL DÅ VI BARA KÄMPAT SÅ FÖR ATT ENS FÅ DENNA LILLE! å skulle min dotter vilja spela hockey så tänker jag inte könsrelatera en sport, men jag skulle inte heller sätta på min son rosa, å det tror jag inte ngn hade gjort här inne utanm möjligen du då?!

jag ville veta kön pga.
    1, min dotter ska kunna idendifiera sig med det kommande syskonet
    2.jag blev oväntat ensam å ville planera utefter det.vilket JAG anser lättare, sen skiter jag ju i vad andra tycker.

Men det e väl som du säjer, Vi som har kollat kön å det e de flesta av oss här inne, ser väl bara till könet å skiter i personlighet, å glädjs inte på samma sätt.
    men det får stå för dig.

Vi kämpade i 2,5 år för att få denna lille, så jag skiter blanka F** i vad det e för kön, jag e glad övet att jag blev välsignad. SOM ALLA andra här inne är.

Men jag valde å ta reda på det för att jag ville å var nyfiken på vem det är som bor i min mage. samt för min dotter.
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-04-19 13:04:51 följande:
    Pregga: Okej, jag menade inte att göra dig så upprörd. Jag menar inte att du önskade dig det ena eller andra könet utan att du sa att du kommer göra skillnad på om det är en pojk eller flicka. En pojk kommer inte att ha rosa klänningar på sig. Inte meningen att du skulle ta illa vid dig och bli upprörd.
    Ok, men då släpper vi det :)

Ha en bra dag nu, ska logga av.....
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10