Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

knyzzel skrev 2010-04-17 23:14:57 följande:
    Min lillprins-Bus har sparkat konstant nu ETT PAR TIMMAR, så jag börjar känna mig lite öm överallt.Har beställt min egen designade första året bok till lillen nu. har bild i galleriet BABYN . TITTA
    åå va mys, ska kika direkt :)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-17 23:23:06 följande:
    Har designat en till dottern oxå, men den finns i Thyras galleri. Tyvärr bara omslagen än så länge, men när boken kommit så kan jag fota å lägga in lite sidor. Gud va jobbigt för dej/er... Konstigt att myndigheterna alltid ska gnälla på "småfolket"
    såg, den va ju jättefin ju :)
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-04-17 23:34:28 följande:
    Hello brudar!Jag hade besök tidigare och sen gick jag och sambon till affären för att testa en av de nya glassarna de släppt, då vi var där ringde mammas kille och ville att vi skulle komma förbi och suck NU kom jag hem därifrån! Jag orkar orkar inte vänta på sambon då han kan bli kvar lääääänge. Jag är dödstrött....
    hahahaha den sociala bruttan, ja du lär ju somna gött :)
    knyzzel skrev 2010-04-17 23:32:03 följande:
    Tack... Kostade 416 utan rabbat.... å 316 med rabbat. Inte så farligt faktiskt
    haha ok, mja det va ju inte billigt heller asså....kikade lite, ska med köpa men inte där dock....
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-04-17 23:45:14 följande:
    Hur är det själv? Haha Knyzzel jag fattar inte att du orkar vara vaken jämt så sent.
    men urk asså...hua....
  • Bubbis10
    Pregga skrev 2010-04-17 23:47:10 följande:
    men urk asså...hua....
    ja rök lukten asså, inte knyzzel...hahaahhaah

har beställt ett välkomstpaket fr go boken iallafall :) samt baby boxen :) såg dock att man va tvungen att ha skrivare vilket jag inte har så jag mailade dom, får la se vad dom säjer....
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-17 23:49:52 följande:
    D orkar jag inte heller, men jag lixom fastnar här inne eftersom min gubben fastnar i luren å här e trevligare sällskap då. Jo, d e bara bra. har varit lite låg idag å känt ig väldigt ensamma å tom. Ville bar gråta, men dottern blir ju bara mer ledsen då, så d fick jag hoppa över.
    meh, varför ledsen gumman då?
    carohl skrev 2010-04-17 23:51:27 följande:
    Hahaha jag förstod det  Alltså att det var om röken haha och inte Knyzzel...Vad trevligt att du har beställt lite grejer hihi...
    hahaah va bra ;) mjo det e kul faktiskt....kliar i fingrarna att beställa mer...blir gaaalen....hahahhahaha
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-17 23:55:09 följande:
    Men jag luktar lite bränt ibland när jag tänker till ORDENTLIGT... e ju blondin på RIKTIGT hahahahahaha
    hahahaha du e skitrolig asså...
    å som carohl säjer så sprider du ljus å glädje runt dig....
    vad det gäller att gråta så brukar jag inte göra det, fram tills jag blev gravid...då snackar vi niagrafallen här emellanåt, fråga carohl.....hahahahah stackarn har fått trösta mig i luren, gu va jobbig jag säkert e....haha hua..
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-17 23:58:27 följande:
    Nix, inte billigt men känner att jag prioritera den eftersom den kommer att bevara viktiga minnen. Men jag tror att i go`bokens välkomstpaket så får du en första året bok. Fick vi i alla fall, men gav den till vänner som fick en dotter i februari.
    jo men det e klart man ska göra som man vill men en så dyr bok skulle inte min ekonomi tillåta just nu iallafall, så det får bli en fin ifrån bokhandeln..hihihi jaså? får man det? hade jag inte en aning om....
    carohl skrev 2010-04-17 23:58:55 följande:
    Wehoo jag har också ett paket att hämta ut, det kom häromdan men jag har bara inte haft tid/ork att hämta ut det. Det är flaskvärmaren och gardiner till lillan så det ska bli roligt att hämta ut imorgon
    ååhh va roligt gumman, paket e såå kul...hahahhahaha
  • Bubbis10

har inte bölat på ett par dar eller nåt, men jag ha haft lite blandade känslor idag gällande mitt x å hur framtiden kommer se ut...å det känns ju såklart lite ovisst.....

• Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-18 00:08:02 följande:
    Nä, jag designade boken någon gång i december å har beställt den först nu... Blev ganska nånga pantburkar å flaskor för att ha råd me den hahahahaha, men d va d värt
     mjo hade man vart 2 st som delade på allt, men ni vet ju hur mkt som måste inhandlas å jag får stå för det själv....så det e en sak som inte e viktigast just nu, men jag ska såklart köpa en :)
    carohl skrev 2010-04-18 00:02:22 följande:
    Jag brukar inte heller grina annars men som sagt när man är grav så gör man det tydligen men som jag sa tror jag att det är en kombination av hormoner och trötthet.Och nä gumman jag finns för dig som du finns för mig.KRAAAAM
    naaaw va söt du e min latisnak ros {#lang_emotions_flower} som du ställt upp på mig, du anar inte hur mkt det betyder...du e en ängel {#lang_emotions_heart}

kraaam
    knyzzel skrev 2010-04-18 00:02:26 följande:
    Jag har ingen anning.... Jobbar som ett svin, skolan tar på krafterna å när man kommer hem så vill man bara kramas med dottern, men hon har någon anti-krama-period å pappa är bäst!Å fast att man jobbar så tycker jag inte att där blir några pengar över till att STOR-SHOPPA för... SÅ JÄVLA TRADIGT
    jag vill ju shoppa stort nu, haha men gjorde det lite för mkt förra månaden å det blev riktigt tight denna månaden så nu får jag ta det lite lungt....
    knyzzel skrev 2010-04-18 00:06:02 följande:
    Ja, hur blev d ska han flytta eller du drömde bara? Hängde inte riktigt med, typ. Men kan du inte gå in på go`bokens hemsida å kika i paketet då?
    asså jag vet inte om det e prat bara eller allvar, han sa ju i förbifarten sist vi pratade att han skulle flytta utomlands å jobba, han har vart i london nu sa han å jobbat där....ja det sa han sist asså....men jag vet inte om det bara e snack...hm, kanske man kan kolla där...ska kika, hahahah
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10