knyzzel skrev 2010-04-18 00:08:02 följande:
Nä, jag designade boken någon gång i december å har beställt den först nu... Blev ganska nånga pantburkar å flaskor för att ha råd me den hahahahaha, men d va d värt
mjo hade man vart 2 st som delade på allt, men ni vet ju hur mkt som måste inhandlas å jag får stå för det själv....så det e en sak som inte e viktigast just nu, men jag ska såklart köpa en :)
carohl skrev 2010-04-18 00:02:22 följande:Jag brukar inte heller grina annars men som sagt när man är grav så gör man det tydligen men som jag sa tror jag att det är en kombination av hormoner och trötthet.Och nä gumman jag finns för dig som du finns för mig.KRAAAAM
naaaw va söt du e min latisnak ros

som du ställt upp på mig, du anar inte hur mkt det betyder...du e en ängel
kraaam
knyzzel skrev 2010-04-18 00:02:26 följande:
Jag har ingen anning.... Jobbar som ett svin, skolan tar på krafterna å när man kommer hem så vill man bara kramas med dottern, men hon har någon anti-krama-period å pappa är bäst!Å fast att man jobbar så tycker jag inte att där blir några pengar över till att STOR-SHOPPA för... SÅ JÄVLA TRADIGT
jag vill ju shoppa stort nu, haha men gjorde det lite för mkt förra månaden å det blev riktigt tight denna månaden så nu får jag ta det lite lungt....
knyzzel skrev 2010-04-18 00:06:02 följande:
Ja, hur blev d ska han flytta eller du drömde bara? Hängde inte riktigt med, typ. Men kan du inte gå in på go`bokens hemsida å kika i paketet då?
asså jag vet inte om det e prat bara eller allvar, han sa ju i förbifarten sist vi pratade att han skulle flytta utomlands å jobba, han har vart i london nu sa han å jobbat där....ja det sa han sist asså....men jag vet inte om det bara e snack...hm, kanske man kan kolla där...ska kika, hahahah