Inlägg från: knyzzel |Visa alla inlägg
  • knyzzel

Vi fortsätter, Bf aug 10

Malten skrev 2010-03-28 11:43:12 följande:
    Hej tjejer! jag har inte varit inne sedan fredags fm, är hos föräldrarna och har haft fullt upp. Har iaf läst igenom allt ni skrivit nu. Jag har ju som tOva och nån mer haft rätt mycket sd och lämnade urinprov i fredags. de sa att det skulle dröja några dagar innan jag fick svaret. Har också haft lite svagt aprikosa flytningar. Nåt jag borde oroa mig för? (hade inte sett det om jag inte haft vita trosor). har ju känt av den lille mycket sista dagarna.  Vad skönt Knyzzel att allt såg fint ut med din lille! mitt RUL gick fint, inga konstigheter alls.    Nu ska jag snart träffa mormor och berätta att hon ska bli mormorsmor :)
    Grattis till ett lyckat UL. Tor inte att d e någon fara, men jag e ingen läkare/BM så om du e orolig så ring å kolla.

Jag plusade dagen efter att min mormor gått bort i njurcanser, så jag fick berätta d upp till sjärnarna istället. Inte lika kul, men vad hade jag för val.

men nog om d. Kul för din mormor att få vara med om barnbarns barn{#lang_emotions_sunny}
  • knyzzel
    {#lang_emotions_nalle}ALLA HÄR INNE: HÅLL TUMMARNA FÖR SCHNAPPI I MAGEN & HENNES FAMILJ. HON SKULLE JU PÅ ÅTERBESÖK EFTER DET TRAGISKA BESKEDET SIST.{#lang_emotions_cry}
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-30 22:14:34 följande:
    så lite, det skulle du ju bara ha =) Ngn som hört av knyzzel då? kanske hon pluggar...
    Jag e här! Har jobbat jätte mycket å somnat i soffan varje kväll{#lang_emotions_tongue_out}typ. Va inloggad innan när du oxå va d men , satt å läste allt jag missat i tråden dessa dagrna. D blev ganska många sidor ca 30 st faktiskt.

Schnappi i magen: Grattis till d positivare beskedet. Har tänkt på dej å din familj. Ska hålla tummen för er den när d gäller fostervattensprovet oxå.

lillabambi: Grattis till förlovningen å d lyckade UL:et. jätte söta namn ni valt.

tOva: Grattis till ett fint UL. Riktigt roligt för dej/er. Grattis.

elinnnnn: Hur gick d nu på könsUL? E ju jätte nyfiken. Jag tror att jag låst upp in senaste blogg nu "bebis påväg" om du fortfarande vill läsa. jag skriver inte varje dag, mer lite när jag har lust.

Malinski79: Lycka till i morgon eller ja, senare idag{#lang_emotions_tongue_out}. Kommer säkert att gå bra, men jag håller tummarna för er för säkerhets skull..

carohl: Kul att se dej när man "pratar med dej". Antar att din förra bild inte va du?! hahahahaha Annars allt bra me er?
  • knyzzel

Hej nu e jag inne. Tänkte att jag säger hej innan jag läser vad jag missat under dagen.

• knyzzel
    Belly skrev 2010-03-31 22:58:31 följande:
    Hur ska alla göra med bilbarnsstol? Nytt eller begagnat? Jag blev livrädd när jag hörde att man inte ens får ha tappat bilbarnsstolen i golvet/marken, för då är den bara att kasera. Så vi kommer köpa en ny. Vi har bestämt oss för en BeSafe iZi Sleep.. www.hts.no/se/products/izisleep.php
    Vi har kvar dotterns babyskydd. SOM ÄR HEL. Skulle aldrig våga köpa begagnad av någon som jag inte känner väl, men varför slarva med säkerheten av alla viktiga ting?
  • knyzzel
    carohl skrev 2010-03-31 22:57:36 följande:
    Hej!
    Hej jätte fin vagn. Jag har bild på bebisens i galleriet Bebis å Thyras i hennes galleri om någon vill titta.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-31 23:20:22 följande:
    Godnatt gumman, sov så gott....natti natt..kram
    Allt bra me dej?
  • knyzzel

nä, nu ska jag ut med mina stackars vovvar, sen ska jag sova på soffan lite. Trivs bättre där än i sängen. Sover piss där inne. I natt vaknade jag av att jag inte kunde vända mig. Jätte läskigt. har varit stel hela dagen å i kväll när jag va på promenad me familjen så fick jag håll (tror jag d stavas) rakt framifrån i magen. Gjorde inte ont kanske, men d kändes ordentligt varje steg jag tog. Jag har förvisso moderkakan i framvägg, men kan d vara farligt. Släppte igen i nerförbackarna å nu e d helt väck. har mest ont i bäckenbenet nu. Känns som om jag har hoppat av en herrcyckel för snabbt. Jävla bajs! God natt å sov så gott

• knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-31 23:46:35 följande:
    haha det lät som om fogarna eller ligamenten spökade tror INTE det e ngt farligt alls. natti natt sov gött......
    D-samma. Tack för svaret. Nue soffan MIN
  • knyzzel
    Malten skrev 2010-04-01 22:24:14 följande:
    Go`kväll. Ska spendera hela påsken på landet men familjen. Jätte gött! Så om jag e dålig på att höra av mig så e d därför:0) Här äts d niferex. Blev lite kass i magen den första veckan. Ibland hård å ibland tvärtom, men nu e den ganska så stabil så länge jag inte äter allt för stark mat{#lang_emotions_tongue_out}. God natt sov gott
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10