Vi fortsätter, Bf aug 10
Malten skrev 2010-03-28 11:43:12 följande:
Hej tjejer! jag har inte varit inne sedan fredags fm, är hos föräldrarna och har haft fullt upp. Har iaf läst igenom allt ni skrivit nu. Jag har ju som tOva och nån mer haft rätt mycket sd och lämnade urinprov i fredags. de sa att det skulle dröja några dagar innan jag fick svaret. Har också haft lite svagt aprikosa flytningar. Nåt jag borde oroa mig för? (hade inte sett det om jag inte haft vita trosor). har ju känt av den lille mycket sista dagarna. Vad skönt Knyzzel att allt såg fint ut med din lille! mitt RUL gick fint, inga konstigheter alls. Nu ska jag snart träffa mormor och berätta att hon ska bli mormorsmor :)Jag plusade dagen efter att min mormor gått bort i njurcanser, så jag fick berätta d upp till sjärnarna istället. Inte lika kul, men vad hade jag för val.
men nog om d. Kul för din mormor att få vara med om barnbarns barn
ALLA HÄR INNE: HÅLL TUMMARNA FÖR SCHNAPPI I MAGEN & HENNES FAMILJ. HON SKULLE JU PÅ ÅTERBESÖK EFTER DET TRAGISKA BESKEDET SIST.
typ. Va inloggad innan när du oxå va d men , satt å läste allt jag missat i tråden dessa dagrna. D blev ganska många sidor ca 30 st faktiskt.