Inlägg från: knyzzel |Visa alla inlägg
  • knyzzel

Vi fortsätter, Bf aug 10

Glad Påsk på er alla. Ska fira lite ikväll med familjen å min lillebror. Farinmarinerad fläskfilè med klyftpotatis mums.... Tittar in senare i kväll kanske

• knyzzel

Grattis Familjen Mu på din födelsedag.

Familjen Mu skrev 2010-04-03 21:24:50 följande:
    I början kanske dem hade lite "problem" med det, men vi har varit tillsammans i 8 år jag och frugan och gifta i snart 4. Men man vet ju aldrig! Såsom igår: Alla i familjen var bjudna till min far ink min mamma (dem är skilda) men inte jag och min familj...så ja jag börjar undra om det är något dem har problem med! Dem säger inget och oftast är dem helt "normala" gillar min fru som bara den. Nä nu söta tjejer, nu ska jag och frugan mysa lite framför en go film! Massor av kramar till er alla och tack för alla gratulationer och varma ord
    Jag hade frågat vad problemet va. Verkar ju uppenbarligen vara nått. Antingen bjuder man alla eller ingen! tycker jag. Man sollar inte ut släkt å familj på d viset!!! Fattar att du blev ledsen. Tur att du har frugan som tröst.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-03 23:02:56 följande:
    asså idag, att jag inte kräktes e ju helt otroligt, fast det va nära....skulle gå in å ge kaninen lite äpplebitar..å ser att han ligger i sin bur bekvämt å tillrätta å äter på ngt- SIN EGEN SKIT!!! fy sjutton va vidrigt. jag ropade till min dotter, men uuuuuuu ta KANINEN, snuskovitch! Varför gjorde han så? har aldrig hänt innan.... japp jag höll på å kräkas....har svårt å se på stampe på samma sätt igen....
    Jag vet. har 2 hundar å den ena har allergi som gör att han ibland får MILDA brister på olika vitaminer å mineraler, vilket visar sig när han knappt hinner skita färdig förens han kastar sig bak å äter upp d som nyss kom ut. Tyvärr så kan jag inte se han som så söt å oskyldig som han är efter en sådan incident:0)
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-03 23:13:28 följande:
    mhmm lite svårt å se lilla stampe som den lille busiga kille han är nu...han smaskade i sig..fy va vidrigt!!!! men uuuuuuuuuuuuuuu din hund....du låter inte han slicka dig i ansiktet va? hahahahhaha
    Varför inte???????????? Nej vår hundar får inte slicka på någon, tycker att d är vidrigt även om dem är renare i munnen 10 minuter efter att gjort än sådan sak än vad vi är som borstar tänderna 2 gånger om dagen... Lustigt...

Nä, men din stackare... ska du aldrig få njuta av din graviditet?! Men grön-aktiga flytningar har jag oxå haft någon gång DENNA graviditeten.... Säker bara för att d är en pojke (från MARS) (marsmänn är väl gröna? INTE?)
  • knyzzel
    t0va skrev 2010-04-03 23:16:14 följande:
    öhh... kaniner gör så, det är helt naturligt. Det är för att de inte kan ta upp all näring och alla vitaminer när maten passerar i deras matsmältningssystem. Så det är oftast det mjuka bajset som de äter, det innehåller massa vitaminer och är livsnödvändigt även om man ger dem rätt mat. Så det betyder bara att kaninen är frisk och mår bra. Visst det kan se äckligt ut men är naturligt beteende för dem. Gör de inte så kan de få vitaminbrister och bli väldigt sjuka.
    Usch!!!! Tänk om d gällde oss oxå... Då skuller jag ju inte göra annat vissa dagar... hahahahahaha{#lang_emotions_tongue_out}
  • knyzzel
    t0va skrev 2010-04-03 23:23:48 följande:
    han har säkert gjort det massa gånger innan, men ofta så gör det så på tidiga mornar läste jag någonstans. Så det är sällan man ser det om kaninen inte sitter där man är. Men mina bollar äter varandras bajs, det kan jag tycka är lite äckligt. Fast de äter toapapper och massa konstigt också.
    Jag hade en liten tuss som åt upp min snuttefilt! han hette "snutteätaren Devil" efter d!
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-03 23:33:03 följande:
    hahahahaha men asså stampe e skitsöt,  asså tack å lov för Tradera-vilken bra sida :)
    Jag å min lilla dvärg vädur (svart) hade efter d ett älska/hata-förhållande (jag var 6år)
  • knyzzel
    t0va skrev 2010-04-03 23:33:31 följande:
    min ena äter upp mina strumpor... måste finnas något nyttigt där i. Fast jag jobbade med ett par autistiska barn som älskade att äta hushållspapper, så på alla avdelningar de kom åt fick man plocka bort pappret för annars satt de och åt. Så det kanske finns något nyttigt i hushållspapper. Får ta och prova någongång ;)
    Jag åt pinnarnar på klubbor som var gjorda i vit papper NÄR JAG VAR LITE. Tycket att d var jätte gott.
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10