• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • carohl
    elinnnnn skrev 2010-03-10 14:01:34 följande:
    åhh ja sen efter det så får du längta ihjäl dig till bebisen föds typ :PRUL är ju en stor milstolpe sen är det shopping osv sen är det ju själva bebisens födelse! åååh tänk att vi alla väntar barn !
    Jo så tänker jag med. Efter RUL blir det att shoppa vagn och allt annat... {#lang_emotions_heart}
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100818~☆*★~
  • den kära leken

Det verkar vara många här inne som tänker så :)

carohl skrev 2010-03-10 14:18:04 följande:
    Jo så tänker jag med. Efter RUL blir det att shoppa vagn och allt annat...
    BF 100817
  • carohl
    den kära leken skrev 2010-03-10 14:23:01 följande:
    Det verkar vara många här inne som tänker så :)
    Har du handlat redan?
  • den kära leken

Nej jag ska börja efter RUL ;)

carohl skrev 2010-03-10 14:25:19 följande:
    Har du handlat redan?
    BF 100817
  • elinnnnn
    SweetLilly skrev 2010-03-10 14:07:35 följande:
    Jo jag har fått numret till en sjukgymnast men kommer mig aldrig för att ringa..nej MS är en nervsjukdom, som kommer i perioder och bryter ner skyddhöljet kring nerverna, och då går signalerna fram sämre mellan hjärna och muskler t.e.x.Andra symptom är kronisk trötthet, minnesproblem, yrsel.Själv har jag mest problem med domningar över kroppen, svaga ben och muskelkramper. Lite svårt med minnet och dålig balans.Så det skulle vara skönt med sjukgymnastik, men man ska ju ta sig dit också, och det är väl det som gör att jag skjutit på det, orkar inte flänga runt, blir så trött då.
    åh okej men då förstår jag mer. nä det är ju jobbigt, det förstår jag ju. men kanske kan du ta dig iväg en gång och få hjälp med vad du kan göra hemma? eller barnmorskan kanske har tips du kan ju alltid ta upp det med henne nästa gång. då är du ju liksom ändå där :)
    BF: 100810 enligt RUL
  • elinnnnn

alltså jag har inte gjort NÅNTING idag. jag som skulle städa och greja såhär inför helgen.... jag har typ duschat, kört två maskiner med smutstvätt och ätit. Nu äter jag igen, åh dessa spenat piroger! Lyxigt med mat i frysen som någon annan lagat och som tom är GOD och som bara är till att värma! Mumsssssssss

BF: 100810 enligt RUL
  • knyzzel
    HEJ. Nu e jag tillbaka. Allt var jätte bra. Hjärtat var fint, ryggraden hel njurar satt där dem skulle mm köpte 3 bilder. Dem ser nästan lika dana ut så jag lägger bara upp 1-2 av dem. Har moderkakan fram, lite tråkigt... men men d e bara en bagatell. 

DET BLIR EN POJKE, EN SON & EN LILLEBROR
  • carohl
    knyzzel skrev 2010-03-10 14:37:57 följande:
    HEJ. Nu e jag tillbaka. Allt var jätte bra. Hjärtat var fint, ryggraden hel njurar satt där dem skulle mm köpte 3 bilder. Dem ser nästan lika dana ut så jag lägger bara upp 1-2 av dem. Har moderkakan fram, lite tråkigt... men men d e bara en bagatell.  DET BLIR EN POJKE, EN SON & EN LILLEBROR
    Meeeeeen vad roligt!! Grattis!! Jag har Pregga i telefonen just nu och hon grattar såååå mycket!
    Åh vad underbart! {#lang_emotions_heart}
  • SweetLilly
    elinnnnn skrev 2010-03-10 14:27:53 följande:
    åh okej men då förstår jag mer. nä det är ju jobbigt, det förstår jag ju. men kanske kan du ta dig iväg en gång och få hjälp med vad du kan göra hemma? eller barnmorskan kanske har tips du kan ju alltid ta upp det med henne nästa gång. då är du ju liksom ändå där :)
    hehe jo, man kan ju alltid börja med att ringa..men är dålig på det!
    Ska prata med bm till veckan iaf.
    Lilla pyret väntas 100804
  • den kära leken

Grattis till lyckat RUL! Vad roligt.

knyzzel skrev 2010-03-10 14:37:57 följande:
    HEJ. Nu e jag tillbaka. Allt var jätte bra. Hjärtat var fint, ryggraden hel njurar satt där dem skulle mm köpte 3 bilder. Dem ser nästan lika dana ut så jag lägger bara upp 1-2 av dem. Har moderkakan fram, lite tråkigt... men men d e bara en bagatell.  DET BLIR EN POJKE, EN SON & EN LILLEBROR
    BF 100817
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10