• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-11 07:45:32 följande:
    Ja det kan man tro men jag tror faktiskt aldrig jag ägt nån. Kan inte komma ihåg att vi hade en när jag var barn heller. Rostat bröd var nåt man åt när man var hos farmor och farfar. Då fick man också varm choklad med grädde till. Haha.
    ååå shit, va?? haha e det sant? oj...jag rostar ofta, å älskar varm chocklad med grädde ju...trodde det va mkt vanligt-gumman, köp en rost! haha
  • puchelina88

Mmm nu har jag käkat 2 rostat med marmelad och ost och sen oboy det va gott;)
    nu vet ja inte va ja ska göra!
    får sitta här ett tag;)
    tänkte gå och möta min mamma efter hennes jobb sen vid 12 är ju skänt att komma ut lite de kanke mini i magen gillar;)

• sofie och laura
    puchelina88 skrev 2010-03-11 06:51:52 följande:
    God Morgon! Jaha då va det Torsdag igen gud va skönt att veckorna går;) hmm i dag har vi ingen sol här!! Inte en i alla fall! Sambon har åkt till jobbet och ja kunde inte somna om så nu sitter ja här och har tråkigt!!
    Godmorgon vännen.
    Ingen sol här heller =( kände verkligen vårkänslorna igår på med brillorna och bara va!!!
  • Bubbis10

Någon mer som verkeligen lider av mardrömmar?
    den ena avlöser den andra...inatt vaknade jag av att jag hörde mig själv gråga ....å det kändes så tungt i hela bröstkorgen....drömde att liten dog, å att jag födde fram den hemma i läg.....
    min dotters pappa som jag avskyr sa men vi kan skaffa en ny! jag blev rasande på han....å min sk bästa väninna satt på hårsalong å var helt slukad av sitt utseende, vilket dock inte hade förvånat mig i det verkilga livet....

det går knappt en natt som jag inte har mardrömmar....drömde häromnatten att jag står i hallen, ngt rinner nerför mitt lår..jag tar handen mellan benen, det var blod...tittar upp å ser rakt in i min dotters förtvivlade ögon å hör henne säja med en spruckan röst......men mamma....
    jag vaknar med hjärtklappning, genomsvett...å orolig...

ngn som känner igen detta? e skitjobbigt...

• den kära leken

Jag älskar att ut och gå. Går varje rast och en runda på lunchen. skönt för höfter och rygg när man sitter hela dagarna. Jag tror det är superbra att ut och gå! Om man inte har fått order om att låta bli då :)

puchelina88 skrev 2010-03-11 07:51:30 följande:
    Mmm nu har jag käkat 2 rostat med marmelad och ost och sen oboy det va gott;) nu vet ja inte va ja ska göra! får sitta här ett tag;) tänkte gå och möta min mamma efter hennes jobb sen vid 12 är ju skänt att komma ut lite de kanke mini i magen gillar;)
    BF 100817
  • sofie och laura

Igår fick jag verkligen fnatt på en äldre dam!

Jag stog i kön i mataffärn och hon var före.
    Leo sotter i vagnen mittemot kassan med sin äldre kusin (10år) jag har koll samt att jag hör att Leo är grinig och kanske skriker till i 3 min MAMMA väldigt högt samt lite inte orka vänta skrik på sin mamma.
    Allt tar max 2 min från att betala en tuggummi.
    jag kommer fram till leo och klappar han på kinden och ger han napp och ett bamse tuggummi. HAN ÄR LUGN.
    Då säger robin på 10 år att tanten framför dig sa till Leo
    -håll käften på dig din AP UNGE!
    VA TÄNKTE JAG MEN, lugnade mig själv med att robin hörde fel.
    Sen hörde jag tanten säga
    -BRA att du höll käft.
    JAG- vAD FAN ÄR DET DU DÄGER TILL MIN SON? Skämms du inte att säga så en kvinna p äldre dar.
    tanten-han skall hålla käft
    JAG- SÅ JÄVLA SUR SOM DU E SÅ SKREK DU NOG VÄRRE I HANS ÅLDER. KÄRRING JÄVEL

sata* vad jag blev störd igår!

• Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-03-11 07:58:57 följande:
    Igår fick jag verkligen fnatt på en äldre dam!Jag stog i kön i mataffärn och hon var före. Leo sotter i vagnen mittemot kassan med sin äldre kusin (10år) jag har koll samt att jag hör att Leo är grinig och kanske skriker till i 3 min MAMMA väldigt högt samt lite inte orka vänta skrik på sin mamma.Allt tar max 2 min från att betala en tuggummi.jag kommer fram till leo och klappar han på kinden och ger han napp och ett bamse tuggummi. HAN ÄR LUGN.Då säger robin på 10 år att tanten framför dig sa till Leo -håll käften på dig din AP UNGE!VA TÄNKTE JAG MEN, lugnade mig själv med att robin hörde fel.Sen hörde jag tanten säga-BRA att du höll käft.JAG- vAD FAN ÄR DET DU DÄGER TILL MIN SON? Skämms du inte att säga så en kvinna p äldre dar.tanten-han skall hålla käftJAG- SÅ JÄVLA SUR SOM DU E SÅ SKREK DU NOG VÄRRE I HANS ÅLDER. KÄRRING JÄVELsata* vad jag blev störd igår!
    men guu, vad e det du säjer??? hon kan ju inte vart fullt frisk! jag hade nog nitat kärringen asså, sicken satmara....sånt kan göra mig riktigt pist off asså.
  • sofie och laura
    Pregga skrev 2010-03-11 07:52:20 följande:
    Någon mer som verkeligen lider av mardrömmar? den ena avlöser den andra...inatt vaknade jag av att jag hörde mig själv gråga ....å det kändes så tungt i hela bröstkorgen....drömde att liten dog, å att jag födde fram den hemma i läg..... min dotters pappa som jag avskyr sa men vi kan skaffa en ny! jag blev rasande på han....å min sk bästa väninna satt på hårsalong å var helt slukad av sitt utseende, vilket dock inte hade förvånat mig i det verkilga livet.... det går knappt en natt som jag inte har mardrömmar....drömde häromnatten att jag står i hallen, ngt rinner nerför mitt lår..jag tar handen mellan benen, det var blod...tittar upp å ser rakt in i min dotters förtvivlade ögon å hör henne säja med en spruckan röst......men mamma.... jag vaknar med hjärtklappning, genomsvett...å orolig... ngn som känner igen detta? e skitjobbigt...
    Idag fick jag en annorlunda dröm!

Jag skulle krysta ut barnet i new yorker affär??
    Men Hon (som bm sa hela tidn) sa att näsan kommer endast ut inte resten!
    Jag reste mig upp och började hoppa och kände hårda sparkar imagen sen vipps var jag vaken????
    sjuka drömmar!

sen är det oftast zombie som vill äta upp oss att vi är de enda överlevare  i sthlm =(
  • puchelina88
    sofie och laura skrev 2010-03-11 07:58:57 följande:
    Igår fick jag verkligen fnatt på en äldre dam!Jag stog i kön i mataffärn och hon var före. Leo sotter i vagnen mittemot kassan med sin äldre kusin (10år) jag har koll samt att jag hör att Leo är grinig och kanske skriker till i 3 min MAMMA väldigt högt samt lite inte orka vänta skrik på sin mamma.Allt tar max 2 min från att betala en tuggummi.jag kommer fram till leo och klappar han på kinden och ger han napp och ett bamse tuggummi. HAN ÄR LUGN.Då säger robin på 10 år att tanten framför dig sa till Leo -håll käften på dig din AP UNGE!VA TÄNKTE JAG MEN, lugnade mig själv med att robin hörde fel.Sen hörde jag tanten säga-BRA att du höll käft.JAG- vAD FAN ÄR DET DU DÄGER TILL MIN SON? Skämms du inte att säga så en kvinna p äldre dar.tanten-han skall hålla käftJAG- SÅ JÄVLA SUR SOM DU E SÅ SKREK DU NOG VÄRRE I HANS ÅLDER. KÄRRING JÄVELsata* vad jag blev störd igår!
    Men herregud!!!
    har inga ord!!
    Jo ett har jag JÄVLA KÄRRING!!!
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-03-11 08:03:14 följande:
    Idag fick jag en annorlunda dröm!Jag skulle krysta ut barnet i new yorker affär??Men Hon (som bm sa hela tidn) sa att näsan kommer endast ut inte resten!Jag reste mig upp och började hoppa och kände hårda sparkar imagen sen vipps var jag vaken????sjuka drömmar!sen är det oftast zombie som vill äta upp oss att vi är de enda överlevare  i sthlm =(
    men fy va hemskt, haha föda i en utik lixom..hade ju vart snyggt. det är nog din egen rädsla för att det ska sätta igång när du är ute någonstans. typ å handlar! zombien, hahahah jaa du....den vette tusan dock..har dina tidigare fölossningar satt igång på offentliga platser?
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10