Vi fortsätter, Bf aug 10
Morrn morrn!!
Idag är det dax att gå till bm igen,men inte förrän 13.30 ska jag va där..Ska bli spännande att få veta hur den lilla ligger för jag tycker det bökas på nå alldeles enormt, så ska bli ska bli spännande att se om den fortfarande ligger med huvudet neråt...Sen är det eventuellt dags för ny blodgruppering (har nå antikroppar i mitt blod)..Annars är det ett "vanligt" besök
Sen hoppas jag på att ev behöva gå dit bara 1 gång till
Har ett besök inbokat den 12/8, men sen kan den lilla få komma inom 2 v (vi har 2v mellan besöken här).
Kan INTE förstå att det är så pass nära att jag har min prinsessa här 
Kollade oxå på Livet på BB igår...Det är TUR man vet att de inte är sååå handlingsförlamade här iaf, här rusar de ju iväg med bebisen om det är något "fel"...För det såg verkligen inte trevligt ut
Nä tacka vet jag att kolla på Sjukhuset istället, det känns mer verkligt där
Imorse va det förlossning igen och tårarna rann lika mycket idag igen ![]()

morrn morrn ladies
Det va värst va många det är här inne som har sd å förvärkar m.m
Är det bara jag som knappt känner något alls??Eller jo jag känner bebisen som bökar runt för fullt men känner inget "obehag" alls
Va till bm igår, så nu hoppas jag på att endast behöva gå dit 1 gång till, har tid den 12/8..Sen kan det va nog
Allt såg TOPPEN ut, jättebra värden..Å bebisen ligger lååååångt ner (vilket kan innebära att det går snabbt, vilket jag är orolig för), och den är istortsett fixerad..Hon skrev ruckbar för hon kunde rucka på den ca 2 mm
Det känns verkligen att bebisen sjunkit ner för jäklar så det trycker/ilar och va jag vaggar fram nu..Det har jag inte gjort innan
Sf 37 (v 35+1)
hjärtljud 155
blodtryck 127/80
sen hade vi ett långt samtal kring amning och HUR snabbt det kan gå denna gången
Ska försöka masa mig ner i källaren och ta fram alla bebiskläderna och sortera och tvätta dem idag så jag kan börja packa bb väskan..För nu har två bm "varnat" mig för att det verkligen kan gå undan denna gången + att den verkligen är "startklar" snart (även om det kan dröja ett par veckor)..Men sambon vill verkligen att jag packar den nu, så är väl bäst att va snäll att göra det då ![]()