Inlägg från: Malinski79 |Visa alla inlägg
  • Malinski79

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-08-01 13:18:08 följande:
    jo men exakt, man vet aldrig...nu har folk omkring mig börjat slå vad, så datum för vadslagning är den 12te,15de,16,22de...hahahaaha vi få se, jag tror ju själv senast den 12te, men men man vet ju som sagt var aldrig...
    Här har vi 12:e, 19:e och 21:a som datum än sålänge Ska nog slänga ut en vadslagning på facebook oxå
    puchelina88 skrev 2010-08-01 13:09:41 följande:
    hmm någon mera som har fått munsår så här sent i gravidetiten?
    jag fick ju det i början men nu har dom kommit igen!
    Har inte heller nå munsår, men den senaste veckan så har det pluppat upp finnar i ansiktet och det har jag inte haft sen precis i början!
    Ella 070911<3 lillasyster BF 100901<3
  • Malinski79
    Pregga skrev 2010-08-01 20:09:08 följande:
    jaa det e det å ngt som är ÄNNU mer irriterande är folk som ställer frågan-MEN, har du inte fått än???

Öh näe ser det ut så?!  shit va less jag blir, GRRRR

Ett år till tror jag ganska så bestämt att du slipper även om det känns så just nu.
    Nu är vadslagningen i full gång om när lilleman kommer, haha flera st har lagt 50 spänn, hahaha
    Jag har oxå startat vadslagning!!!! Har fått 29 olika bud, så någon borde ju ha rätt

Pregga kan inte du inboxa mig ditt namn så kanske jag kan få lägga till dig på fejjan?!?!
  • Malinski79

Pregga: Måste bara säga det men man får inte avslöja på fejjan att jag väntar en prinsessa Min familj vill inte veta innan bebisen kommer

• Malinski79

Nu sitter jag här och tårarna har precis rullat nerför kinderna igen..Å ni anar inte för vad.....Haha, Emma Greens EM silver i friidrott Haha, jag kanverkligen inte titta på sport utan att grina när det går bra för Sverige

Pregga skrev 2010-08-01 21:55:04 följande:
    ANG betjänt, jag mutade just min dotter-skura badrummet så får du en peng, ungen rusade ut, hahaha å hon får pengar jämt asså men men det e bra...hahahahaha hon tom erbjöd sig att dammsuga efteråt, .....å sen kom det-hur mkt får jag för en fotmassage? hahahaha
    hon kommer ruinera mig, *asg*
    Men jag tycker det är bra när de får "tjäna" sina pengar...Att man tidigt förstår att man inte alltid "bara kan få" pengar utan att man måste göra något för det (för så är det ju för oss vuxna)
    Perssonlund skrev 2010-08-01 21:51:06 följande:
    haha!!! Skönt att du inte har så ont annars då Skrattande Jo,det är ganska jobbigt att ha ont och sånt hela tiden. Det verkar ju ändå inte hjälpa. Men vad begär man? Första barnet och längtar ju bara tills han kommer. Lite märkligt ibörjan var jag rädd för att fl skulle/ska göra ont och nu vill jag ha skit ont så jag kan åka in Skrattande
    Haha..Javisst är det märkligt...Man lääängtar efter smärtan
  • Malinski79
    Pregga skrev 2010-08-01 22:41:55 följande:
    jisses, skulle bara hjälpa lillan med att ta kaklet över badkaret å fick en sd direkt å en sjövild buse som protesterade direkt, hahaha

Men man ska väl kunna städa som vanligt fast det e lite bökigt?
    Ja man kan städa som vanligt, men just nu tycker jag det är ofantligt jobbigt att dammsuga..Magen blir stenhård på en gång..Har inte ont av det alls, men det är väl en sammandragning ändå? För det är väl när magen TOK STELNAR´?!?
  • Malinski79
    Pregga skrev 2010-08-01 22:50:45 följande:
    jo men jag lutade mig över badkarskanten å tog väggen å fick en sd direkt....å lilleman puttade som attan, haha dammsuga klarar jag INTE så den biten gör lillan emot en 20a, haha
    jag fick inte heller ont, men en sammandragning som sagt...japp det är när magen tok stelnar å blir hård för att sen släppa....
    Just nu känns det som att min prinsessa håller på att kryper ut ur naveln
  • Malinski79

Näää nu är det dax att gå å nanna kudde här så man orkar upp imorrn när dottern känner för att gå upp

Natti natti!!!!

• Malinski79
    Perssonlund skrev 2010-08-02 10:36:08 följande:
    Ja eller hur! PREGGA! en till som längtar, inte bara jag!!!! Skrattande
    Hihi,jag kankse längtar bara för att jag inte kände såå mycket smärta vid min förra förlossning..Hade ju en väldigt "lätt" förlossning Lät ju t o m sambon sova i 2 tim när vi kom in å när han vaknade igen så hade jag öppnat mig 7 cm och va istortsett redo att böjra krysta...Så han säger ju det själv, att det knappt känns som att han varit med på en förlossning Så vi brukar skoja om det nu, att det vore roligt om jag kunde få lite sällskap denna gången 
  • Malinski79
    Pregga skrev 2010-08-02 11:19:52 följande:
    Försöker du urskulda dig nu?? TO LATE!!!! hahahahaha

Godmorgon flickor :)
    Hahaha...Man MÅSTE ju försöka iaf

God morgon!!!!
    Jag känner mig helt omtöcknad idag,har sovit sååå dåligt...Dottern har sprungit mellan sin säng och våran säng, det va varmt, hon ville ha vatten, jag va tvungen att kissa 3ggr ( jag som inte ens brukar va uppe 1 gång) m.m. *SUUUCK*

Nallepuhmamma: Jag tror oxå att OM det vore något allvarligt så hade de ringt!! Men lycka till idag, skönt att kolla upp det ordentligt!
  • Malinski79
    tetta skrev 2010-08-02 11:32:18 följande:
    Ska ta lägga mig sen efter maten.

Slemproppen har börjat gå här!!!
    Det kan vara därför det ömmar så...
    Spännande..När jag väntade dottern så släppte slemmisen i omgångar i 2 dagar (men jag trodde bara det va MYCKET flytningar) å andra dagen så började vattnet sippra och morgonen efter så är prinsessan född
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10