Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Faktum e bara-ingen mer stark mat för mig, jag som älskar det ju.....men det sätter fart på magen direkt..får sån....ÄCKELVARNING, men ränneskita..hua, bränns ju där bak....hahahah

• Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-04-28 22:08:08 följande:
    hahaha därför du lyser med din frånvaro...Pregga är fast på toa
    hahaha aa typ, hihi nej då...heeelt andra anledningar {#lang_emotions_wink}
  • Bubbis10

ÅÅ tack lillabambi för ditt grattis i förskott :) hihi

• Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-04-28 22:26:06 följande:
    hehe okej... :) hur står de till idag då?
    hihi joodå, jag mår bra..har haft besök av en väninna idag, å en annan anl till att jag inte vart inne så mkt....
    å nu ska jag gå å lägga mig å se på film {#lang_emotions_wink}
    Kram
  • Bubbis10

Suck, kan inte sova...så mkt tankar som virvlar runt i huvudet på mig nu-e totalt förvirrad.
    Alla människor, eller ja nästan alla kvinnor som män har ju en illusion om hur dom vill att livet ska se ut, vi strävar oftast efter ett mål.

Som liten tjej så skulle en prins komma på sin vita häst å rädda mig fr häxan (min mamma) å jag skulle bli lycklig..vi skulle få barn å leva i idyll..
    Ganska så tidigt så insåg jag att så kommer det inte att bli, jag skulle möta motgångar i livet å hinder som jag vissa stunder inte vetat hur jag skulle klara mig ut ens levande...

Man hör folk säja-jag har levt ett hårt liv...å jag kan inte annat än att undra -vad innebär ett hårt liv för dig? Att du inte fick en ponny i 10 års present? Medans jag som 15 år flyttade hemifrån en misär,å kampen att överleva satte in, jag skulle möta många hinder....hemlöshet,kriminalitet, jaa gu vet allt....

idag e jag en stark tjej/kvinna...men även jag har mina stunder..å nu är det en sådan stund..då jag står helt förvirrad..å inte vet vad.....

Det jag strävat efter under lååååång tid, står ju just nu runt hörnet...men det blev inte som jag trodde...känslan asså..att få det man vill å sen inse att det du strävat efter inte e som du tänkt dig..

Vad gör man ?

• Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-04-29 06:58:58 följande:
    Whiii vecka 25! 111 dagar kvar.
    Grattis till VÅR nya vecka :) hehe
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-04-29 07:07:32 följande:
    Pregga: Det blir aldrig som man tänkt sig. Pappa brukar säga "om man vill att gudarna ska skratta åt dig så gör planer" haha. Jag tror inte att det leder någon vart att jämföra någon annans trauman med sina egna. I så fall borde vi alla hålla käft för tänk på barnen i afrika. Vissa klarar av att hantera problem och situationer bättre än andra. Du verkar ha hittat ditt sätt att klara dig ur skiten. Det är bra och långt ifrån alla som hade klarat det.
    Det var faktikst ett klokt uttryck av din pappa måste jag säja....hm, stämmer mkt bra det där...å visst e det sant, man ska inte jämföra sina trauman med ngn annans....även om jag anser att det e smått så kan det ju vara stort för en annan pers..jo jag e stark, å har klarat mig ur det helsike man vart i....men min rosa dröm, gick ju till spillo på vägen...men men, jag e faktiskt lycklig ändå...
    den kära leken skrev 2010-04-29 07:09:57 följande:
    Japp grattis! Underbart är det :)
    Tack, hihi aa det e det :)
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-04-29 09:06:45 följande:
    God morgon tjejer!Pregga, den kära leken: Grattis till er nya vecka!Ni som jag måste ju älska torsdagar då det innebär veckorbyte, även för mig!  Jag går in i vecka 24 idag och gud vad bra det här känns, vad snabbt det har gått! Underbart är det!
    hehe tack så mkt gumman :) Grattis till ny V själv :)
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-04-29 09:26:10 följande:
    hej tjejer!Pregga och den kära leken grattis till en ny vecka... :)
    Tack så mkt gumman :)
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-04-29 12:13:11 följande:
    Grattis pregga =)Hur e det med dig?Svårt att oxo sova nattetid?Jag har fått världens tankar i huvvudet att mina sömnproblem kommer ta knäcken a mig!Tror nog att jag fått din nojja som du hade ibörjan hur gör du dig av med den=)Puss
    tack så mkt gumman :) med mig e det faktiskt riktight bra även om det vart blandade känslor det sista....vad det gäller nojja så kan jag fortfarande bli mkt orolig, å som du vet så är man ju orolig för dom små hela livet...oavsett hur gamla dom blir.

jag kan fortfarande få lite ångest å oro...men det har lagt sig väldigt mkt efter att jag började känna han röra på sig..försöker slå bort de elaka å oroliga tankar som smyger sig på ibalnd, sen har jag haft ett jättestöd här inne med er tjejer.....å mina underbara vänner...

Idag e en stor dag för mig, blev uppvaktad såå fint av min sons far....jisses, det va så tårarna rann...vi har pratat hela natten, å mina tankar har vart såå splittrade för att inte tala om känslorna....men jage  lycklig :)
    Puss på daj
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10