knyzzel skrev 2010-04-26 22:54:44 följande:
Nä, jag förstår att du e förbryllad, för hur man än ser d så vill man ju ha en familj (2 vuxna å lite kids) å då kan d vara svårt att veta vad som blir ett bra beslut i slut ändan.Ja, d e söta barn som kallar sin mamma tjock..... Tycker jag oxå. asg
mja asså jag har ju gett upp hoppet om att vi ska hitta tillbax till varandra, å jag e tacksam för att han var ärlig å sa som det var, han kom ju hem först idag, har vart borta sen i tors. det e mer .....mja..jag trodde han lagt saker bakom sig, han ska ju bli pappa nu med. frågade han såhär-om det skulle vara jag som gjorde ngt bängt nu när vi väntar barn, vad hade du inte sagt då? jo att jag va oansvarig, dum i huvudet mm....men jag ska inte döma dig. nu e det gjort å du får ta det därifrån.
Men jag sa ju det, jag vill inte ta med en bebis dit!! å det förstod han ju men sa att det kommer inte bli så...å helt ärligt, det vill jag inte.
hahahaha men du e la en lite tjockis nu, haha vem e inte det....trodde jag skulle kvävas när jag provade mamma byxor idag....
han frågade hur mkt jag lagt på barnet, ekonomiskt. får la se om han tänker hjälpa till, det e ju hans barn med.