Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

SweetLilly skrev 2010-04-24 10:26:08 följande:
    haha ja jag bakar massor, köper kanske kaffebröd HÖGST en gång om året haha
    oj, jag önskar jag va lika duktig ja.......:(
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-24 10:31:51 följande:
    man gör så gott man kan! Lär dig ett recept som du känner att du klarar och så kör du på det!
    hahahahahah humor har du åxå ;)
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-24 10:31:51 följande:
    man gör så gott man kan! Lär dig ett recept som du känner att du klarar och så kör du på det!
    du tror inte det kan vara ligamentet som gick av??? för det borde la gjort skitont?
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-24 10:57:31 följande:
    haha nej hade det gått av hade du känt det! du hade du legat i plågor  på golvet!
    haha aa jag misstänkte väl nästan det..hörru, jag älskar morotskaka...dela med dig :) haha, näe nu ska jag iväg på ett ärende men hoppas på att det e lite mer fart i tråden ikv :) em, kram sålänge...
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-24 11:04:26 följande:
    haha ja du får komma förbi  på lite kaffe och kaka då vettu Kram kram
    hahaha söt nöt :) ska inboxa dig om en sak =)

Nui kom jag hem fr min Vårdcentral som har akutöppet även på helger, å pratade med en sjuksköterska där. Hon sa att min ljumske e inte ngt som har med bebis att göra, å att hade ngt ligamnet gått av så hade jag haft rejält ont, å jag e ju bara lite öm...å sen sa hon-du får ju komma tillbax om du får smärtor som tilltar mm. men detta var igårkväll så då borde jag känt av det redan nu kan jag tycka....asså ibland så undrar jag om dessa sjuksköterskor verkeligen vet vad dom pratar om.....
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-24 13:41:04 följande:
    ; nu har jag svarat!Du det är ingen fara med dig, jag lovar jag gör illa mig så ofta så jag både vet och förstår hur sånt där känns och det är ingen fara Åh igår tog vi hem mat från thairestaurangen, nån kycklingwok med maaaassor av ingefära i så himla gott, och åt just upp resterna Mumsisch..jag tänkte förresten på det här med förkylningar, har ni andra i tråden varit ofta förkyld nu under graviditeten..? Det sägs ju att man blir lättare sjuk då..Själv är jag super frisk i det avseendet, men jag har ju överdrivet immunförsvar också i.o.m sjukdomen så dtet kanske är det.
    ok, ska kika :) fick oväntat besök här förut, å hon gick just.

tack för dina lugnande ord, jag har ju som sagt inte ont å nu har en liten vaknat..haha
    nej jag har bara vart förskyld en gng i början, tack å lov men mått prima i övrigt :)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-24 23:29:44 följande:
    Hej hej alla runda å GOA. Hoppas att ni hråttnjuta av d fina vädret idag. Själv har jag jobbat å varit hos min morfar med familjen å ätit PIZZA! Inte så gott, men jag slapp att laga mat ialla fall. I morron ska vi till Skånes djurpark med ett par bekanta å deras 2 döttrar å grilla korv. Jag kommer väl att röra mig i ett rullande snigeltempo hahahahahaTänkte lägga upp en bild på magen nu ikväll faktiskt. Den första som tagits nu när jag väntar lillkillen. Fick en super fin lön denna månaden så NU SKA JAG SHOPPPPPPPPPA!har bara 100 dagar kvar till BF på måndag så då börjar med räkningen på riktigt lixom. WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
    hej hej babe :)

asså jag har haft såå kul med min underbara väninna madde idag, haha men det krävs nog lite humor för att fatta det roliga i en sak vi gjorde :) Hennes relativt nya kille hyrde sin läg i andrahand å hade nyligen ingenstans å ta vägen så hon lät han flytta hem till henne, snäll som hon är...MEN han sitter dagarna i ändå å tittar på porrfilmer, den ena värre än den andra..hon sa att det var extrema saker...å hon sa med, jag skiter i det så, OM jag inte e hemma å han e ensam osv..men när jag e där lixom?! å filmer som hon tycker e grova....såå

Vi kom överrens om att "hämnas" hahahahaahahha
    han har inte vart hemma idag å har lite bögfobi...så vi besökte olika webb sidor där det var gay porr mellan män..så han kan se sista besökande sidor sen la vi upp lite olika bilder som skrivbordsbakgrund, hahahaha vi skrattade som attans när vi höll på å pratade om hans reaktion, hon ska ju typ..låtsas som ingenting, å sen när han slår på datan så ska hon utbrista-men vad e det du tittar på???

har du ngt å berätta typ...hahahahahahahah

Vilken syn asså.....
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-25 00:08:20 följande:
    nedräkningen- ska d stå förstås
    hahaha mjo ....förstod det ;)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-25 00:11:19 följande:
    Hahahaha.... Filmade ni inte d å la d påyoutube oxå.... Jag ville ju oxå se den reaktionen JU... egoiser
    hahaha han har INTE sett det än, jag kom hem nyss, väntade tålmodigt på han men jag förstod att han skulle bli sen...tyvärr....ååhh jag vill se hans min när hon helt allvarligt säjer-XXXXXX vad e detta? har du ngt å berätta? detta trodde jag ju inte....hahahahaaha
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-25 00:16:51 följande:
    men ärligt e d inte lite sjukt att gsitta å glo på sånt bara så där?! Eller jag e känslig?
    asså helt ärligt så gillar jag sj å titta på porr, fast med min partner, jag sätter ju inte på ngt å tittar själv, whats the point? men han sitter å tittar dagarna i ändå på GROVA filmer å hon blir irriterad såklart, å det hade jag med blivit. Det slutar ju med att han vill ha typ porrsex med henne, vilket nån gng kan vara mys men inte VARJE gng!!!
    jag hade blivit förbannad, å det e visst filmer med mkt analsex på alla olika sätt, såå vi tänkte att ok, e det analsex du vill se så fine...

då löser vi det åt dig=) hahahaahaha

ÅÅ nu har lille prinsen vaknat :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10