Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

SweetLilly skrev 2010-05-04 15:59:46 följande:
    dåliga? hehe nej jag tror inte dte är nån skillnad på sort..
    hahahah ok *rodnar* tack....{#lang_emotions_smile}
  • Bubbis10
    Malten skrev 2010-05-04 16:11:29 följande:
    Jag har inte sett att det skulle vara nån fara med nån typ av räkor. Gå in och kolla på livsmedelsverkets hemsida om du är osäker. Ang. ditt ex förresten tycker jag det låter som du tagit ett förnuftigt beslut!
    Tack så mkt, jo jag tror att jag gjort det med :)
  • Bubbis10

Har inte läst ikapp vad ni skrivit än men såg som snabbast att det var en myt om halsbränna å att barnet föds med hår?? haha då lär min födas skallig, *asg* den nya Kojak....hahahahaha
    men jag har åxå hört att mår man illa så får barnet mkt hår, vilket stämde med min dotter, hon föddes med massa tjockt korp svart hår :)

men som sagt, jag tror inte riktigt på det där..hihi
    sen hoppas jag ju att min son har hår när han föds...hihi å imorgon e det ny v igen :) då välkommnar jag V 26 :)

• Bubbis10
    ssssssss8 skrev 2010-05-05 10:56:06 följande:
    Vet ni tjejer att nästa vecka blir tråden gammal! Om det är så att det är tre månader man kan ha gång en tråd.När nästa tråd går ut har några av oss vår bebis i famnen .
    Nopp, det e ändrat, dom har ingen tidslinje längre, så den slutar inte :)
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-05 09:14:59 följande:
    Ja jösses kan jag bara säga..Fick brev av kommunen där det står att de ska ta beslut i mitt ärende på ett sammanträde den 3e juni. Ok.Men sen med det pappret kom ett 5sidigt häfte om att huset inte har rätt standard, dvs att huset inte är rustad med dusch från byggnation(nej precis därför jag söker..)Vidare står att eftersom jag har fler orsaker än min funktionsnedsättning att behöva hjälp så kan de inte bevilja..(eh va..att jag har TVÅ orsaker till hjälp, det ska beräknas som inget? 1+1=0?)Sen står det att man som familj med barn har ett grundläggande behov av dusch och tvätt i sin bostad. Men eftersom huset inte har det som standard kan det ej beviljas. (ok, samma här, vi söker för att VI INTE HAR BADRUM, hade vi haft det hade vi inte sökt. Puckon)Så beslutet ser ut att vara taget men de ska ta beslut i juni.Logiskt? nej.
    Men oj....asså dom e ju inte kloka!!! sånt här gör mig riktigt irriterad, grrr-klart ni inte hade ansökt om det om ni hade haft det eller inte haft behov av det.
    men som vanligt så glömms den lilla människan.
    Mina tankar e med dig gumman...

kraam{#lang_emotions_heart}
  • Bubbis10
    ssssssss8 skrev 2010-05-05 11:06:00 följande:
    Ok då är det ingen fara med vår tråd då Det sparkas så det står härliga till här, det är såå mysigt
    hihi näe vad jag förstått så ska det vara så...
    hihi min prins e med heeeelt vild emellanåt :) man blir så lycklig :)
  • Bubbis10
    ssssssss8 skrev 2010-05-05 11:16:42 följande:
    Speciellt när jag lägger mig ner på kvällen så detta barn kommer att bli som dom två andra, vaken det mesta av dygnet men ändå ser jag fram emot det Det ska vara såå roligt jag bara längtar ihjäl mig
    hahaha jisses, snacka om fullt upp :)
    jo jag lääängtar med så mkt...
  • Bubbis10
    Ns mamma skrev 2010-05-05 11:32:37 följande:
    Wihoo, fick precis reda på att jag fick jobbet så jag börjar jobba igen om mindre än 2 veckor :)
    Grattis Gumman :) {#lang_emotions_flower}
  • Bubbis10

Ns mamma!

tack va gullig du är som frågar, jag mår bara fint...hade en underbar dröm inatt-jag shoppade järnet, hahaha
    är uppe med lillan nu då hon ska till skolan, lika sur som en citron varje morrn...
    charmigt värre..

Blev dock rasande på min väninnas sk kille igår, jisses va arg jag blev..fick tack å lov inga Sd iallafall....

TJEJER IDAG E DET NY VECKA, TJOHOOOOO
    V 26!!!!!!
    Å jag ska till min Bm...hihi
    men nu ska jag lägga mig en stund till....e aptrött...

• Bubbis10

Vägde 45 kg när jag blev med barn å har gått upp minst 13 kg nu, var sist jag vägde mig 12 kg.

hahahaha får la se hos min Bm idag :)

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10