• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Vet ni? Min navel kommer snart att pluppa ut helt, den har kommit halvvägs redan... Två veckor till så tror jag att den är helt ute, suck, det kommer att se ut som att man har en nos på magen...

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100818~☆*★~
  • carohl

Fy vad trött jag är. Tror att jag ska försöka ragga med mig min karl till sängen.

God natt!
    Kram

• carohl
    ULE skrev 2010-03-11 09:18:08 följande:
    KL 11 är mitt RUL, o sambon är iväg på utb så min mamma hänger med :) Hoppas vi får veta vem som bor där inne, så jag kan överaska honom tills i kväll.. med en body i rosa eller blått :D
    Lycka till!! {#lang_emotions_laughing} Roligt roligt!
  • carohl

Jag hade en sån där Angelsound hemma men jag är helt emot den med tanke på allt bm säger så jag slängde den häromdagen...

• carohl

Min bebis lever också rövare i magen och man känner det klart och tydligt ut... UNderbart är det! Man blir ju så glad {#lang_emotions_laughing}

• carohl

Nu ska jag hoppa in i duschen så att jag kan ta tag i min dag. Jag ska göra MASSOR idag....

• carohl
    SweetLilly skrev 2010-03-11 16:19:11 följande:
    jag går in i v20 nu, eller ja 19+0, beror ju på hur man vill räkna med tanke på att jag ska snittas så har jag nu gått halvvägs! helt otroligt!Nu ska det bli middag, kåldomar
    Tiden går snabbt, vad roligt! {#lang_emotions_laughing} tänk nu är det inte långt kvar tills våra bebisar är ute...
  • carohl
    den kära leken skrev 2010-03-11 13:04:15 följande:
    Jag försöker röra på mig varje dag. Ut och gå en runda på lunchen och gärna på morgonfika och em-fikan med. Sen cyklar jag ju till bussen och så hunden på kvällen. Det blir ju inte så långa bitar men sammanlagt blir det väl en del. Men jag saknar verkligen att ut och springa. Att orka ut och springa.
    Herregud, vad duktig du är! Jag hade bra kondis innan jag blev gravid men nu känner jag mig som en knubbsäl utan kondis what so ever!
  • carohl
    Lillabambi och Malinski79: Grattis till en ny vecka!

Jag tror jag också är i vecka 17. Det var läkaren som ändrade mitt bf datum så att jag är i v 18 men jag vet inte jag... Tror att jag kommer att dras bak en vecka i samband med rul. Jag får se då... bara 11 dagar kvar nu! {#lang_emotions_smile}
  • carohl
    lillabambi skrev 2010-03-11 17:06:55 följande:
    Åhh spännande jag har rul den 30 mars så bara väntar o ser om vi räknat rätt :P
    Roligt! {#lang_emotions_laughing}
    Efter rulet blir det jakt på riktigt för oss att leta en vagn som vi vill ha... Tänkte köpa en begagnad men årsmodell 09 eller 10 och det ska vara en emmaljunga city cross så vi får se när vi hittar en...
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10