Vi fortsätter, Bf aug 10
Va goa ni är tjejer!
Va goa ni är tjejer!
Laura och sofia: Vad hemskt gumman! Stackars din lilla pojk!
till er andra som varit på rul: Grattis! Vad roligt med pojkar och flicka.... Jag längtar ihjäl mig efter mitt rul. Bara 5 dagar kvar.... 
Du är mitt stöd lika mycket som jag är ditt!
Hej hej tjejer!
Jag är helt inställd på att det ska bli måndag då jag har rul så jag missade helt att jag gick in i en ny vecka igår... hahahahaha Det har ALDRIG hänt förut då jag har stenkoll....
Nu ska jag ner på stan och träffa några kompisar för att luncha... roligt! 
Ha en bra dag, kram!
Men nu har man ju någon som bor därinne så det blir en bekräftelse att bebisen tar plats och man vill att de tar plats
Usch. jag är dödstrött nu. Jag ska sova en timme nu tror jag, fixar inte att vara vaken längre....
Nu är jag slut som artist!!
Jag var ju och lunchade med två tjejer och tog bussen så att jag kunde hämta min sessa i skolan kl 15. 20 min senare var vi hemma, då började jag plocka här hemma. 15.50 skulle jag sova en timme men vad kom jag på då? Min flicka skulle vara på sången kl 16.15, suck och jag som var dödstrött. Jag fick sova i 5-10 min iaf... jag sprang med henne till sången för att ta mig hem en stund och bädda rent våran säng. Jag gick tillbaka för att hämta henne för att börja tokstäda och tvätta soffäverdragen för imorgon får vi besök. Jag dammsög och torkade golvet och lagade mat allt var klart kl 19.20. Vi åt och jag fick bråka i maten i sessan sen la jag henne kl 20. Jag sitter på soffan och är så slut att jag känner mig gråtfärdig, usch!! Jag ska fan gå och sova snart...
Förlåt om jag ev var negativ men jag var tvungen att spy ur mig galla över min skitdag...