Inlägg från: mammailund85 |Visa alla inlägg
  • mammailund85

Vi fortsätter, Bf aug 10

lillabambi skrev 2010-04-28 17:29:31 följande:
    hej tjejerna :) Fasen vad veckorna går fort..*phu* Går in i vecka 24 idag... galet värre. :)
    Grattis till v24! Då ligger du två dagar före mig :) 
  • mammailund85

Sweetlilly vilken härlig magvideo :) Jag testade själv att lägga en liten dosa på magen och visst rörde den på sig lite, fast jag tror dina var kraftigare.

• mammailund85
    lillabambi skrev 2010-04-28 22:35:15 följande:
    Tack tack :) åhh :) alltså har du bf 26 aug ?
    Japp det stämmer, men sen får man väl se när den lille vill kika ut. Inte så ofta det blir på just bf-datumet kanske. 
  • mammailund85

Vad spännande det blir att följa denna tråd när vi väl kommer till aug förresten :) När en efter en får sin lilla knodd. Sen kanske det inte blir så mycket tid och lust att hänga här hehe

• mammailund85

Hej tjejer och grattis till ny vecka alla som hade det! Idag blir det en heldag för mig med körlektion, 6h föreläsning och sen teater med klassen. Känner mig trött redan hehe. Mår illa också, hoppas inte det eländet kommer tillbaka nu...

Valborg är ju värsta grejen här i Lund med firande i parken från morgonen och sen fest överallt. Det blir nog dock lite lugnare för mig i år, lite häng i parken på em o grillfest på kvällen.  oj nu måste jag visst dra, ha en fin dag! 
  • mammailund85

Augustibarn, grattis till ny vecka! Jag byter också vecka idag till v24 :) 

Är såå trött, kan det vara järnbrist kanske. Måste bli bättre på att ta järntabletterna. Min lille håller igång så fort jag tar det lugnt typ och särskilt när jag ska sova. 
  • mammailund85

Hej på er!

Jag har också en bakfull man här i soffan. Här i Lund är det ju fest hela dan på valborg och jag orkade ändå "hålla igång" från 12-23. Drack jättegod äppelmust och grillade hallomi, grönsaker och banan med choklad i. Idag känns det dock i fogarna att det blev mycket stå och gå igår.
     Idag tar jag det bara lugnt och så kommer de och hämtar katten vi varit kattvakt åt. kommer sakna honom även om han hållt oss lite vakna om nätterna, bra övning inför bebisen hehe :) Tycker den bebisen varit lite väl lugn nu och inte sparkat så mycket som innan, men jag har ju ändå känt den regelbundet så det borde väl inte va nån fara... 
  • mammailund85

Hej på er! Pregga vad skönt att du fick komma in och se att allt var bra med lillkillen. Jag är också lite nojjig då min lille varit väl lugn sista dagarna, men det har ju inte varit långa uppehåll då jag inte känt alls. 

Häftigt att barn kan överleva såhär tidigt, men jag hoppas ändå vara pyren stannar ett bra tag till. Vi ska till paris på fredag och det ska bli jättekul, men jag kan inte låta bli att oroa mig lite över att flyga. tänk om nåt skulle hända på flygresan...men samtidigt är det ju bara 2h... 
  • mammailund85

Pregga- jovisst får jag flyga. From v28 har flybolagen olika gränser för hur länge man får flyga, men jag kommer vara v25 och de vi flyger med hade dessutom en ganska sen gräns. Inga läkarintyg eller så krävs enligt deras hemsida. Men jag ska skaffa fram stödstrumpor

• mammailund85

Grattis puchelina och elinnn till nya veckor! Haha jo det känns som om alla byter veckor konstant. 

elinnn vi åker fre-tis. Ska först hälsa på en kompis utanför paris och sen paris 2 nätter. Förstår att det känns jobbigt med så lång flygning också, men det kommer säkert gå bra. Ska bli rätt skönt att komma hem till Sverige va? :)   
    oj nu dunkar det på ordentligt innifrån magen, mysigt :) 
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10