Vi fortsätter, Bf aug 10
Åt en advokado med örtsalt igår innan jag gick och la mig. Har rapat den hela natten och känner fortfarande smakaen i munnen, så jag är inte alls sugen just nu men önskar jag var för det är verkligen så gott.
Åt en advokado med örtsalt igår innan jag gick och la mig. Har rapat den hela natten och känner fortfarande smakaen i munnen, så jag är inte alls sugen just nu men önskar jag var för det är verkligen så gott.
Frukost ;) haha här sitter jag och funderar över lunch. Men jag får vänta iaf 45 min till. Ja så länge man äter bra så är det ingen fara. Så tänker jag med. Sen blir det ju en och annan glass ibland men det bara går inte att få bort sugen förrän man fått det man vill ha. I vanliga fall så kan jag ut och jogga bort suget men nu går inte det, eller jag har inte prövat men jogga kommer inte på frågan just nu =)
Ta det lugnt. Risken att just den salamin ska va smittad av listeria är minimal! Det är säkert ingen fara alls!
Hur är det med foglossningen förresten?
Jag tror du kan va helt lugn!
Vad bra att det är bättre i ryggen :) Kanske blandar jag ihop det nu men hade inte du så ont att du inte kunde gå och hämta barnen på förskolan? Kankse har jag drömt det? Ja vi får hoppas alla sorts värk håller sig undan.
Det gör jag säkert! Det var ju tur att det inte var du som hade ont :)
Ja man måste få unna sig ibland. Det är lite som att det man är sugen på just nu är extra gott också.
Ja det är konstigt, men vissa saker bara är ett måste. Försöker man tänka bort det ligger det där och gnager tills man får det man vill ha!
Schnappi har jag inte sett till men Tova finns i en annan tråd har jag sett =)
Jag försöker röra på mig varje dag. Ut och gå en runda på lunchen och gärna på morgonfika och em-fikan med. Sen cyklar jag ju till bussen och så hunden på kvällen. Det blir ju inte så långa bitar men sammanlagt blir det väl en del. Men jag saknar verkligen att ut och springa. Att orka ut och springa.
Grattis!