Inlägg från: den kära leken |Visa alla inlägg
  • den kära leken

Vi fortsätter, Bf aug 10

Hjälp, kan inte sluta äta idag. Massa äpplen, bananer, kivis, yoghurt och fullkornsskorpor. Men vill bara ha mer. Är inte riktigt hungrig eller sugen men vill bara ha. Konstigt

BF 100817
  • den kära leken

Så konstigt det är. Vissa dagar alltså. Vill bara åka hem och duscha nu. Känner att jag luktar pyton med. Har börjat svettas massa mer än innan :( Men det är väl bara att vänja sig.

lillabambi skrev 2010-03-11 15:08:54 följande:
    Tack :D Idag skulle jag kunna äta precis hur mycket som hellst känns de som går och är hungrig i stort sätt hela tiden :P
    BF 100817
  • den kära leken

Ja det verkar som att det är så det ska vara när amn läser så. Bara att gilla läget :)

puchelina88 skrev 2010-03-11 15:18:53 följande:
    hmm känner igen mig ja har oxå börjat svettas!!! men men de är väl så de ska vara
    BF 100817
  • den kära leken

Ja vissa dagar kan jag få värsta svettattakerna och bara slita av mig koftor och skor för att en liten stund senar frysa igen. Det varierar verkligen.

lillabambi skrev 2010-03-11 15:20:01 följande:
    haha ja verkar som att man måste dras med sina hormon förändringar tyvärr... och så är det så olika från dag till dag
    BF 100817
  • den kära leken

Hej alla!

Har varit på tjänsteresa ett par dar men nu är jag här igen! Hoppas ni mår bra allihop!

BF 100817
  • den kära leken

Ganska trött. Men glad. Ikväll ska jag och kärleken på handledarkurs för att han ska ta körkort. Det ska bli spännande. Mest spännande att se hur det går att jag ska va handledare och han elev :)

elinnnnn skrev 2010-03-18 10:13:28 följande:
    Välkommen tillbaka! Hoppas det gått bra på tjänsteresan! Jag mår bra iallafall :) Hur mår du själv?
    BF 100817
  • den kära leken

Jag har haft det bra men väldigt intentensiva dagar. Skönt att va tillbaka på jobbet. Hur har du haft det?

Pregga skrev 2010-03-18 10:15:06 följande:
    Heej :) kul att du kikar in =) hur har du haft det?
    BF 100817
  • den kära leken

Jag har saknat er med :)

Vad kul att du känner mini.

puchelina88 skrev 2010-03-18 10:24:52 följande:
    hejsan! dig har man saknat ju;) jodå här är allt bra! tror att ja känner Mini la mig ner innan och då kurrade i magen plus att de vart hårt så tror de va den;) snart tänkte ja ta och städa lite;) snart är de dags för oss att se våra mirakell;)
    BF 100817
  • den kära leken

Ja vi får hoppas att det går snabbt och lätt. Men jag tror inte det ska va nåt problem.

elinnnnn skrev 2010-03-18 10:22:33 följande:
    Haha ja jag kan förstå varför det känns spännande hihihi, men det ska väl inte bli några problem hoppas vi :) Hoppas han klarar det snabbt och smärtfritt :P Härligt med körkort ju
    BF 100817
  • den kära leken

Åhh herre jäklar vad stor man börjar bli nu. Och så är man knappt halvvägs ännu. Vart ska detta sluta?

5 dagar kvar till RUL nu. så himla spännande :)

BF 100817
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10