Inlägg från: den kära leken |Visa alla inlägg
  • den kära leken

Vi fortsätter, Bf aug 10

Ja mitt hår har blivit mycket torrare. Innan kunde jag tvätta det på morgonen så var det fett på kvällen igen. Nu behöver jag inte tvätta det mer än 2 ggr i veckan. Så skönt. Men risigt är det absolut inte utan väldigt glansig och fint.

SweetLilly skrev 2010-03-18 11:26:55 följande:
    Har ni märkt nåt på ert hår att det ändrats nåt? Jag har blivit så torr på hela kroppen, och håret likaså. Jag kan bara tvätta det 1-2ggr/vecka annars blir det bara trassel.. Och det sjukaste är att det blir aldrig fett, bara konstigt stripigt..
    BF 100817
  • den kära leken

Superfin mage ju! Nu börjar det synas ordentligt :)

SweetLilly skrev 2010-03-18 14:43:18 följande:
    hej var är alla? Jag har ny magbild nu
    BF 100817
  • den kära leken

Ja vi får se var detta ska sluta nånstans. Känns som om man inte kommer kunna röra sig i sommar. Haha. Börjar också bli stor nu.

SweetLilly skrev 2010-03-18 15:00:44 följande:
    skojar du! Jo och så har alla kilon lags på runt magen liksom, jag ser så konstig ut haha. Men det är ju bara som det är!
    BF 100817
  • den kära leken

Jag bakar också supermycket och har många olika recept på grova filmjölksbröd. Väldigt enkelt och väldigt gott :) Sen har jag börjat baka surdegsbröd med men det har mannen tagit över nu.

Malten skrev 2010-03-18 15:16:21 följande:
    Nu kommer jag lite efter allt prat, men ändå :) Hår Jag slutade färga håret för 2-3 år efter att ha färgat kontant både blont och brunt. Trodde jag hade trist råttfärg, men efter att det solbleks osv trivs jag ändå rätt bra med färgen. Väldigt skönt att slippa utväxt. Tyvärr tappar jag mkt hår som gravid, skulle det inte vara tvärtom? Mitt hår och hud är torrare också. Bakning Jag älskar att baka, både godsaker och grova limpor med filmjölk i, hur smidigt som helst. Ingen jäsning eller knådning. Kan ge recept om nån är intresserad :) 
    BF 100817
  • den kära leken

God morgon alla! Idag är det äntligen fredag. Whiii. Och jag ska åka och hälsa på systeryster imorgon. Så himla mys ska vi ha med våra magar haha

BF 100817
  • den kära leken

Åhh vad spännande :) Lycka till

0507 skrev 2010-03-19 07:22:51 följande:
    Nu är det snart dax för RUL, kl 9 =) är sååå nervös
    BF 100817
  • den kära leken

Jag vill med! Men jag får spara mig lite till. Snart RUL

Pregga skrev 2010-03-19 07:18:47 följande:
    Godmorgon flickor :) Om ca 1 tim ligger jag å lyssnar på liten...hihi ska bli så mys..åå som jag längtar tills på tors å Rul....
    BF 100817
  • den kära leken

Vi har inte köpt nåt ännu. Vi ska börja handla efter RUL men jag tycker absolut inte det är för tidigt. Bara handla på.

puchelina88 skrev 2010-03-19 07:58:25 följande:
    Hmm någon som har köpt säng en?? vi ska in till ikea i helgen och sambon villle att vi skulle köpa säng hmm är de inte förtidigt??
    BF 100817
  • den kära leken

God morgon!
    Det är nog bara att stå ut tills det gått över. Men det kommer bli bättre. Väldigt bra att du slutat!

lillabambi skrev 2010-03-19 08:22:13 följande:
    God morgon brudar:) Har värdens nästäppa efter flera år av användning av otrivin menthol och kom underfund med att det inte hjälpte ett dugg, blivit immun så slutade med den i onsdags och nu är jag galet täppt... Undra hur man ska göra?! Idag så åker mitt lilla charmtroll till mormor och morfar och blir där över helgen...Så blir en barnfri helg för mej och Älsklingen. Har vi nog aldrig haft så känns konstigt :)
    BF 100817
  • den kära leken

Vad mys att fått höra hjärtat! Jag ska på RUL på tis. Så det är nästan bara helgen kvar.

Pregga skrev 2010-03-19 09:01:00 följande:
    hehe det e så mys så man hör att allt e bra, ska på rul på tors..)
    BF 100817
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10