Vi fortsätter, Bf aug 10
Pregga- det är ju jättebra om ni kan vara vänner, men jag förstår din oro för att han har baktankar. Tack för lyckönskningen förresten :)
Pregga- det är ju jättebra om ni kan vara vänner, men jag förstår din oro för att han har baktankar. Tack för lyckönskningen förresten :)
Sweetlilly- skönt att alla värden och sånt såg bra ut. Men det låter ju förskräckligt att du får vänta så länge på beslut om KS, man vill ju gärna kunna vara lite förberedd
Idag har jag kikat runt på bebiskläder/saker men köpte faktiskt inget trots att jag hittade massa fint. Är så velig och ville diskutera lite med mannen. Vi ska ju få en del grejer av hans bror med. Men jag hittade ett ekologiskt set med body, kofta, mössa som var så lena så jag vet inte vad. Blev lite osöker på detta med storlekar, kassörskan sa att det berodde på hur stort barn man får såklart, men det vet jag ju inte i förväg. Vad köper ni för storlek?
Sweetlilly- det låter ju som väldigt konstiga resonemang. Hoppas det löser sig snart! Jag ringde fk häromdan med frågor om HP eftersom jag inte tyckte jag fick ett tydligt svar via mail och de rekommenderade att ringa ist. Men jag kom i telefonkö på plats 425! Det är ju som ett skämt! Pallade såklart inte stå i den kön och det verkar så krångligt allt så jag skiter nog i det. Funkar det inte alls med jobbet pga foglossning osv får jag väl försöka bli sjukskriven. Vill ju helst jobba så om det funkar blir jag jätteglad. Är ju ändå ledig 6v före bf....
Hej på er! Jag har haft en kompis här på middag som hade nässlor med sig så vi åt nässelsoppa, gott och massa järn :) Köpte en amningskudde och badhjälp på blocket idag. Amningskudden verkar funka bra som "gravidkudde" med, tänkte testa inatt.
Hej tjejer och grattis till nya veckor! Är det redan torsdag igen?! Känns som igår. Pregga-lycka till hos bm idag! Nu ska jag på körlektion, håller på med backning runt hörn. Vi hörs!