Vi fortsätter, Bf aug 10
Tetta- mysigt att få höra bebisens hjärtlag. Jag har inte riktigt fattat detta med magmåttet, varför är det dåligt med för högt ex?
Tetta- mysigt att få höra bebisens hjärtlag. Jag har inte riktigt fattat detta med magmåttet, varför är det dåligt med för högt ex?
Hej på er!
Hej tjejer! Nu är jag hemma igen efter en härlig långhelg i Paris med omnejd. Har gått en massa och det har faktiskt funkat helt ok tack vare foglossningbältet. Såg att ni diskuterat "andningsbesvär". Jag har också känt så vid några tilllfällen, väldigt obehagligt. Som tur är har det gått över ganska snabbt. nån som vet om det är normalt? Det verkar ju så med tanke på att flera av oss känt samma.
Vägde mig förresten på hotellet för första gången på länge och hade "bara" gått upp 6-7 kg. Jag har ätit massa onyttigheter, så jag hade nog förtjänat än större viktuppgång haha. Verkar inte riktigt rättvist det där. Måste försöka jobba bort sötsuget, men denna vecka fyller jag år och ska på möhippa så det lär ju bli endel godsaker...
Grattis sofie och laura! Vad skönt att veta redan nu, då kan du verkligen räkna ner dagarna.
Hej tjejer! Grattis till nya veckor! Jag gick själv in i v26 idag. Igår var det min 25:årsdag, men jag var på möhippa hela dagen så det blev inte mycket firande av mig, men det var en jättekul dag. Men idag ska jag hem till mina föräldrar över helgen och bli firad ordentligt. Min mage börjar bli hur stor som helst nu och de kläder jag ändå köpt sedan jag blev gravid börjar bli små. Den lille har varit lite väl lugn på siståne tycker jag, men imorse sparkade det på ordentligt.
Hej på er! Har inte varit aktiv här i helgen då jag är hos mina föräldrar. Riktigt skönt att vara på landet och bara ta det lugnt. Fast idag var det lite action då kossorna rymde in till trädgården! Min lille har varit väldigt aktiv nu sista dagarna, men innan dess lugn ett tag så det går väl upp och ner...På tisdag ska jag till bm första gången sen v8, ska bli spännande.
Härligt Carohl med UL och föräldragrupp!
Nån mer med ont vid bröstkorgen? Är både öm och ibland känns det jättetungt att andas...
hej tjejer!