Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Tjejer

läste just ngt som jag tyckte var fruktansvärt å oroväckande, ja det äcklade mig faktiskt,
    enl statistik så är merparten av alla män vars tjej e gravid otrogna under graviditeten!!!!

WHAT! asså dom asen e otrogna när vi bär fram deras små.
    varför det??

kände ett äckel när jag läste det. urk, jäkla svin.

• Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-12 15:17:53 följande:
    Haha japp vi va/är nog ensamma här.
    Ja det är ju kul med kalas men som gravid kanske det inte är allt för skoj just nu då man ska ha halas fr sina barn och dessutom ska ju tösen bjuda massa barn också så det blir ju fullt ös medvetslöst då.
    Ja trosskydd ja där sa du nått...ska testa det...

Jisses måste göra nr 2 IGEN...Vafasen är detta? Dessutom har jag sd fortfarande (Ej onda)  plus ont i svanken denna jävla foglossningen.
    Pregga skrev 2010-06-12 14:44:51 följande:
    Tjejer

läste just ngt som jag tyckte var fruktansvärt å oroväckande, ja det äcklade mig faktiskt,
    enl statistik så är merparten av alla män vars tjej e gravid otrogna under graviditeten!!!!

WHAT! asså dom asen e otrogna när vi bär fram deras små.
    varför det??

kände ett äckel när jag läste det. urk, jäkla svin.
    Fy fasen vilka kräk...Hur fan kan man bara göra sådant och emot en havande kvinna dessutom som är så "skör" i sig
    jag hade ju sd innan men jag tror att dom var stress relaterade, för nu har jag typ inga...
    mjo kalas i all ära men e man gravid så blir man ju trött fortare ju....jaa tros skydd e uppskattat nu, haha

ja vilka svin asså...blev helt ställd......
  • Bubbis10

Ngn mer som uppfattar smaken påå viss mat annorlunda? lagade köttfärs som jag tycker smakar pyton, men i vanliga fall älskar...urk.

• Bubbis10
    Mandy86 skrev 2010-06-12 16:51:09 följande:
    Tjejer ni som är så duktiga på graviditetsfrågor

magen stramar (två gånger hittills) och samtidigt gör det ont över hela magen och vid naveln

vad är det?

jag har inte kännt det innan, har inte heller haft sammandragningar vad jag vet
    men det låter ju som en Sd?

shit vilket magknip jag fick..måste rusa på toaaaaaaaaa
  • Bubbis10
    Mandy86 skrev 2010-06-12 16:58:21 följande:
    jag har ju ingen som helst vetskap om hur det skall kännas en gång..

är det normalt att det kan göra lite ont samtidigt som det spänner i magen då?

=)
    hihi fullt normalt :)
  • Bubbis10
    Mandy86 skrev 2010-06-12 17:30:43 följande:
    aw tack sötnosar!

skönt att kunna fråga massa här!

har förresten upptäckt stort blåmärke på gumpen nu med..suck!
    pga allt tryck nedåt..

hoppas man ser fin ut i bikini fram över trots alla bruna fläckar, streck och blå fläckar..hehe
    oj, får du blåmärken? jisses...ja det har jag sluppit dock..men tung e man...somnade av lite efter toa besöket, som tog all must ur mig...å nu e jag öm över magen..suck..
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-12 18:19:16 följande:

det där med blåmärken har jag med och jag har flera ggr gormat på min man om han råkat flänga till mig då han sovit

Han är ju inte stilla i sängen när han sover direkt.

hade jag aldrig vågat sova brevid som gravid, näe det hade blivit soffan för hans del, hahahahaha
  • Bubbis10

asså kan man bli laktoskänslig bara sådär? ngt jag har reagerat på det är att när jag äter filmjölk nu som för en stund sen så får jag magknip å får rusa på toa, å e gör kass i magen.....ränneskita!! å det har hänt vid ett par tillfällen nu vad det gäller filmjölk,gräddfil, mm
    å jag har aldrig vart känslig innan...?

• Bubbis10
    Mandy86 skrev 2010-06-12 18:36:50 följande:
    tycker det låter märkligt att bli dålig bara sådär..men stort intag av mjölkprodukter är ju känsligt om man inte tål så mycket av det
    jo jag tycker det e märkligt men det har blivit så nu under ett par tillfällen nr jag druckit mjölk eller fil osv....å det e inte stora mängder längre....skumt....
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-12 18:55:10 följande:
    Hehe jag sklängde ut honom i vardagsrummet inatt pga hans eviga snarkande och bad han att forsätta sova i vardagsrummet tills han får röven ur vagnen och pallar sig till Apoteket och köper något emot sina jobbiga HÖGLJUDA snarkningar. Jag får fasen ingen sömn alls.

Fy va jobbigt, uch...hahahahaa

hittade en tråd å jag tjuter av skratt, kolla denna.

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m52995392-5.html

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10