Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

lillabambi skrev 2010-06-12 22:23:47 följande:
    haha hönsen hoppar jag över... ett himla kacklande Skrattande
    haha aså hon vill ha ett litet hönshus å en stor inhägnad till sin kanin...å det e ett ständigt tjöt om detta....

åh nu e jag orolig, han har vart såå lugn ida asså....
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-06-12 23:07:48 följande:
    Dominick kanske har vart vaken inatt så han har tröttnat ut sig???
    Milo (ev hihi) är uppe nu och dundrar!!!

Hur har din dag vart förutom snygga poliser hahhahhaaa
    haha mja poliserna var här igår, å denna dag har varit dötrist...har typ bara tvättat..urk!
    jo min lille dominic var ju helt vild igår, men så tvärlugn idag..visst ngt har jag ju kännt men mkt lite...

hihi åh milo va fint :) jaså han e vaken nu? haha det e såå mys:)
    hur har din dag varit?

asså trots att det e över mellan mig å aset så skenar min fantasi iväg nu...å jag har fått för mig att han vart otrogen med...suck.

Å för er som jag har på facebook, många frågar ang min pressbild, Nej vi är inte ihop å kommer inte bli, men jag har mina skäl :)
  • Bubbis10

haha jag kände nyss ngt som måste ha varit en liten hand, för det petade ut lite fr magen så jag tryckte försiktigt lite tillbax å det som petade ut försvann rätt fort, hahahah
    lille busfrö :)

• Bubbis10

Brukar inte putta på min lille prins, har la hänt 3 gng kanske totalt....så nu lurade jag den lille busen, satte på en spiciell låt som jag gillar mkt å som han brukar reagare på då syrran sover, hon brukar prata med magen å han kickar loss....men nu funkade musiken åxå...haha
    helt sjukt, det e bara min dotters röst han reagerar starkt på, han kan vara heeelt lugn, så kommer hon hem fr skolan å pratar med han å "ropar" dominic, det e storasyster å han kickar till direkt....berättade detta för min bm som tom hon reagerade, haha syskonkärlek redan :)
    min dotter verkeligen älskar honom redan, hon säjer-mamma jag älskar han redan fast jag inte sett han än :) haha gullunge:)

• Bubbis10

Nu e det skottlossning på utsidan herregud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-13 07:17:48 följande:
    Men vafan Prega vad är det för jävla oroligt område du bor i???
    Jag hade ALDRIG bott kvar där. Newer. Jag hade tagit mitt pick och pack och flyttat direkt.
    haha jo det kallas inte för djävulsön för inget ;) jaa kanske skulle kolla på ngt annat, men palla inte flytta just nu...
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-13 08:57:19 följande:
    Fy se till och skaffa en snygg,sexif,singel kille med stor dolme och flytta ihop med honom till ett lungt ställe
    hahaha där sa du ngt, det som lockade mest där måste vara den stora dolmen ;) hahahahaahah
  • Bubbis10
    Myran 08 skrev 2010-06-13 09:01:23 följande:
    Hej! 

Får man hoppa in här? Har BF 23 augusti med vårt andra barn. Har haft en bra men ändå bökig graviditet. Har en son på snart 2,5 år tillsammans med maken.  
    Hej!

Välkommen i vår tråd,här stöttar vi varandra med råd,skratt å mkt annat :)
    Hoppas du ska trivas här med oss....Glad
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-13 09:15:37 följande:
    Välkommen hit Skål{#emotions_dlg.flower}
    Pregga skrev 2010-06-13 09:00:10 följande:
    hahaha där sa du ngt, det som lockade mest där måste vara den stora dolmen ;) hahahahaahah
    Hahahahaaha förstår det Vem vill annars ha en mini dolme????
    Men fasen äldre män har ju ofta "blyga" dolmar juh.
    Dom ser ju inte äns ut att ha stånd fast killen säjer han är askåt men det syns inte. Pitten ser fasen fortfarande hängig  och mjuk ut och blyg så den stirrar ner i marken.
    Yngre killars dolmar står ju för fasen som skjutspett rätt upp i taket ju och e då fasen inga blygisar haha
    hahahaah va i kisses namn har du varit med om?? värsta traumat ju,blygisar...tack å lov så har jag aldrig vart med om det , hahahahaha
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-13 09:25:09 följande:
    Hahahahaha va för fasiken glad för det hihi.
    Har stött på några och man har då bara blitt så avtänd och tackat för sig själv.
    Liksom den ser livlös ut och killen är askåt som ett vilddjur men pitten fattar inte vinkeln
    hahahahaha men fyy va hemskt!! Så avtändande, hua...kommer du ihåg att jag skrev det att merparten av män vars kvinna e gravid är otrogna, fick det bekräftat idag igen å även igår kväll av 2 olika väninnor som hade erfarenhet av det eller kände ngn som vart med om det..
    man börjar ju fundera på om sin egen vart det när vi var med varandra.....
    förbannade as!!! finns en väldigt varm plats för dom åxå. Grrr

uch, när jag e redo så ska jag skaffa mig en riktig karl, fast det lär ju dröja....suck.
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10