• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10
    Malten skrev 2010-03-22 22:37:35 följande:
    Ja okej jo jag hoppas det var den lille :) Nu ska jag gå och lägga mig. Godnatt allihopa!
    natti natt gumman....sleep tight....
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-22 22:41:18 följande:
    D e bara för att du inte har någon "riktig karl" som gör dom bitarna - städar å lagar mat. D kan du ju hälsa ditt pucko till X. D som hindrar mig e 2åringen å hennes duplo hahahaha
    hahahaha guu va kul du e asså....{#lang_emotions_smile} störtskön {#lang_emotions_heart}
  • knyzzel

Maken sköter sig. han t in ats hahaha. måste bara berätta nått hel kul. Dottern sa här om dagen när vi skulle åka på en lite söndags utflyckt: Mamma me? ja svarade jag Vovvarna me? Ja svarde jag igen, sen frågade hon inte om pappa, så jag frågade om hon inte skulle ha honom me, men fick svaret. Nä, pappa stanna köket.

• knyzzel
    knyzzel skrev 2010-03-22 22:46:44 följande:
    Maken sköter sig. han t in ats hahaha. måste bara berätta nått hel kul. Dottern sa här om dagen när vi skulle åka på en lite söndags utflyckt: Mamma me? ja svarade jag Vovvarna me? Ja svarde jag igen, sen frågade hon inte om pappa, så jag frågade om hon inte skulle ha honom me, men fick svaret. Nä, pappa stanna köket.
    maken sköter sig. Han vet sin plats. tänkte jag skriva
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-22 22:46:44 följande:
    hahahahah dööör av skratt, vilken busunge...hade ju dött av skratt asså.....
    hur gammal e hon? asså så smart unge ju {#lang_emotions_smile}
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-22 22:50:36 följande:
    hahahahah dööör av skratt, vilken busunge...hade ju dött av skratt asså..... hur gammal e hon? asså så smart unge ju
    2 bara. Blir 2 ½ när lillebror kommer.
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-22 22:53:38 följande:
    2 bara. Blir 2 ½ när lillebror kommer.
    hahaha vilken helgo unge asså...:)
    så liten å så klok redan.....{#lang_emotions_wink}

asså du,,,har en känsla av....tror bestämt att......vi .........är

dom enda på tråden nu =) hahahaha
  • knyzzel

Hon har massa skit för sig hela dagarna. Tur att dagis finns. Vissa dagar e helt tokiga. Hon dricker ur hundarnas vatten skål (leker hund), stoppar haddukar i ugnen om den inte e spärrad (ska tvätta i maskin), stoppar dockan i toan (dockan ska kissa eller bajsa, men ibland så tappar man den) ja sånt hela tiden. Hon e bara lugn när hon tittar på disney klassiker

• knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-22 22:56:07 följande:
    hahaha vilken helgo unge asså...:) så liten å så klok redan..... asså du,,,har en känsla av....tror bestämt att......vi .........är dom enda på tråden nu =) hahahaha
    Japp tror jag me, men d e lugn låt dem sova. Deras förlust. hahahaha
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-22 23:00:06 följande:
    Hon har massa skit för sig hela dagarna. Tur att dagis finns. Vissa dagar e helt tokiga. Hon dricker ur hundarnas vatten skål (leker hund), stoppar haddukar i ugnen om den inte e spärrad (ska tvätta i maskin), stoppar dockan i toan (dockan ska kissa eller bajsa, men ibland så tappar man den) ja sånt hela tiden. Hon e bara lugn när hon tittar på disney klassiker
    åå du milde tid.....det va en riktig busunge du har ju hahaha
    vem brås hon på? hihi
    knyzzel skrev 2010-03-22 23:01:33 följande:
    Japp tror jag me, men d e lugn låt dem sova. Deras förlust. hahahaha
    hahahaha so true...ler, men jag ska snart bege mig jag med...har ont, eller ja det ömmar i muttan.....
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10