• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Hej hej tjejer!

Min navel har nästan pluppat ut helt.... Hahaha redan?! Aja jag förvånas inte så mycket längre. Jag vaknade ju i lördags morse av att jag läkte mjölk, det var lite suck-situation då jag vill inte börja läcka redan. Imorse var det lite med...
    Imorgon ska vi på RUL kl 8.30 vad vi längtar!!! Jag loggar in på en gång när vi kommer hem igen för att berätta vad de sa och om de kunde se kön... {#lang_emotions_laughing}

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100824~☆*★~
  • carohl
    Pregga skrev 2010-03-21 21:15:53 följande:
    Lycka till gumman tänker på dig, hiihi messa så fort du vet å var där=)kram
    Jag hör av mig så fort jag varit där... måste ringa min syster först bara {#lang_emotions_smile}

Tack alla för lycko önskningarna!
  • carohl
    sofie och laura skrev 2010-03-21 22:09:38 följande:
    Ja det får du göra gumman NYFIKEN vad tror du ??Min navel är ute den med tom när jag ligger ner men den kom ut tidigt denna gång!Drick mycket vatten läste någonstans att man skulle göra det om man ville se kön kanske en myt bara hahahhahahaa REDAN läckt mjölk oj ..... milkcow hihihi näe men se det som en fördel .. När jag tvättar brösten då läcker jag men inte mycket?
    Hahahahahaha milkcow... jag dööööör hahahahaha!!!
    Ja min navel stcker också ut när jag ligger ner,, hahaha...
  • carohl

Heeeej! Jag är hemma nu... och vet ni vad? {#lang_emotions_laughing} Jag ska få en flicka!!! {#lang_emotions_heart} Wow jag är så lycklig nu när vi har sett våran bebis!!!

• carohl

Och datumet stämmer eller vi framskjutna en dag till den 25:e så en dag men vad gör det när min bebis var så fin?! {#lang_emotions_heart}

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • carohl
    puchelina88 skrev 2010-03-22 09:50:34 följande:
    grattis;)
    Tack!! {#lang_emotions_laughing}
  • carohl
    Pregga skrev 2010-03-22 09:53:10 följande:
    Åter igen gumman GRATTIS puuuussssss
    Tack gumman!! Tack så mycket för presenten, vad du är go!!! {#lang_emotions_laughing}
  • carohl

Tack för gratulationer! {#lang_emotions_laughing}

• carohl

De tog fem bilder på vår bebis och vi ska få betala 200 kr men det är helt ok, tycker jag!!

• carohl

Pregga gumman: ta med din dotter om du vill min bekant har tagit med sin 8-åring. Det är upp till var och en vad man väljer och göra, dessutom du har ju sett din lilla för inte så länge sen. Så du vet ju att det finns en levande bebis därinne. Det är därför de brukar rekommendera att inte ta med då rul inte alltid är positiva besked men som sagt du har ju sett din ett x antal ggr och hört den 2 ggr med {#lang_emotions_smile}

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10