• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-03-22 10:38:04 följande:
    Carohl nu när du ska få en tös till, så blir ni ju rena tjejmaffian hemma =) haha ni har ju pratat om att skaffa hund, så ni får välja en hane  så din man inte känner sig fast i en tjemaffia :) asg.....
    Haha jaaa vi ska ju skaffa en liten dvärgpinscher och ja det blir en hane hahahahaha!!
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • carohl

Malten & Laura Leo: Tackar!

Malten: är det ditt första barn? Jag tog inte heller reda på det med första men denna gång så... {#lang_emotions_smile} Inget av det är fel, alla gör olika helt enkelt {#lang_emotions_smile} Det är faktiskt underbart att få en sån överraskning med...

• carohl

Haha nu ska man bara komma på ett andra namn till en flicka. Förnamn har vi men andra? Hmmm... jag får fundera och fundera och diskutera med min sambo. Som tur är så har vi väldigt lika smak. {#lang_emotions_laughing}

• carohl
    sofie och laura skrev 2010-03-22 12:28:44 följande:
    För all del gumman!!!!
    Har du varit på rul eller var det den gången som den inte ville blotta sig som rul:et var? Om ni inte har varit ska ni ta reda på vad det blir?
  • carohl
    Malten skrev 2010-03-22 13:03:43 följande:
    Japp det är första. Ja alla gör ju som de vill, men jag har lite svårt att bestämma vad jag vill bara haha...
    Haha jo så är det ju... för mig var det lättare att hålla mig då jag väntade min dotter för att jag var inte med i fl och då var det inga runt omkring mig som tog reda på det så då fanns det ingenstans att bli mera sugen från. Jag fick barn för nästan 9 år sen och då var det väldigt ovanligt att unga tjejer fick barn... {#lang_emotions_laughing}
  • carohl
    elinnnnn skrev 2010-03-22 14:01:41 följande:
    Grattis carohl till dottern!Här storstädas det så jag hinner inte skriva så mycket. Men vila emellanåt måste man ju göra :D
    Tack tack!!
  • carohl

Nu ska jag också städa lite... {#lang_emotions_smile}

• carohl
    sofie och laura skrev 2010-03-22 17:42:52 följande:
    MEN GUMMAN nu har du missat ngt =( hahahahaVar på Ul igen i onsdags förra veckan och jag kommer att få en son till =) Så en prinsessa med två prinsar kommer göra huset fullt hahahahhahaaPuss pådig
    Haha jooo men jag har bara dåligt minne... {#lang_emotions_tongue_out}
    Grattis! {#lang_emotions_laughing}
  • carohl
    knyzzel skrev 2010-03-22 21:39:07 följande:
    Tack gumman!{#lang_emotions_smile}
  • carohl
    knyzzel skrev 2010-03-22 22:00:27 följande:
    Så lite så. Hoppas att d e bra me dej.. Gissar d efter ett sådant positivt besked
    Ja jag mår toppen, herregud man mår så bra efter att man sett lilla fina bebis! {#lang_emotions_heart}

Nu ska jag umgås med min sambo lite...

kram på er!

Och imorgon så är jag typ borta härifrån då jag jobbar dygn... fy...suck...
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10