-
SweetLilly skrev 2010-05-26 19:18:17 följande:tack.. Nu kom maken hem, det var han som fick åka till veterinären, han grät han med..så nu ska han begrava honom i trädgården, jag klarar inte att vara med, kan verkligen inte titta in i ett par livlösa ögon...Usch vad tråkigt detta med katten, förstår att det känns jättejobbigt. massa kramar till dig och din man -
Tetta- usch vad jobbigt med sån smärta och oro. Hoppas att allt ser bra ut nu på nästa ctg och att smärtan försvinner. Massa kramar till dig
-
Pregga skrev 2010-05-27 14:20:24 följande:Tjejer jag glömde berätta ngt helkul som hände igår kväll...haha att jag inte dog av skratt. Min lille prins e lite mer aktiv på kvällen, å jag riktigt kände hur han levde runt, så jag ropar på min dotter å säjer åt henne att komma å prata med han..hon ropar dominic.....det blev heeelt stilla....sen igen men då sätter hon munnen emot magen å säjer, det e storasyster-å pang, en spark rakt på hennes läpp!! en fullträff...hahahahaha jag kände hur huden på min mage studsade emot hennes läpp, dottern flyger upp å tittar på mig med uppspäarrade ögon å håller sig med ett par fingrar på läppen.... hahahaha jag sa det, ja han blev väl helt stilla först för att lyssna å kunna lokalisera sin spark, hahahahaahHahaha, första smällen av lillebror redan nu. Min lille bebis höll igång som bara den nyss och sparkade så det tydligt buktade ut på högersidan, såg rätt kul ut. -
Nu har jag lämnat in min uppsats och är i det närmaste ledig tills jag börjar jobba den 11:e juni. Känns skönt! Synd bara att vi är typ luspanka och inte har råd med saker till bebisen just nu, annars hade det varit perfekt att fixa med det nu. Tänk om skatteåterbäringen kunde komma nu istället för om en månad.....
-
Tetta så skönt att det såg bra ut på ctc!
-
carohl skrev 2010-05-27 15:10:50 följande:Tetta: håller tummarna för att smärtan släpper snart och att allt blir som vanligt igen. Malten: jag tror att man ska pengarna redan v23 om man ska tro vad som står på deras sida. Detta gäller endast om man anmält konto.Tack för infon. Får hoppas på det då -
Pregga skrev 2010-05-28 09:46:22 följande:Asså jag visade ju positivt på GBS, men i mkt liten mängd så dom vill inte ens behandla mig förens det e dags att föda, å vad gör jag då? jo jag kollar upp det på nätet....nu önskar jag att jag inte gjort det...SUCK!!! pratade med en Bm om det nu som sa att det va så lite att det inte behövdes ngn behandling, men undrar hur säkra dom e då?Jag tror du kan lita på deras bedömning. Själv ska jag nog få svar på om jag har uvi idag, men vet inte om de ringer oavsett eller bara om det visat nåt. -
Drömde om förlossningen inatt. Den vara bara extremt långdragen och hela min fam var med, men nån bebis kom det inte ut innan jag vaknade iaf. Ska nog börja läsa på mer kring förlossningen och ta ställning till vad jag ska ha för önskemål kring smärtlindring.
-
Pregga skrev 2010-05-28 10:28:36 följande:mjo hon jobbade på spicialmödravården så jag får anta att hon vet vad hon pratar om...ja det tror jag absolut, du kan vara lugn :) -
Yes nu är jag inne i v28 och tredje trimestern! Nu drömmer även bebisen läste jag, tufft!