elinnnnn skrev 2010-07-25 13:19:22 följande:
hihihi tack doktorn =)
det har ju bara kommit en gång, får se om det kommer nån mer gång.... kändes lite läskigt och ovant, men nu har jag ju tagit lactulos i 3-4 dagar 30 ml och microlax dag 1 och dag 3... så from idag ska jag gå ned till "underhållningsdosen"..
Malten skrev 2010-07-25 11:06:28 följande:
Hej på er! Härligt elinn att din man kommer imorn, förstår att du längtar. Pregga hoppas det lugnar ner sig med värkarna.
Själv börjar jag bli riktigt less på alla krämpor osv, vill att lillen ska komma ut snart. Jag hoppas (och misstänker) att jag är lite längre gången än det datum jag fick på RUL. Med tanke på oregelbunden mens, att jag fått tidigare datum på andra UL och att bebisen är så pass stor redan finns det ju en chans....
Jag är ju helt ledig nu och har massa tid, men tyvärr ingen ork. Håller på att fixa och dona i lägenheten men blir helt slut direkt...
tack=) ja jag längtar ju som en galning hahaha
vad skönt att du är helt ledig nu, lite typiskt att du inte har någon ork ;) du får fixa och dona lite i taget bara så du hinner vila också.
när har du BF enligt RUL? hoppas dem "räknat/mätt fel" så du får tidigare ;);););)jag frågade min BM om det stämmer att hallonbladste stärker livmodern, förkortar läkningstiden efteråt och ifall det har en positiv verkan om man ska amma. och hon sa att det stämde. dock frågade jag inte om den kan sätta igång det hela tidigare, för jag tror som sagt att bebisen kommer när h*n är redo oavsett =)
hahaha bebis imorrn natt??? mmm frågan är om vi orkar det :P hon får gärna komma nästa vecka. maken tycker hon ska komma på torsdag hahaha
vad skönt att du sovit gott... kram
Jag har bf den 26:e enligt RUL, var på UL kring v13 och då fick jag den 21:e tror jag det var. Min bm sa att jag kunde vara uppemot 2v längre gången, men det tror jag inte. Men bara några dagar gör ju skillnad nu känns det som, även om barnet med största sannolikhet inte kommer på just bf.