SweetLilly skrev 2010-06-30 16:40:15 följande:
oj tryckte lite snabbt, ville bara säga det med att diskutera saker i inboxarna, det går inte att anta att alla ska fatta vad allt gäller om inte allt kommer fram i tråden, och om det blivit missuppfattningar pga detta så är det himla trist.
Men nu ska jag inte blanda mig in mer, ha dte gott tjejer!
Nej självklart så kan inte andra veta vad som skrivs i inboxarna, jag ska säja som såhär, jag fick ett brev imorse som verkeligen kändes i hjärtat fr nallepuhmamma, jag blev mkt illa berörd av vad hon skrev, å ville bara krama om henne....plötsligt så såg min egen vardag så enkel ut.
Därför reagerade jag när hon sitter å skriver på tråden å i inboxen att hon mår jättedåligt då hennes man skriker-denna ungen blir bara ytterligare en jävla utgift,vi skulle för helvete ha gjort abort!!!
vilket e fruktansvärt att säja till ngn, jag ömmar för henne! Bla detta,mm
Sen att då just i det läget tala om hur jättebra man har det å att man har samma mål med sin man osv, missunnar varken jag eller säkert ngn annan dig eller någon som helst, klart man e jätteglad för er skull, för det är jag! men tyckte det just i den stunden kändes soom ett hån emot henne i sin förtvivlan, lite som att gnugga in det i ansiktet på henne. Sen tror jag inte ngn som sagt missunnar er lycka å glädje, för jag personligen e glad för er skull.