Inlägg från: the jeryds |Visa alla inlägg
  • the jeryds

Vi fortsätter, Bf aug 10

ja fyyyyy, så ja. och så märker jag nog att portionerna ökar en del. åt tre sora potatisar själv nu, med några skivor falukorv.

• the jeryds
    den kära leken skrev 2010-02-22 15:42:20 följande:
    Det gick bra att berätta för arbetskamraterna. Alla sa grattis och inga andra komentarer. 2 blev väldigt glada =)
    vad skönt att höra!! vilken lättnad ändå , även om det är långt ifrån avgörande... :) grattis!!
  • the jeryds

haha jag vet, jag säger hela tiden att ja ska tänka mig för minsann. men när hungern väl är där så är det svårt att motstå. får väl se hur detta går. man gör så gott man kan, inge mer än det  har ju gått ner sen mina två tidigare, men det var inte lätt!

• the jeryds

pregga, Japp min hårdnar med... Känns, men gör inte ont ont. Du kan säkert vara lugn  gumman. Bebis ligger trygg i din mage (L) Hoppas du har ngn hos dig nu när du är ororlig, vet hur tankarn akan äta upp en innifrån, Synd att vi  inte har bil här så gubben kunde kört bort mig annars till dig , så hade vi kunnat mysa med varandras magar. o känna oss gravida med popcorn skål. Hade tagit med angelsoundet med =)

• the jeryds

det ä rklart, alla här vet ju eller kan iaf ana hur det känns att vara orolig över obehagliga upplevelser och tankar.
    Så fort trafiken funkar i gbg, är du välkommen hit. så kan du få lyssn på din bebis. Det känns säkert lugnare då =)

• the jeryds

ja det är klart, du fanns där för mig när jag var orolig för några veckor sen. utan att veta vem jag var eller var jag kom från... det är sånt som känns humant och mysigt. å nu är vi här, o bor i samma stad, väntar barn samma tid, har barn sen tidigare i ungefär samma ålder. Klart man bryr sig! {#lang_emotions_heart}

• the jeryds

jagh ar ingen uppenbar nojja, däremot är jag uppenbart mer hungrig och sugen. finns nästan alltid ngt jag kan tänka mig att stoppa i mig! :)

• the jeryds

jasså det är inte bara jag som inte får ner kött. är vanligtvis en köttälskare, nu fixa jag det knappt. blivit gravidveggo!!

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10