Vi fortsätter, Bf aug 10
ja fyyyyy, så ja. och så märker jag nog att portionerna ökar en del. åt tre sora potatisar själv nu, med några skivor falukorv.
ja fyyyyy, så ja. och så märker jag nog att portionerna ökar en del. åt tre sora potatisar själv nu, med några skivor falukorv.
haha jag vet, jag säger hela tiden att ja ska tänka mig för minsann. men när hungern väl är där så är det svårt att motstå. får väl se hur detta går. man gör så gott man kan, inge mer än det har ju gått ner sen mina två tidigare, men det var inte lätt!
mina sammandragningar började för någon vecka sen. spec på morgonen ..... så det är nog ingen fara pregga.
pregga, Japp min hårdnar med... Känns, men gör inte ont ont. Du kan säkert vara lugn gumman. Bebis ligger trygg i din mage (L) Hoppas du har ngn hos dig nu när du är ororlig, vet hur tankarn akan äta upp en innifrån, Synd att vi inte har bil här så gubben kunde kört bort mig annars till dig , så hade vi kunnat mysa med varandras magar. o känna oss gravida med popcorn skål. Hade tagit med angelsoundet med =)
det ä rklart, alla här vet ju eller kan iaf ana hur det känns att vara orolig över obehagliga upplevelser och tankar.
Så fort trafiken funkar i gbg, är du välkommen hit. så kan du få lyssn på din bebis. Det känns säkert lugnare då =)
ja det är klart, du fanns där för mig när jag var orolig för några veckor sen. utan att veta vem jag var eller var jag kom från... det är sånt som känns humant och mysigt. å nu är vi här, o bor i samma stad, väntar barn samma tid, har barn sen tidigare i ungefär samma ålder. Klart man bryr sig! 
jagh ar ingen uppenbar nojja, däremot är jag uppenbart mer hungrig och sugen. finns nästan alltid ngt jag kan tänka mig att stoppa i mig! :)
jasså det är inte bara jag som inte får ner kött. är vanligtvis en köttälskare, nu fixa jag det knappt. blivit gravidveggo!!
lycka till nu Carohl. tänker på dig. det ska gå bra ska du se! Kram